Gå til innhold

Hva tenker du om kvinner som har hatt sex med flere enn 20 forskjellige?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Mulig det, det er tross alt du som drar det frem som en krise som må vite det.

Anonymkode: e9ce3...cb0

Jeg sier det er krise for noen, om en dame har ett ligg i året, det er langt under det jeg tenker er greit 

Endret av Artmo3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

On 10/21/2023 at 5:04 PM, AnonymBruker said:

Hva tenker du om du får høre om ei som har hatt sex med flere enn 20 forskjellige totalt?

(Inspirert fra en annen tråd der noen skrev at kvinner som har hatt sex med mange ikke egnet seg til forhold)

Anonymkode: cbea6...20f

Nei takk, tenker jeg. På samme måte som jeg håper kvinner tenker nei takk til menn som oppfører seg som nabolagets fellesdildo. 

Det er et fritt land. Du kan ligge med alt du vil, men jeg står også fritt til å ikke ville ha et forhold til deg. Jeg har ingenting imot at kvinner har hatt flere partnere. Men det er en forskjell på å ha ei fortid, og oppføre seg som nabolagets fleshlight 

Anonymkode: 23244...341

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 10/21/2023 at 8:32 PM, sicario said:

Tenker vel ikke annet en at vedkommende er glad i sex/har et naturlig og avslappet forhold til sex.

Den settingen er jeg møkklei tøser fortelle hverandre.

Med den tankegangen er det like naturlig å ha 20 unger og 48 ubehandlede kjønnssykdommer 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva hadde jeg tenkt? 

Kanskje blitt overrasket hvis det var noen jeg kjente som jeg blir overrasket over antallet. 

Hva ellers skulle jeg ha tenkt?

Litt merkelig problemstilling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

herzeleid skrev (2 timer siden):

Mulig det er en misforståelse der. Andre forutsetninger gjelder åpenbart for menn, som kanskje medfører at rundbrennere i utgangspunktet er attraktive for kvinner. Det gjør ikke handlingen i seg selv attraktiv. 

Nå snakket vi vel attraktive for forhold. Kvinner som ligger med mange menn, og menn som ligger med mange kvinner, er jo attraktive nok for sex. Begge gruppene er ofte lite attraktive for forhold. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Med den tankegangen er det like naturlig å ha 20 unger og 48 ubehandlede kjønnssykdommer 

Ja, for i 2023 vet vi ikke hva prevensjon er ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rosalilje84 skrev (2 minutter siden):

Nå snakket vi vel attraktive for forhold. Kvinner som ligger med mange menn, og menn som ligger med mange kvinner, er jo attraktive nok for sex. Begge gruppene er ofte lite attraktive for forhold. 

Kanskje er det mer presist å si at begge handlingene/mønstrene er lite attraktive  for forhold. Gruppene er ikke nødvendigvis det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

herzeleid skrev (1 minutt siden):

Kanskje er det mer presist å si at begge handlingene/mønstrene er lite attraktive  for forhold. Gruppene er ikke nødvendigvis det. 

Du får fortsette å kverulere inn i natten. Jeg går og legger meg.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosalilje84 skrev (3 minutter siden):

Du får fortsette å kverulere inn i natten. Jeg går og legger meg.

Det er jeg sikker på at du skal få til. God natt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Tja. Tøs og tøs. Jeg er mann, men du bruker kanskje begrepet «tøs» om menn også?

Du tenker det er naturlig å ha 20 barn og 48 ubehandlete kjønnssykdommer fordi man har et naturlig og avslappet forhold til sex? Den er grei ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 21.10.2023 den 17.04):

Hva tenker du om du får høre om ei som har hatt sex med flere enn 20 forskjellige totalt?

(Inspirert fra en annen tråd der noen skrev at kvinner som har hatt sex med mange ikke egnet seg til forhold)

Hvor gammel er hun?

Er hun ennå ung typ rett under eller rett over 20 - ikke bra. Men den farta blir hun byens tøys og viser dårlig dømmekraft før hun blir 30.

Er hun i 40-årene og de 20 er i løpet av 20-25 år - mer normalt.

Jeg vet ikke hvilken mor vil anbefale sin sønn å gifte seg eller stifte familie med en dame tidlig i 20-årene som har ligget med 20 eller flere forskjellige allerede. Det øker risiko også for kjønnssykdommer.

Endret av Drizzt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette var som f...n .... Enig at hun ikke har selvrespekt og overkompenserer ved å ligge med forskjellige menn. Man kan fint være glad i sex, men da finner man seg 1 partner.

ОnlyFans konto, ja. Prostituert.

Dette er ikke svigerdatteremne for meg  ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil ikke tenke noe spesielt. 

Folk må gjerne ha sex med 5 forskjellige person hver dag uten at jeg mener verken det ene eller det andre. (og noen har jo det, ofte for penger). 

Om jeg datet og denne personen hadde hatt et tresifret antall partnere før meg er det fullstendig irrelevant. Om hen og jeg skulle ligget sammen må vi begge teste oss, selvsagt. 

Det samme om vi skulle bli kjærester også. 

Jeg har god selvtillit og tenker at sexen min partner har med meg er god, og best, her og nå. Sex i fortiden eksisterer ikke lengre. 

Sex for gøy og sex for kjærlighet er to forskjellige ting. Som at å kysse på kinnet og å kysse på munnen er forskjellig. 

Folk stresser for mye og legger for mye i artigsex. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Hva med menn?

Anonymkode: f0117...6fc

Du får lage en egen tråd om whataboutismen din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drizzt skrev (1 time siden):

Dette var som f...n .... Enig at hun ikke har selvrespekt og overkompenserer ved å ligge med forskjellige menn. Man kan fint være glad i sex, men da finner man seg 1 partner.

ОnlyFans konto, ja. Prostituert.

Dette er ikke svigerdatteremne for meg  ;)

Hun har ganske sikkert vokst opp med en "sterk kvinne" som har vært alenemor og aldri hatt en far som har satt grenser.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Hun har ganske sikkert vokst opp med en "sterk kvinne" som har vært alenemor og aldri hatt en far som har satt grenser.

Mødre kan også sette grenser, vet du. Jeg har vært alenemor i noen år før jeg giftet meg med mannen. Mine barn har ganske klare grenser, og har ingen utagerende oppførsel. To av barna er over 18 år. Ingen av dem drikker, fester hele tiden eller har sex med tilfeldige mennesker. Og ja, jeg er sterk kvinne. Hva er problemet ditt med det? At det er umulig å kue sterke kvinner?

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...