Centimeteren Skrevet 6. oktober 2023 #161 Del Skrevet 6. oktober 2023 On 10/5/2023 at 10:07 AM, Saltwatertaffy said: Selv om aldersforskjellen er stor, så tror jeg faktisk Martin er det beste valget. Han andre er jeg litt usikker på, slår meg ikke typen som ville trivdes på gård. Men mye mulig jeg tar feil. Ja, var Thomas på jakt etter en helgekjæreste tror jeg Christoffer kunne vært midt i blinken. Men ser ikke for meg han bo på en gård fast over lang tid. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beetlegirl91 Skrevet 6. oktober 2023 #162 Del Skrevet 6. oktober 2023 tirben skrev (På 4.10.2023 den 22.05): Håper Erlend velger Silje, synes de passer sammen. Begge har humor og en indre trygghet. Tror Silje velger Ben. Hun virker betatt av ham, men hun tror det er mer fornuftig å velge han andre. Martin velger May Jeanette. Hun søker trygghet for seg og datteren, og er nok mer lik Martin enn hun andre. Thomas tror jeg er mest betatt av han macho fyren. Han liker nok menn som kan utfordre ham litt. Erlend er økologisk grønnsaksbonde, og Silje er utdannet som noe biologi innenfor grønnsaker, så det er jo perfect match der da! Hva er oddsen for det liksom 😂 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saltwatertaffy Skrevet 6. oktober 2023 #163 Del Skrevet 6. oktober 2023 Mollebolle skrev (På 4.10.2023 den 10.49): Oh no....Sigrid og Ben kysser 🙈 Å jeg som håpet hun skulle ditche fyren. Kan fortsatt skje, og det håper jeg. Orker ikke fyren. Sorry, not so sorry. Huff, det var så kleint.. Jeg trodde han ødela alt på forrige date når han lente seg inn og lurte på om det var okei med et kyss, etter Sigrid sa han flørta så lite og ga lite komplimenter. Det var skikkelig turn-off i mitt hode. Han virker bare så utrolig påtatt 🙈 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella1 Skrevet 6. oktober 2023 #164 Del Skrevet 6. oktober 2023 Leste et sted at Sigrid og Ben hadde kysset i regnet uten kamera før kysset på daten. Hun velger nok han. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Larsern Skrevet 6. oktober 2023 #165 Del Skrevet 6. oktober 2023 On 10/5/2023 at 7:43 AM, tirben said: Hun er en sterk kvinne som gjerne kan være dominerende, så hun trenger en sterk mann som vil ta igjen. Det tror jeg Ben kan. Interessant at dersom de eksakt samme karaktertrekkene hadde tilhørt en mann så hadde han blitt kalt sutrete, ikke sterk.. Eller? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beetlegirl91 Skrevet 6. oktober 2023 #166 Del Skrevet 6. oktober 2023 Nå leste jeg det som skal skje på programmet neste mandag: Det blir en ekstra tung dag for Erlend, står det på siden på tv2play. Er det ei dame som trekker seg tru? 🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rhodiola Skrevet 7. oktober 2023 #167 Del Skrevet 7. oktober 2023 Tråden er ryddet for ryktespredninger og svar til slettede innlegg. Rhodiola, adm. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Centimeteren Skrevet 9. oktober 2023 #168 Del Skrevet 9. oktober 2023 Spoiler Middagen hos Erlend 11 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beetlegirl91 Skrevet 9. oktober 2023 #169 Del Skrevet 9. oktober 2023 Centimeteren skrev (1 time siden): Skjul innhold Middagen hos Erlend Jeg fikk helt sjokk jeg av den 😳 16 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cookiesandcream Skrevet 9. oktober 2023 #170 Del Skrevet 9. oktober 2023 Spoiler Den middagen i dagens episode hadde mest sannsynlig vært en dealbreaker for meg. Helt sjokkert, jeg. Tenk å måtte forholde seg til sånne folk jevnlig… Hjelper ikke at fyren er ålreit da, altså… 27 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jolanda Skrevet 9. oktober 2023 #171 Del Skrevet 9. oktober 2023 Centimeteren skrev (1 time siden): Skjul innhold Middagen hos Erlend Hva skjedde? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sissy33 Skrevet 9. oktober 2023 #172 Del Skrevet 9. oktober 2023 Jolanda skrev (12 minutter siden): Hva skjedde? Spoiler Erlends venner foretok et regelrett avhør av frierne, spesielt Silje fikk gjennomgå. Det var voldsomt intenst, og den desidert mest ubekvemme vennefesten gjennom hele Jaktens historie. Det ble ikke bedre av at Erlend ikke grep inn heller (ikke som vi fikk se i alle fall). 26 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cookiesandcream Skrevet 9. oktober 2023 #173 Del Skrevet 9. oktober 2023 (endret) Sissy33 skrev (8 minutter siden): Skjul innhold Erlends venner foretok et regelrett avhør av frierne, spesielt Silje fikk gjennomgå. Det var voldsomt intenst, og den desidert mest ubekvemme vennefesten gjennom hele Jaktens historie. Det ble ikke bedre av at Erlend ikke grep inn heller (ikke som vi fikk se i alle fall). Spoiler Ja, spørsmålene var ekstremt personlige og invaderende. Noen av dem var vanskelige å forstå og noen var det jo rett og slett feil å svare på på TV (utlevere eks’ene sine for eksempel.) Synes det var trist at Erlend ikke grep inn. Stakkars Silje. Jeg tror jeg hadde begynt å grine om jeg ble behandlet sånn. Endret 9. oktober 2023 av Cookiesandcream 25 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
