Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Får ikke sove. Tanken på at han er ute nå er forferdelig. Håper de finner han i live!❤️ Jeg har selv barn på denne alderen, hva foreldrene går gjennom nå. 💔💔

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme her. Oppdaterer nettsiden hele tiden. Fryktelig.

• Hjerte 1
Skrevet

Dette er så forferdelig at jeg ikke har ord. Tenker på gutten og de pårørende hele tida. Han burde vært funnet nå. Redd for at noe alvorlig har skjedd.

• Liker 2
  • Hjerte 4
Skrevet
Danseskjørt skrev (23 timer siden):

Håper de finner ham!🙏🏼 har en gutt på samme alder, blir helt dårlig💔🥺🥺

Samme har jeg...😭😭 gråter her, helt forferdelig. Tenk for en langpine både for gutten og forerldrene💔

• Liker 1
  • Hjerte 4
Skrevet

Hvis han er funnet, tru hvor lang tid det tar før det kommer ut i media?

• Liker 1
Skrevet
LiljaMarie skrev (3 minutter siden):

Hvis han er funnet, tru hvor lang tid det tar før det kommer ut i media?

Som regel så snart det er kontroll på tilstand og pårørende er varslet.

• Liker 2
Skrevet

Eg klemte barna mine ekstra ved leggetid i kveld. 

Detta er så forferdeleg 😱💔

• Liker 2
  • Hjerte 6
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg fatter ikke at ikke hele nærområdet er ute og leter. Legg vekk skole/studier for de eldste og fyll skogen m leting. Dette er helt grusomt. 

• Liker 2
  • Hjerte 3
Skrevet
cerruti skrev (1 minutt siden):

Jeg fatter ikke at ikke hele nærområdet er ute og leter. Legg vekk skole/studier for de eldste og fyll skogen m leting. Dette er helt grusomt. 

Leste tidligere at hvis området blir for fullt av mennesker vil det ødelegge for søk med varmesøkende droner.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
cerruti skrev (2 minutter siden):

Fordi det kan gjøre jobben umulig for politiet/søksleder.

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
cerruti skrev (3 minutter siden):

Skal barn ut å lete i bratt terreng tenker du?

• Liker 14
Skrevet
cerruti skrev (3 minutter siden):

Da mister man fordelen ved hundepatrulje.  Kan ikke brukes hund når folk trør rundt i saksområdet. 

Flere vil skade seg da de mangler erfaring og opplæring,  dette vil forsinke søket. 

Det vil søkes i feil områder fordi utrente i sæk ikke klarer å holde seg i ditt saksområde og da er plutselig store deler av området som er merket ferdig søkt, kanskje ikke gjennomsøkt overhodet.  

• Liker 9
  • Nyttig 1
Skrevet

Stakkars lille gutten. Håper han blir funnet i god behold.❤️

Skrevet

Åh, får så vondt i mammahjertet 💔 Stakkars gutt, og stakkars familie 😢 Håper så inderlig de finner ham snart!

Skrevet (endret)
cerruti skrev (18 minutter siden):

Er en grunn for at de sier vi som ikke har peiling skal lete. Her må det erfarne folk til, nytter ikke å bare lete her. Varmeapparat og andre ting må taes i bruk nå. Det haster, tiden renner snart ut for gutten 🙏💔

Endret av 29_j
  • Liker 5
Skrevet

Jeg går og er småkvalm og tenker på gutten hele tiden.

Jeg kan ikke forestille meg smerten foreldrene går igjennom

• Liker 2
  • Hjerte 4
Skrevet

Vær så snill kjære Gud og la gutten være i live!❤️ vær så snill og finn han❤️🥺🥺🥺

• Liker 2
  • Hjerte 10
Skrevet
Rucula skrev (1 minutt siden):

Jeg går og er småkvalm og tenker på gutten hele tiden.

Jeg kan ikke forestille meg smerten foreldrene går igjennom

Samme her

Skrevet

Flere som ikke får sove nå pga denne forferdelige saken?🥺

• Liker 12
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...