Nafiaa Skrevet 17. oktober 2023 #161 Skrevet 17. oktober 2023 Jeg er så lei meg, og jeg sender mange varmer tanker til de etterlatte 😪❤️ Hvil i fred du lille venn, himmelen har fått en ny engel. Sov godt ❤️ 5
myMa Skrevet 17. oktober 2023 #162 Skrevet 17. oktober 2023 Så forferdelig tragisk 💔 Jeg kan ikke tenke meg en sorg større enn å miste sitt barn 😢 Mine tanker går til de etterlatte. Hvil i fred lille skatt ❤️ 8
MarianneE Skrevet 17. oktober 2023 #163 Skrevet 17. oktober 2023 Dette er helt fryktelig. Jeg står på jobb og teller kassa med tårer i øynene. Helt fryktelig. Stakkars mennesker. 3
Lost little girl Skrevet 17. oktober 2023 #164 Skrevet 17. oktober 2023 Så tragisk😭Får helt vondt. Stakkars familie. Hvil i fred💔 3
Lorieen Skrevet 17. oktober 2023 #165 Skrevet 17. oktober 2023 Dette er så vondt, jeg finner ikke ord. Tårene triller og jeg har en stor klump i mellomgulvet. Vil ikke tenke på hvordan den lille gutten har opplevd de siste to døgnene, men tankene går sine egne veier. Stakkars, stakkars liten, og stakkars pårørende! 😭 4
Gjest Margo Skrevet 17. oktober 2023 #166 Skrevet 17. oktober 2023 Det blir ikke mer urettferdig enn dette 😞❤️
cerruti Skrevet 17. oktober 2023 #168 Skrevet 17. oktober 2023 Lorieen skrev (3 minutter siden): Dette er så vondt, jeg finner ikke ord. Tårene triller og jeg har en stor klump i mellomgulvet. Vil ikke tenke på hvordan den lille gutten har opplevd de siste to døgnene, men tankene går sine egne veier. Stakkars, stakkars liten, og stakkars pårørende! 😭 Her skrev du akkurat hva jeg tenker. Ufattelig tragisk. Har sjekket nyheter de siste døgnene med håp om at han var funnet😥❤️ 1
Lorieen Skrevet 17. oktober 2023 #169 Skrevet 17. oktober 2023 cerruti skrev (Akkurat nå): Her skrev du akkurat hva jeg tenker. Ufattelig tragisk. Har sjekket nyheter de siste døgnene med håp om at han var funnet😥❤️ Samme her. Oppdatert nettaviser flere ganger i timen. Har håpet i det lengste, samtidig som jeg har fryktet det verste ettersom timene har gått. Så uendelig tragisk.
Samfunnsdebatt Skrevet 17. oktober 2023 #171 Skrevet 17. oktober 2023 (endret) Så godt han ble funnet 💙 Dessverre med tragisk utfall. Men nå får familien og alle andre pårørte mulighet til å få sørget i fred. Fint å se en så storstilt redningsaksjon ta plass. Mye kjærlighet gitt fra mange her. Guttens liv ble høyt verdsatt, og de ønsket å stille opp for familien som opplevde krisen. Veldig bra jobba av alle som har deltatt. Godt å se en slik innsats og dedikasjon gitt fra så mange for å redde et barn. Familien må ha følt seg hørt og sett i sine behov, med å opplevd at så mange stilte opp for gutten deres, og det er godt å tenke på i det tragiske. Hvil i fred lille gutt 💙 Dypeste kondolanser til familien 💙 Endret 18. oktober 2023 av Samfunnsdebatt 4 9 1
Lana01 Skrevet 17. oktober 2023 #172 Skrevet 17. oktober 2023 Man føler nesten på en slags sorg, for en man aldri har møtt.Denne saken har berørt mamma hjertet mitt, veldig mye, og mer og mer etter som timene gikk. Har oppdatert nettsidene konstant disse to døgnene, Da oppdateringen kom , var det som man fryktet etterhvert som tiden gikk. Det kom noen tårer da, og tenker på det masse enda Tenker på den lille gutten, alene i skogen . Familien , venner, klassekamerater Letemannskap , alle som har stil opp natt og dag. Hvil i fred lille venn 💙 6 22
slumkim Skrevet 17. oktober 2023 #173 Skrevet 17. oktober 2023 Grusomt. Rett og slett grusomt og meningsløst. Stakkars lille gutten som må ha vært så redd. Klemmer ekstra på mine ikveld. 5
Trubadur Skrevet 17. oktober 2023 #175 Skrevet 17. oktober 2023 Unødvendig med spekulasjoner og fordeling av skyld. La det ligge. Har selv en på samme alder. Bare grusomt. Stakkars liten gutt og den stakkars familien som skal leve videre. 5 1
JuliaKepler Skrevet 17. oktober 2023 #176 Skrevet 17. oktober 2023 Jeg tror det er mange små som har fått både en og to ekstra klemmer i kveld. Trist å tenke på at denne familien ikke får klemt på sin lille noengang igjen 8
Irja Skrevet 17. oktober 2023 #177 Skrevet 17. oktober 2023 Jeg er helt knust. Har ingen tilknytning til gutten eller familien og bor langt unna. Klarer ikke slutte å tenke på denne saken. Ligger våken og gråter nå. 6 åringen ligger inntil meg.. dette er så grusomt 😥 1 5
Grønt blad Skrevet 17. oktober 2023 #178 Skrevet 17. oktober 2023 Irja skrev (9 minutter siden): Jeg er helt knust. Har ingen tilknytning til gutten eller familien og bor langt unna. Klarer ikke slutte å tenke på denne saken. Ligger våken og gråter nå. 6 åringen ligger inntil meg.. dette er så grusomt 😥 Slik har jeg det også. Er veldig overrasket over hvordan saken har gått inn på meg, og også vi bor langt unna og har ingen tilknytning til familien eller området. Det samme gjelder mannen. Han var på nippet til kaste seg i bilen og kjøre timesvis for å hjelpe til, gjøre noe. Dette har virkelig gått inn på oss. 1 5
Spyflua Skrevet 17. oktober 2023 #179 Skrevet 17. oktober 2023 Jeg kan knapt huske noen annen nyhetssak som har truffet meg sånn som denne. Har nesten ikke sovet. Ikke fungert på jobb. Bare sitter å oppdaterer nyhetene hele tiden. Har hørt helikopterne svive rundt her for å minne oss på tragedien. Det er så vondt. Og jeg kjenner ingen av de involverte engangs. Vet bare såvidt hvem de er. Nydelig liten gutt var han ♥️ 3 3
cerruti Skrevet 18. oktober 2023 #180 Skrevet 18. oktober 2023 Det fins ikke ord som kan beskrive hvor grusomt dette er. 2
Fremhevede innlegg