refill Skrevet 9. oktober 2023 #174 Del Skrevet 9. oktober 2023 Cookiesandcream skrev (45 minutter siden): Skjul innhold Ja, spørsmålene var ekstremt personlige og invaderende. Noen av dem var vanskelige å forstå og noen var det jo rett og slett feil å svare på på TV (utlevere eks’ene sine for eksempel.) Synes det var trist at Erlend ikke grep inn. Stakkars Silje. Jeg tror jeg hadde begynt å grine om jeg ble behandlet sånn. Spoiler Helt forferdelig å se på. At han ikke satt ned foten og at hun venninnen syntes det var ok å holde på sånn? Jeg hadde trolig dratt samme kvelden. All cred til Silje som klarte å stå i det, og holde roen nok til å si at hun skulle sove på det. 24 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nutz Skrevet 9. oktober 2023 #175 Del Skrevet 9. oktober 2023 48 minutter siden, Cookiesandcream said: Hide contents Ja, spørsmålene var ekstremt personlige og invaderende. Noen av dem var vanskelige å forstå og noen var det jo rett og slett feil å svare på på TV (utlevere eks’ene sine for eksempel.) Synes det var trist at Erlend ikke grep inn. Stakkars Silje. Jeg tror jeg hadde begynt å grine om jeg ble behandlet sånn. Spoiler Jeg hadde ikke giddet å ta imot alt det der, spesielt ikke når det var så enveis. Stakkars Silje! De vennene virket ikke noe hyggelig og om de i tillegg hadde bodd på gården hadde jeg nok takket for meg. Det blir veldig tett på. 21 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mollebolle Skrevet 9. oktober 2023 Forfatter #176 Del Skrevet 9. oktober 2023 Spoiler Har ikke sett kveldens episode enda, men ser det skrives om middagen hos Erlend. I min verden sier venner en god del om en person. Kanskje Erlend ikke er så stas å være sammen med? Nytter ikke kjøre "jeg er rik" kortet, slik han gjorde i introen. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nutz Skrevet 9. oktober 2023 #177 Del Skrevet 9. oktober 2023 4 minutter siden, Mollebolle said: Hide contents Har ikke sett kveldens episode enda, men ser det skrives om middagen hos Erlend. I min verden sier venner en god del om en person. Kanskje Erlend ikke er så stas å være sammen med? Nytter ikke kjøre "jeg er rik" kortet, slik han gjorde i introen. Spoiler Ja i og med at han lot det foregå uten å bryte inn sier mer enn nok. Mulig han også har fôret dem med spørsmål han ikke turde å stille selv. 12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.Show Skrevet 9. oktober 2023 #178 Del Skrevet 9. oktober 2023 Spoiler Snakk om sosialt vanskeligstilte mennesker som ikke klarer å lese rommet overhodet. Direkte stygg oppførsel fra den ene venninnen, hverken Erlend eller noen av de andre for den saks skyld brøt inn, de andre vennene virket sjokkerte da Silje sa at hun håper neste gang vil bli hyggeligere, og Vera som ikke forstod at Silje ikke syntes middagen var noe hyggelig?! 29 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Naapo920 Skrevet 9. oktober 2023 #179 Del Skrevet 9. oktober 2023 2 hours ago, Mollebolle said: Hide contents Har ikke sett kveldens episode enda, men ser det skrives om middagen hos Erlend. I min verden sier venner en god del om en person. Kanskje Erlend ikke er så stas å være sammen med? Nytter ikke kjøre "jeg er rik" kortet, slik han gjorde i introen. Spoiler De er ikke bare venner engang, det ene paret sa han at bor i stabburet hans, så de tenker jeg man får sett mye til om man flytter inn? Når det spørsmålene om eksene ble spurt så sa Erlend "dere stiller gode spørsmål her altså" så ja det kan godt hende det var hans spørsmål egentlig. Silje er mye tøffere enn meg for å si det sånn. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nutz Skrevet 9. oktober 2023 #180 Del Skrevet 9. oktober 2023 1 hour ago, Naapo920 said: Hide contents De er ikke bare venner engang, det ene paret sa han at bor i stabburet hans, så de tenker jeg man får sett mye til om man flytter inn? Når det spørsmålene om eksene ble spurt så sa Erlend "dere stiller gode spørsmål her altså" så ja det kan godt hende det var hans spørsmål egentlig. Silje er mye tøffere enn meg for å si det sånn. Spoiler Helt på trynet at de andre ikke forstod at Silje ikke hadde hatt det noe hyggelig under middagen. Erlend velger Vera uansett, både han og vennene liker henne. Silje fortjener bedre. 15 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå