Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Tråden er ryddet for tulleinnlegg, spekulasjoner, brudd på rommets retningslinjer, avsporing, brukerdebatt, brudd på regelen om opphavsrett, ryktespredninger, hetsende ytringer, innlegg kun bestående av lenker og/eller siteringer, gjengivelser av eksternt innhold som er gjemt bak betalingsmur og svar til slettede innlegg.

Rhodiola, adm.

• Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Utrolig trist utfall. 😥

• Hjerte 1
Skrevet

Stakkars gutt, uff..har nesten ikke ord. For en tragedie. 

• Hjerte 1
Skrevet

💔💔 stakkars stakkars familie. Alle mine tanker går til de nå 

• Hjerte 3
Skrevet

Stakkars💙 Varme tanker til de etterlatte💙 fryktelig trist

Skrevet

Det er så grusomt og tragisk,  at jeg har ikke ord.  Stakkars lille gutten ❤️❤️❤️😭

• Hjerte 3
Skrevet

Helt forferdelig tragisk, jeg har ikke ord 💔😭 Jeg håpet så inderlig han skulle bli funnet i god behold. Stakkars lille gutten og familien hans ♥️ :rose:

• Hjerte 2
Skrevet

Stakkar lille venn… Så uendelig trist  

Klarer ikke la være å tenke på hvor redd han må ha vært, alene i mørket, kald…

Håper familien får all støtte de kan få i denne grusomme tiden. 

• Hjerte 11
Skrevet

Hvil i fred lille skatt 😭💔

• Hjerte 3
Skrevet

Hvil i fred lille gutt❤️

• Hjerte 1
Skrevet (endret)

Fryktelig trist, stakkar lille gutten.😭 Stakkars mammaen og pappaen hans og resten av alle de som elsker ham. 😭

💔💔💔💔💔💔💔💔💔

Endret av kvinne35+
  • Liker 1
  • Hjerte 15
Skrevet

Nå fløy det nettopp to helikopter over her….så uendelig trist at det gikk som det gikk💔 

Alle mine tanker går til den lille som nå har forlatt denne verden, og til hans familie og omgangskrets som nå sitter tilbake med en uendelig sorg ❤️

• Hjerte 6
Skrevet

Dette er helt forferdelig og meningsløst. Jeg får så uendelig vondt av de pårørende. 
Hvil i fred, lille venn❤️

All ære til de som var med i søket, både mennesker og dyr. For en jobb det er i så utfordrende terreng. Så heldige vi er som har så mange mennesker som bryr seg, i fjern og nær. 

• Liker 1
  • Hjerte 16
Skrevet

Så uendelig trist😭 hvil i fred lille elskede umistelige skatt❤️💔

• Hjerte 5
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...