Lizzie Skrevet 23. mai 2006 #2621 Del Skrevet 23. mai 2006 Ananas er veldig godt. Jeg og en kollega pleier ofte å dele en liten boks i forbindelse med lunsjen - eller til et ekstramåltid sånn i 2-tiden. det er kjempesnadder og bare 70 kalorier! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 23. mai 2006 #2622 Del Skrevet 23. mai 2006 Ananas er kjempegodt og også veldig bra for forbrenningen! Jeg må bare innom og hoppe littt!!! Jeg veide meg i dag, og siden mandag har jeg gått ned 400 gram til!! Dvs at jeg har totalt gått ned 3,7 kg!! Fy flate dette går virkelig unna! Det er jo nesten 4 kilo! Men jeg merker ikke så veldig mye på kroppen enda, men den føles på en måte litt glattere... Jeg har mista 2 cm rundt midjen og hoftene så klærne har blitt litt større, men de gamle klærne har jeg fremdeles ikke turt på prøve for jeg vet at sist de passet veide jeg 2-4 kg mindre enn nå.... Gleder meg til å kunne bruke de igjen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hecuba Skrevet 23. mai 2006 #2623 Del Skrevet 23. mai 2006 Jeg har tatt en liten pause ifra kaloritelling denne uken(men ikke trening).Blir mye bursdager og utskeielser. Vil heller tenke at jeg er flink som trener osv enn at jeg ikke er flink med kalorinivået. Uansett er det på'n igjen neste uke. Eller fra lørdag av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 23. mai 2006 Forfatter #2624 Del Skrevet 23. mai 2006 Veide meg idag også, i håp om å veie mindre enn igår... Men nei - jeg veide nøyaktig det sammen... Sleit hardt for å ikke sprekke totalt igår kveld... Nå er jeg inn i en sånn "sulten-hele-tiden"-periode igjen og jeg har spesielt lyst på sjokoladekake sjokoladepudding med vaniljesaus varme brownies med vaniljeis flere kilo med smågodt potetgull med salt (mest om kveldene) pizza i lange baner, helst med bearnaise eller rømmedressing på Aller mest sjokoladekake!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 23. mai 2006 #2625 Del Skrevet 23. mai 2006 Veiedag. Dagens tall: 03.04.06: 70,0 kg, midje 80 cm 10.04.06: 67,8 kg, midje 79 cm 18.04.06: 67,6 kg, midje 78 cm 24.04.06: 67,6 kg, midje 77 cm 03.05.06: 66,4 kg, midje 76 cm 10.05.06: 66,6 kg, midje 77 cm 16.05.06: 65,2 kg, midje 74 cm 23.05.06: 64,6 kg, midje 73 cm Nedgang: -5,4 kg, midje -7 cm Det går altså stadig rett vei, selv om jeg ikke har registrert maten den siste uka. 5,4 kg ned på syv uker er jeg veldig fornøyd med, jeg er over halvveis nå. Merker veldig godt at jeg har mistet 7 cm i livvidden også. Om et par kilo er jeg på 'trygg grunn' synes jeg. Du verden så deilig når målet er i sikte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fruktkake Skrevet 23. mai 2006 #2626 Del Skrevet 23. mai 2006 Med meg går det kjempedårlig for tida. Fet mat, godterier... huff... Kan noen hjelpe meg å finne motivasjon? Har lyst til å starte på nytt i morra, men så er det jo Prahatur til helga! Og da VIL jeg spise god mat og drikke øl. Blir helt deprimert av dette. Har nok lagt på meg en kilo eller to de siste par ukene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 23. mai 2006 Forfatter #2627 Del Skrevet 23. mai 2006 Med meg går det kjempedårlig for tida. Fet mat, godterier... huff... Kan noen hjelpe meg å finne motivasjon? Har lyst til å starte på nytt i morra, men så er det jo Prahatur til helga! Og da VIL jeg spise god mat og drikke øl. Blir helt deprimert av dette. Har nok lagt på meg en kilo eller to de siste par ukene. ← Skulle gjerne ha hjulpet deg, men jeg sliter stort selv... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 23. mai 2006 #2628 Del Skrevet 23. mai 2006 Ta dere en pause. Jeg tror ikke egentlig man klarer å gå så mye ned hvis man sliter sånn, og det blir unødig selvpining. Unn dere f.eks. fire dager uten slanking. Bestem at "nei, dette trenger jeg ikke å ha dårlig samvittighet for". Spis en eller to ting hver av disse dagene som dere virkelig har savnet. Med god samvittighet. Og etter at disse dagene er over begynner dere på nytt. Ja, det er kjipt å slanke seg, men det får jo være grenser for hvor kjipt man skal ha det også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 23. mai 2006 Forfatter #2629 Del Skrevet 23. mai 2006 Ta dere en pause. Jeg tror ikke egentlig man klarer å gå så mye ned hvis man sliter sånn, og det blir unødig selvpining. Unn dere f.eks. fire dager uten slanking. Bestem at "nei, dette trenger jeg ikke å ha dårlig samvittighet for". Spis en eller to ting hver av disse dagene som dere virkelig har savnet. Med god samvittighet. Og etter at disse dagene er over begynner dere på nytt. Ja, det er kjipt å slanke seg, men det får jo være grenser for hvor kjipt man skal ha det også... ← Jeg vet heldigvis at suget mitt går over hvis jeg får spise bittelitt sjokolade, så jeg trenger ikke å sprekke fullstendig liksom... Og Fruktkake: Det er klart du må kose deg på Praha-turen!! *misunnelig* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fruktkake Skrevet 23. mai 2006 #2630 Del Skrevet 23. mai 2006 Jeg vet heldigvis at suget mitt går over hvis jeg får spise bittelitt sjokolade, så jeg trenger ikke å sprekke fullstendig liksom... Og Fruktkake: Det er klart du må kose deg på Praha-turen!! *misunnelig* ← Der er jeg helt motsatt. Hvis jeg først sprekker, så kan jeg få en gi-blaffen-holdning i flere dager. I morgen skal jeg være back in track igjen. Og ganske riktig - i løpet av få dager har jeg gått opp 2 kg! Så istedet for å være 1 kg unna målet mitt, så er jeg 3 kg unna! I Praha skal jeg riktignok kose meg, men jeg skal IKKE overdrive. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hecuba Skrevet 23. mai 2006 #2631 Del Skrevet 23. mai 2006 Nå har jeg hatt 3 kosedager, jeg. I dag har jeg ikke hat det, i morgen skal jeg ikke ha det. Torsdag og fredag, derimot, blir kosedager med utskeielser. Men det skal jeg gjøre med god samvittighet. Og treningen fortsetter jeg med, så jeg trenger ikke så dårlig samvittighet. Etter denne uken, er det vel ca 4 uker igjen til jeg er ved målet mitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 23. mai 2006 #2632 Del Skrevet 23. mai 2006 ekspertene anbefaler at man tar pauser. Er man lei så ta en ukes pause! Ta dere pause resten av uka, så starter dere på ny giv til mandag! Dette klarer dere det vet jeg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fruktkake Skrevet 23. mai 2006 #2633 Del Skrevet 23. mai 2006 ekspertene anbefaler at man tar pauser. Er man lei så ta en ukes pause! Ta dere pause resten av uka, så starter dere på ny giv til mandag! Dette klarer dere det vet jeg!! ← Men.. jeg har ikke tid til pauser! Jeg skulle egentlig nådd målet mitt til førstkommende mandag (noe jeg ikke hadde greid uansett), og dermed utsatte jeg målet mitt til 15. juni. Det er datoen hvor jeg skal hente brudekjolen min. Hvis jeg spiser normalt uten å være på slankern fram til mandag, og så setter inn jernet for fullt fra mandag av.. kan jeg nå målet mitt da? I skrivende stund er jeg 3 kg unna. Har lagt på meg 2 kg på tre dager. Kanskje iallfall en av kiloene er vann? Håper det. Virker jo fælt å legge på seg så mye på så kort tid. Årh.. Jeg angrer på pizzaen jeg spiste i dag. Og sjokoladen. Og mentosene.. Fra i kveld har jeg og Ø fornyet godteriavtalen vår. Jeg skal ikke ha lov å spise godteri annet enn på lørdager. Skjønner ikke helt hvorfor vi kuttet ut den avtalen. Den var veldig effektiv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 23. mai 2006 #2634 Del Skrevet 23. mai 2006 Fruktkake: 15 juni er om 23 dager, altså litt over tre uker. Du kan fint greie tre kg på den tiden. Og ja, jeg tipper minst en av dine to kilo er vann. Hva med å starte for fullt på mandag, kanskje med en rensekur over tre dager eller noe? Da blir du kvitt vannet, og får en litt frisk start igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fruktkake Skrevet 23. mai 2006 #2635 Del Skrevet 23. mai 2006 Fruktkake: 15 juni er om 23 dager, altså litt over tre uker. Du kan fint greie tre kg på den tiden. Og ja, jeg tipper minst en av dine to kilo er vann. Hva med å starte for fullt på mandag, kanskje med en rensekur over tre dager eller noe? Da blir du kvitt vannet, og får en litt frisk start igjen. ← Var ikke lenge siden jeg hadde en rensekur, og det vil jeg ikke igjen.. Ellers takk for tipset. Jeg tror jeg skal greie det. Trenger bare motivasjon. Nå har jeg falt fullstendig tilbake til det gamle mønsteret med overspising og feit mat og godteri. Trening har det ikke blitt på leeenge (men det har det generelt ikke vært mye av hele slankeperioden....). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 23. mai 2006 #2636 Del Skrevet 23. mai 2006 Dette klarer du fruktkake!! Du har jo vært så flink hele tiden! Kanskje du skal legge inn en del trening den siste tiden? så hvis du ikke klarer å gå ned alt, så bli kroppen din strammere likevel? Jeg har ingent vil om at dette går bra! Som Hu i svingen sier, så er nok minst 1 av disse kiloene vann. Da jeg gikk 4 lange raske turer på en uke raste jeg ned 1,5 kg med en gang! Så det er bare å begynne med treninga! Tren 4 ganger i uka, gjerne stavgang eller ellipsemaskin hvis du er medlem av et senter. Og så kan det være kjekt med to styrketimer i uka. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 23. mai 2006 #2637 Del Skrevet 23. mai 2006 Nå er jeg skikkelig godtesugen!!! Sambo jobber på 7/11 og der har de digre deilige amerikanske kaker Det frister forferdelig å sende en mld og be han ta med et stort deilig og saftig stykke til meg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 23. mai 2006 Forfatter #2638 Del Skrevet 23. mai 2006 Nå måtte jeg le av oss! Den ene mer godtesugen enn den andre... Vet dere hva jeg har gjort siden sist da?? Stappet i meg alt jeg kunne finne av godsaken i skapene?? Nei! Jeg spiste en halv Atkins-sjokolade (den er jo god og inneholder bare 227 kalorier i en hel)... og deretter sovnet jeg på sofan! Nå har sambo ristet liv i meg med et stort fat med vannmelon i terninger! Men det blir nok ikke mye slanking resten av uka, nei... Men jeg må prøve å holde vekta i alle all! Og Fruktkake: Var det nå i ettermiddag/kveld du veide deg og veide 2 kilo mere? Man veier jo mere på kvelden da... Du veier sikkert mye mindre imorgen tidlig!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 23. mai 2006 Forfatter #2639 Del Skrevet 23. mai 2006 Sambo jobber på 7/11 og der har de digre deilige amerikanske kaker Det frister forferdelig å sende en mld og be han ta med et stort deilig og saftig stykke til meg.... ← Ååååååh... Også har de sånne kjempegode, store sjokolademuffins med "hardt" sjokoladetrekk på!! Og sånne store, litt flate hveteboller med masse vaniljekrem inni og melisdryss oppå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 23. mai 2006 Forfatter #2640 Del Skrevet 23. mai 2006 *håper å være gravid* Og må ha bittelitt sjokolade... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå