Gå til innhold

.

Eplepai1

Anbefalte innlegg

Tråden er ryddet for tulleinnlegg, spekulasjoner, brudd på rommets retningslinjer, avsporing, brukerdebatt, brudd på regelen om opphavsrett, ryktespredninger, hetsende ytringer, innlegg kun bestående av lenker og/eller siteringer, gjengivelser av eksternt innhold som er gjemt bak betalingsmur og svar til slettede innlegg.

Rhodiola, adm.

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Det er så grusomt og tragisk,  at jeg har ikke ord.  Stakkars lille gutten ❤️❤️❤️😭

• Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt forferdelig tragisk, jeg har ikke ord 💔😭 Jeg håpet så inderlig han skulle bli funnet i god behold. Stakkars lille gutten og familien hans ♥️ :rose:

• Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkar lille venn… Så uendelig trist  

Klarer ikke la være å tenke på hvor redd han må ha vært, alene i mørket, kald…

Håper familien får all støtte de kan få i denne grusomme tiden. 

• Hjerte 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Fryktelig trist, stakkar lille gutten.😭 Stakkars mammaen og pappaen hans og resten av alle de som elsker ham. 😭

💔💔💔💔💔💔💔💔💔

Endret av kvinne35+
  • Liker 1
  • Hjerte 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå fløy det nettopp to helikopter over her….så uendelig trist at det gikk som det gikk💔 

Alle mine tanker går til den lille som nå har forlatt denne verden, og til hans familie og omgangskrets som nå sitter tilbake med en uendelig sorg ❤️

• Hjerte 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er helt forferdelig og meningsløst. Jeg får så uendelig vondt av de pårørende. 
Hvil i fred, lille venn❤️

All ære til de som var med i søket, både mennesker og dyr. For en jobb det er i så utfordrende terreng. Så heldige vi er som har så mange mennesker som bryr seg, i fjern og nær. 

• Liker 1
  • Hjerte 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...