Gå til innhold

Hva tenker du om kvinner som har hatt sex med flere enn 20 forskjellige?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Skal jeg tenke noe om det? 20 partnere som voksen er da virkelig ikke mye. Og egentlig Who cares 

Anonymkode: 5b5eb...938

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ElderMillenial skrev (1 minutt siden):

Stemmer for at man som kvinne kun teller antall sex partnere basert på om man fikk orgasme eller ikke😄 

Jeg lurer også litt på hvilket antall som er akseptabelt for de som ikke ønsker at dama skal ha hatt mange partnere? 

Veldig individuelt, ser man av de ørten trådene om kvinner som har sex. Så noen skriver av over syv var promiskuøst. Andre synes over femti. Åh, gutta ❤️

Anonymkode: 060b0...eae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvis det står 20 menn klare til å ha sex med deg, er det da mange? Hvis det står 3 menn klare til å ha sex med deg i stedet, er det mange? Enig med deg i at kvinner burde holde seg til en mann. Ikke fly rundt fra mann til mann. Hva som endrer seg? Det endrer jo på om hvem som helst kan få henne (billig) eller om det bare er en utvalgt som kan få henne (dyrbar).

Anonymkode: cbea6...20f

Syns du kvinner som ligger rundt burde være iforhold? 

Ja eller nei?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På min alder betyr 20 mindre enn en i året, og klarer ikke se hvordan det er så ekstremt mye. Legg på en null og hun hadde vært helt uaktuell som en partner, men 20? Nei heller det enn 1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosakatt skrev (Akkurat nå):

Syns du kvinner som ligger rundt burde være iforhold? 

Ja eller nei?

Jeg synes folk burde gifte seg før de fullbyrder ekteskapet. Og ekteskapet burde vare livet ut.

Anonymkode: cbea6...20f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Veldig individuelt, ser man av de ørten trådene om kvinner som har sex. Så noen skriver av over syv var promiskuøst. Andre synes over femti. Åh, gutta ❤️

Anonymkode: 060b0...eae

Er ikke lett å holde alle menn fornøyd på en og samme tid nei nei🤔 

Kanskje vi kunne gjort som katolikkene med syndsforlatelse eller Durek? Renset alle tidligere menn vekk på ett vis, med noe hodovoodootryllestøv kanskje… 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvis det står 20 menn klare til å ha sex med deg, er det da mange? Hvis det står 3 menn klare til å ha sex med deg i stedet, er det mange? Enig med deg i at kvinner burde holde seg til en mann. Ikke fly rundt fra mann til mann. Hva som endrer seg? Det endrer jo på om hvem som helst kan få henne (billig) eller om det bare er en utvalgt som kan få henne (dyrbar).

Anonymkode: cbea6...20f

 

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvis det står 20 menn klare til å ha sex med deg, er det da mange? Hvis det står 3 menn klare til å ha sex med deg i stedet, er det mange? Enig med deg i at kvinner burde holde seg til en mann. Ikke fly rundt fra mann til mann. Hva som endrer seg? Det endrer jo på om hvem som helst kan få henne (billig) eller om det bare er en utvalgt som kan få henne (dyrbar).

Anonymkode: cbea6...20f

Altså, om noen har liggi med 20 stk er jo ikke det mange. Har du vært singel i 15 år og ikke klart å finne en fast partner blir ikke 20 stk mange🤣 

Hvis du er prostituert tenker jeg 20 stk vil muligens gi en god sluttsum. Det kan forsåvidt 3 også. Avhengig av hvilken pris man tar.

Men jo, står det 20 menn i kø for å ha sex med meg er det en lang kø. Men jeg snakker om historikken, ikke en kø med mannfolk. 

 

Om en mann har sex med 20 damer er der helt greit? For det er vel en helt annen sak???

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Susidus90 skrev (Akkurat nå):

 

Altså, om noen har liggi med 20 stk er jo ikke det mange. Har du vært singel i 15 år og ikke klart å finne en fast partner blir ikke 20 stk mange🤣 

Hvis du er prostituert tenker jeg 20 stk vil muligens gi en god sluttsum. Det kan forsåvidt 3 også. Avhengig av hvilken pris man tar.

Men jo, står det 20 menn i kø for å ha sex med meg er det en lang kø. Men jeg snakker om historikken, ikke en kø med mannfolk. 

 

Om en mann har sex med 20 damer er der helt greit? For det er vel en helt annen sak???

20 stk er mange uansett sivilstand når det skjedde.

Anonymkode: e9ce3...cb0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Susidus90 skrev (1 minutt siden):

 

Altså, om noen har liggi med 20 stk er jo ikke det mange. Har du vært singel i 15 år og ikke klart å finne en fast partner blir ikke 20 stk mange🤣 

Hvis du er prostituert tenker jeg 20 stk vil muligens gi en god sluttsum. Det kan forsåvidt 3 også. Avhengig av hvilken pris man tar.

Men jo, står det 20 menn i kø for å ha sex med meg er det en lang kø. Men jeg snakker om historikken, ikke en kø med mannfolk. 

 

Om en mann har sex med 20 damer er der helt greit? For det er vel en helt annen sak???

Ikke bytt tema for at du blir flau. Du skjønner at 20 er mange. Bra! Hold deg til en.

Anonymkode: cbea6...20f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 43 og har vært singel totalt i 8 år fra 29-43 og har nok bikket litt over 20.  Jeg ligger aldri med random menn og selv om jeg i perioder er mye på fest/byen kunne jeg aldri gjort det. Jeg går uten sex lenge, for ligger kun med noen jeg har en greie med og som jeg er betatt og har følelser for. Det høres kanskje mye ut. Ila de siste 2 årene har jeg hatt sex med 3 stk. Jeg savner virkelig nærhet og sex om dagen kjenner jeg🥹

Anonymkode: 18a94...4c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nyere, Norsk forskning fra 2023, viser at folk flest bryr seg katta om antall sexpartnere. Ikke overraskende. Det er stort sett avvikere som bryr seg om slikt.

Kanskje mest overraskende, så viser forskning at menn blir bedømt «strengere» en kvinner når det kommer til seksuell historikk.

Menn som bryr seg om seksuell historikk er avvikere.

 

https://journals.sagepub.com/doi/10.1177/14747049231165687


https://www.nrk.no/trondelag/seksuell-dobbeltmoral-har-liten-rot-i-virkeligheten-_-forskere-kaller-det-en-myte-1.16395860

Anonymkode: 02520...e9d

Kan du vise oss hvor du leser at menn som bryr seg er avvikere? Så vidt jeg kan se sier vel studien det en del av oss har sagt lenge, at myten om "heltestatusen" menn med mange partnere oppnår er nettopp det. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

herzeleid skrev (1 minutt siden):

Kan du vise oss hvor du leser at menn som bryr seg er avvikere? Så vidt jeg kan se sier vel studien det en del av oss har sagt lenge, at myten om "heltestatusen" menn med mange partnere oppnår er nettopp det. 

 Det er bare menn som ser på knullemenn som helter. Og man finner at både kvinner og menn helst ikke vil ha en med for mange partnere - altså hvis de kan velge i hodet sitt. Når kvinner skal knulle, dømmer de også strengere enn det menn gjør.

Anonymkode: 060b0...eae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

 Det er bare menn som ser på knullemenn som helter.

I liten grad virker de som.

Sitat

Og man finner at både kvinner og menn helst ikke vil ha en med for mange partnere - altså hvis de kan velge i hodet sitt.

 

Jepp, så en burde med andre ord ikke la seg overraske sann over at mange foretrekker en partner med "normalt" antall partnere.

Sitat

 

Når kvinner skal knulle, dømmer de også strengere enn det menn gjør.

Anonymkode: 060b0...eae

 

Ja det tror jeg er velkjent.

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nå var det nå heller ikke det jeg skrev. 20 er mange fordi 20 er mange. At det er over median og gjennomsnitt bidrar til å bekrefte at det er noe utenfor normen.

Anonymkode: e9ce3...cb0

Ok. Så da mener du at en som tjener 680 000 i året tjener MYE, fordi det er over gjennomsnittet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hmmmmmm skrev (1 minutt siden):

Ikke snakk om antall ligg. Det har ikke noen noe med!

Har du ikke gjort noe galt har du heller ikke noe å skjule.

Anonymkode: cbea6...20f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmmmmm skrev (1 minutt siden):

Ikke snakk om antall ligg. Det har ikke noen noe med!

Det er jo sant det... På ei måda....  "Fortid er fortid", ikke sant? 😅 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

herzeleid skrev (8 minutter siden):

I liten grad virker de som.

Jepp, så en burde med andre ord ikke la seg overraske sann over at mange foretrekker en partner med "normalt" antall partnere.

Ja det tror jeg er velkjent.

 

 

Ikke for dem som skriver i denne tråden at det gjelder andre regler for menn, og at rundbrennere er veldig attraktive for kvinner.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosalilje84 skrev (Akkurat nå):

Ok. Så da mener du at en som tjener 680 000 i året tjener MYE, fordi det er over gjennomsnittet?

680000 i lønn er ganske mye, ja.

Anonymkode: e9ce3...cb0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...