Gå til innhold

Jakten på kjærligheten 2023

Mollebolle

Anbefalte innlegg

Spoiler

Vennene til Erlend virker helt gærne. Synes de fremstår som en slags sekt. Silje er voksen og reflektert nok til å se galskapen, men er mer usikker på Vera. Hun er jo praktisk talt et barn. 

• Liker 29
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ironisk at de bad bordønn før maten hvor de ønsket seg masse kjærlighet og god stemning 😂

• Liker 38
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sukkertøy skrev (8 minutter siden):

For noen usympatiske venner Erlend har, og for en usympatisk mann Erlend viste seg å være i den middagen! Å la Silje måtte gjennomgå det der uten å stoppe det gjør han til en liten mann i mine øyne, og jeg hadde mistet all interesse om det var jeg som opplevde det. Fy så slemt!

Så godt å høre Silje si at det faktisk ikke bare er de (vennene) som skal vurdere kvinnene men at det går begge veier. Jeg håper hun drar hjem. Hun finner en mye bedre mann. Og Vera må dra hjem hun også og jobbe med selvfølelsen sin. 

Det var rett og slett en ufin grilling. Vennene virket som en liten sekt som ikke tåler utenforstående og var "overrasket" at Silje reagerte som hun gjorde.

Min referanse om en sekt, ser jeg nå i etterkant at flere har brukt. Godt det var fler som observerte det.

Endret av fotosyntesen
  • Liker 25
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en forferdelig vennemiddag. Så ufine folk! Silje er tøff som sa i fra og reagerte som hun gjorde, og ikke bare jattet med. Bra dame.

• Liker 29
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Altså, jeg ble helt sjokkert over middagen med Erlend og co. Fikk helt vondt i magen av de teite spørsmålene!!  Og det blikket som hun Oline et-eller-annet sendte Silje...  makan! 🙈 Og at Erlend ikke stoppa det der og da, DET var det verste av alt! Skal love at hadde mine venner grillet noen  jeg hadde med hjem på den måten hadde de fått høre det!  Erlend fikk flere minuspoeng i boka der ja

Et lite plusspoeng for at han gikk etter Silje og spurte hvordan det gikk, men hva skulle hun egentlig svart der og da?  Det var jo ikke ålreit, men kanskje var hun for satt ut til å si noe til han da. 

Skulle likt å visst hvorfor de gikk etter Silje og ikke Vera?  Nå skal man jo ta i betraktning klipping og etterarbeid da, men hun slapp ganske så billig unna...   Nei fy altså. Fikk så vondt på Silje sine vegne og nesten så jeg håper hun reiser hjem.

Ellers ingen overraskelse at Sigrid valgte Ben, håper det holder og at de får det fint sammen :)

Martin hadde to fine dater, men han snakker hele tida om kjæling og sånn, han satt og holdt hender med Idun - har han gjort det med MJ?  Tror jo han velger henne uansett da, men det slo meg når jeg så på datene at det er liksom ikke mye antydninger til berøring og sånn i stor grad.  Sjenanse kan jo spille inn, men dog...

• Liker 20
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det «verste» med den Erlend-middagen tror jeg faktisk er at det opplevdes enda verre enn det ble fremstilt på tv. Syns klippingen ble forsøkt gjort litt «morsom» med at spørsmålene kom på løpende bånd. Utrolig pinlig og fikk så vondt av Silje!! 

«Hva er deres emosjonelle muskel», altså, wtf??🤪

• Liker 29
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Erlend er et rødt flagg🔺 vennene og🔺

🌸Silje🌸 er en veldig BRA dame, sunn grensesetting og gode reflekterte tanker, ikke utleverer hun ekser heller💪👏:klappe:

• Liker 41
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mperle skrev (1 minutt siden):

ja det spørsmålet der var rart.... til og med jeg, som liker å gå i dybden på sånn hadde ikke sett det der som en arena til akkurat den type spørsmål. Altså, for noen folk!  Er det sånn man blir når man bor langt inni skogen langt fra "vanlige" folk??? 🙄

• Liker 19
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mperle skrev (1 minutt siden):

Det «verste» med den Erlend-middagen tror jeg faktisk er at det opplevdes enda verre enn det ble fremstilt på tv. Syns klippingen ble forsøkt gjort litt «morsom» med at spørsmålene kom på løpende bånd. Utrolig pinlig og fikk så vondt av Silje!! 

🤣 den reagerte jeg og på 🙈 Virker faktisk som at Vera passer bedre inn med den «sekten» og at det var derfor Silje ble grillet sånn. Håper Silje stikker , for det vi ble vitne til der var på ingen måte greit! Skulle tro hun satt i et forhør.. 

• Liker 25
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig! Stakkars Silje!!! Er dette en sekt eller? Verste «grillinga» jeg har sett og hørt. De har ikke sosiale antenner hvertfall🫣

Synes det var koselig at Sigrid valgte Ben😍

Håper Martin velger Idunn🥰

• Liker 13
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sh999 skrev (16 minutter siden):

Virker faktisk som at Vera passer bedre inn med den «sekten

var kanskje også derfor hun ikke helt virket å skjønne hva Silje reagerte så på?  Men syns jo Vera er tam som en slapp persillekvast, så forventer ikke så mye fra den kanten uansett. (beklager altså, jeg har bare ikke helt sansen for henne... )

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha sett dagens episode sååå…..

Forstår eg bedre enn noen gang at erlend er singel 🥵 Bare den sære vennegjengen i seg selv e vel nok for folk med integritet og normal sosial kompetanse i behold til å styre unna?  (utenom vera som kanskje passer inn i «sekten») … Erlend viser seg jo også som en utrolig tafatt og usikker mann som sitter der med et kleint glis gjennom hele sekvensen istedenfor å gripe inn og beskytte Silje. Håper hun drar! Det virker som ei dame med bein i nesa som vet hva hun fortjener.

Ser det er en stund siden Thomas og frierne er nevnt så eg benytter anledningen til å spørre om hva folk tenker der? Martin eller Christoffer ? Vanskelig…

• Liker 20
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måneskinn skrev (8 minutter siden):

var kanskje også derfor hun ikke helt virket å skjønne hva Silje reagerte så på?  Men syns jo Vera er tam som en slapp persillekvast, så forventer ikke så mye fra den kanten uansett. (beklager altså, jeg har bare ikke helt sansen for henne... )

Hahaha tam som en persillekvast. Ler så jeg rister🤣 nydelig metafor. 
hun virker litt «tam» ja, men er vel en form for mystikk også ved henne som erlend åpenbart liker. 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Mdy98 skrev (5 minutter siden):

Etter å ha sett dagens episode sååå…..

Forstår eg bedre enn noen gang at erlend er singel 🥵 Bare den sære vennegjengen i seg selv e vel nok for folk med integritet og normal sosial kompetanse i behold til å styre unna?  (utenom vera som kanskje passer inn i «sekten») … Erlend viser seg jo også som en utrolig tafatt og usikker mann som sitter der med et kleint glis gjennom hele sekvensen istedenfor å gripe inn og beskytte Silje. Håper hun drar! Det virker som ei dame med bein i nesa som vet hva hun fortjener.

Ser det er en stund siden Thomas og frierne er nevnt så eg benytter anledningen til å spørre om hva folk tenker der? Martin eller Christoffer ? Vanskelig…

Jeg tror Thomas velger Martin, jeg må si at jeg synes det var rart av Christoffer og plutselig fortelle at han skulle til Amsterdam dagen etter😅 Forstår at han må reise på jobben, men synes det var rart at han sier ifra dagen før

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mdy98 skrev (17 minutter siden):

Hahaha tam som en persillekvast. Ler så jeg rister🤣 nydelig metafor. 
hun virker litt «tam» ja, men er vel en form for mystikk også ved henne som erlend åpenbart liker. 

takker :)

ja, Vera har den der litt "svevende" væremåten med store øyne og naivitet som mange menn virker å like, kanskje det trigger litt beskyttelsesinstinkt eller noe?  Var hvert fall tydelig at han ikke hadde det overfor Silje...

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en sprø hipster sekt de vennene til erlend virker som. Ingen mann eller penger er verdt å holde ut med en person som omgir seg med sånne venner. Jeg hørte et av parene under middagen også bodde i stabburet til Erlend!? Hadde løpt om jeg var disse jentene, tenk at dette er nærmeste venner du skal ha i mange år fremover. Tenk å feire bursdager, bryllup, ferier, middager og helgeaktiviteter med den gjengen der... 

Endret av Castor Troy
  • Liker 30
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...