Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ikkje funnet 💔😿

Videoannonse
Annonse
Gjest Odyssinous
Skrevet

Blir helt dårlig av å lese om det her. Ber til alle mulige høye makter om at han blir funnet i god behold.

Skrevet

Håper dette ender godt ♥️

• Hjerte 3
Skrevet
JuliaKepler skrev (10 timer siden):

Hvorfor ønsker ikke politiet flere frivillige til p lete?

Regner med det er for å ikke miste oversikt. Uorganiserte søk er ikke gunstig og mange frivillige har ikke opplæring i søk og vil feks legge fra seg spor, som kan rette søke inn mot feil område, eller ikke finne spor i sitt søksområde som gjør at man mister viktig informasjon. 

• Liker 5
  • Nyttig 4
Skrevet

Kommer flere helikopter i dag, enormt på søk nå.

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Alt vi kan håpe nå er at gutten er godt kledd og har funnet seg trygt ly. Helt forferdelig, jeg tenker mye på dette ❤️ 

• Hjerte 2
Skrevet

Håper de finner gutten snart og i god behold.  

• Hjerte 1
Skrevet

Dette er helt grusomt, jeg har helt vondt i meg og oppdaterer Dagbladet hvert femte minutt. Nå må de finne ham!

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Stakkars liten 😢❤️ håper han blir funnet i god behold ❤️

Skrevet

Leste akkurat at det er en del hytter i området, håper inderlig at han har kommet seg inn i en av de og at han blir funnet snart.

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

De har nå funnet solbrillene til gutten. Kilde: VG.no

• Liker 3
Skrevet

Håper inderlig de finner ham snart, uskadet! 

Skrevet

Klump i magen.. Håper han blir funnet i godt behold❤️

• Hjerte 2
Skrevet

Jeg håper så inderlig at han prøvde å finne frem til hytta de skulle til på egenhånd og gikk i helt feil retning, og at det er derfor de ikke har funnet han ennå.

Skrevet (endret)

Det er veldig vanskelig terreng der. Kjenner noen som er ute og leter, de har håp, men det er vanskelig. Ikke et bra sted å gå seg bort.

Endret av Rhodiola
for å fjerne sitering av slettet innlegg
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet
Purple Basil skrev (15 minutter siden):

Det er veldig vanskelig terreng der. Kjenner noen som er ute og leter, de har håp, men det er vanskelig. Ikke et bra sted å gå seg bort.

Absolutt ikke lett nei. Jeg har vert der på harejakt en gang for mange mange år siden.

• Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet
51 minutter siden, Purple Basil said:

Så bra de som leter har håp. For et mot og en innsats. ❤️ 

• Hjerte 4
Skrevet

Håper han blir funnet i god behold ❤️

• Liker 2
  • Hjerte 3
Skrevet (endret)

Barn kan faktisk forflytte seg ganske langt. Det er heller ikke gitt at aksjonen foregår i rett område desverre. 

Han kan ha snudd etter han mistet solbrillene, og han har også et forsprang fordi søket ikke startet umiddelbart når han ble borte. 

Endret av Rhodiola
for å fjerne sitering av slettet innlegg
  • Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg håper håper at dette ender godt. Jeg oppdaterer alle nettaviser konstant. Tenker så mye på familien og lille gutten, jeg sender ut gode tanker.

• Hjerte 8
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...