Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Dette er forferdelig. Tenker bare på den lille gutten og familien hans😭

• Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Unique skrev (4 minutter siden):

Flere som ikke får sove nå pga denne forferdelige saken?🥺

Jeg kommer ikke til å få sove..😣

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, Unique said:

Flere som ikke får sove nå pga denne forferdelige saken?🥺

Ja...

Eg er ikkje kjent i det området og vil ikkje synse om ting heller. 

Men det brutale er at tida jobber i mot oss. 

Håper han blir funnet nå 🩵

• Hjerte 3
Skrevet

Sånn ang media.  

Det er dei nærmaste som får vita ting først. 

Det kan ta litt tid før resten av landet får vita noko. 

• Liker 2
Gjest Ærlige Ærna
Skrevet

Dette er så vondt 😭💔 

Hvorfor finner ikke hundene noe? Det er 16 hundeekvipasjer mener jeg det sto. 

Skrevet

Overskriften i Fædrelandsvennen nå er at de flyr inn sporhunder fra hele landet, så jeg tror ikke han er funnet. Vi får sikkert vite det ganske raskt hvis de finner han.

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)

.

Endret av Eplepai1
  • Liker 2
  • Hjerte 6
Skrevet

💗💗🥺 har oppdatert vg og dagbladet flere ganger ila dagen idag🫶🏻😭 lille vennen!!💗🥺

• Hjerte 3
Skrevet

Får helt vondt i ❤️

Vært med på en del leteaksjoner selv, og håper de finner han

Hadde trodd han skulle bli funnet på dagtid når det var lyst

• Liker 2
Skrevet

Er det noe grunn til at de ikke har gått ut med bilde på den savnede? Synes det var litt rart å lese at de fant solbrillene hans, men det kan vel ha en naturlig forklaring.

• Liker 5
  • Nyttig 3
Skrevet

Håper å våkne til de beste nyheter i morgen🙏🧸❤️

• Hjerte 4
Skrevet
Eplepai1 skrev (5 timer siden):

Dette er så grusomt. Klarer ikke stoppe å tenke på dette. Oppdaterer vg hvert femte minutt. Håper håper håper ❤️💔 Alle tanker går til den lille gutten og den fine familien hans. Tenk så grusomt å ikke vite noe. Jeg forstår ikke hvorfor de ikke klarer å finne han. Dette er så rart og så fælt. 

Fvn er mer oppdatert, lokalavisen. 

Skrevet

Ennå ikke funnet. Herregud så skummelt, stakkars lille gutt

• Hjerte 2
Skrevet (endret)

fvn.no  som er lokalavis for Kristiansand/Agder, har oppdatert saken for 4 minutter siden. "Flyr inn sporhunder fra hele landet" 

Endret av Troyamin
  • Liker 1
Skrevet

Helt grusomt tragisk. Jeg klarer ikke tenke på annet enn denne saken, og det stakkars barnet. Man klarer seg jo max 2-3 dager uten drikke, kanskje mindre da man bruker energi på å gå, være redd, kald osv. Tanken på hvordan han har det og familien gjør meg dårlig 

• Hjerte 4
Skrevet
fidos skrev (17 minutter siden):

Helt grusomt tragisk. Jeg klarer ikke tenke på annet enn denne saken, og det stakkars barnet. Man klarer seg jo max 2-3 dager uten drikke, kanskje mindre da man bruker energi på å gå, være redd, kald osv. Tanken på hvordan han har det og familien gjør meg dårlig 

Samme her. Første jeg gjorde i dag var å se om det var oppdateringer i saken. Blir helt dårlig..

Skrevet
Zoey skrev (11 timer siden):

Jeg følger også tett med. Har et barn i lignende alder og går mye i lignende skog på Østlandet. Har sjekket nyhetene så ofte at telefonen min snart leter opp politiet i Agder på twitter av seg selv. 

Forsøkte å finne gode odds og lykkelige historier og snublet over denne. Kanskje det kan distrahere flere enn meg noen minutter. https://www.newscientist.com/article/mg24532710-800-people-who-get-lost-in-the-wild-follow-strangely-predictable-paths/

Beklager, den artikkelen hadde pay wall og finner ikke den jeg leste tidligere. Hadde noen interessante teorier om hvordan unger følger vannveier og vannkanter mer enn stier blant annet. (når de har gått seg bort). 

Du mener uten at de har lært det? Jeg var veldig turvant og selvstendig i naturen på den alderen selv, og jeg hadde lært at dersom jeg skulle gått meg bort skal man følge vannet nedover, for da kommer man frem til folk tilslutt. Men jeg hadde også gått nok langs elver og bekker med voksne til at jeg kunne gjort det trygt på egen hånd. 

Synes ellers det er usmaklig med alle disse spekulasjonene fra mennesker som tydeligvis aldri har vært uten for oppmerkete stier i bymark. Selvsagt kan en liten unge bli borte i skogen, det tar bare noen sekunder. Det mest sannsynlige er desverre at han har ramlet og skadet seg eller noe, og sitter fast et sted som er svært vanskelig å finne. Det er heller ikke god omsorg å ha stålkontroll på barna sine, som forelder er jobben din på lang sikt å slippe ungene dine kontrollert ut av syne, så de kan bli selvstendige, trygge voksne. Barn som får utfolde seg i skogen utvikler bedre motorikk og stedsans enn bybarn, og kan derfor ligge foran i forhold til hvor mye frihet de får. Håper han har funnet seg et lunt sted og blir funnet, men nå begynner det å ha gått lang tid. 

• Liker 25
  • Hjerte 5
  • Nyttig 9
Skrevet
fidos skrev (34 minutter siden):

Drikke er det nok av i området.  Vann, bekker og myr. Er kaldt om natta da men helt greit om dagen.  Det spørs jo om de finner noen spor etter ham eller om hunder finne noe men ikke hvor han er. Det er bare spekulasjoner men hvis han hadde bevegde seg så er det jo spor etter ham som de bør finne etterhvert.

• Liker 8
Skrevet

Hadde håpet å våkne til gode nyheter i dag :( stakkars lille gutten, håper han blir funnet snart💔

• Liker 1
  • Hjerte 2
Skrevet

Jeg fikk tilsendt en skjermdump fra Facebook som viser området det letes i: 

Screenshot_20231017_074554_Facebook.jpg

• Liker 2
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...