Gå til innhold

Torpet 2023

Cid

Anbefalte innlegg

Irja skrev (2 minutter siden):

Tror jeg ikke, men det har ikke noe å si for mitt engasjement nå. Kjedelig, rett og slett.

Jeg synes alltids det blir mer underholdende når deltakere konfrontere hverandre 😄

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Cid skrev (2 timer siden):

Jeg synes alltids det blir mer underholdende når deltakere konfrontere hverandre 😄

Virka ikke sånn her tidligere.

Du ønsker jo Arvid skal trekke seg, så kosemosetrekløveret kan kose seg og hygge seg

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tonebelinda skrev (1 time siden):

Du ønsker jo Arvid skal trekke seg, så kosemosetrekløveret kan kose seg og hygge seg

Det at de prøver å få han til å trekke seg kan skape konfrontasjoner da 😄

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Turkis Sau skrev (23 timer siden):

Det synes jeg var litt stygt sagt. 

Man kan skrive mye om deltagerne, men å håpe på livskriser synes jeg er litt over grensen. 

Må få påpeke her at jeg ikke ønsket at han skulle bli skilt, det var 100% spøk 😊

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (20 minutter siden):

Må få påpeke her at jeg ikke ønsket at han skulle bli skilt, det var 100% spøk 😊

Ok, jeg forstår😊 Det er ikke alltid å lett å skjønne at noe er en spøk når man kun har det skriftlige.

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Turkis Sau skrev (1 minutt siden):

Ok, jeg forstår😊 Det er ikke alltid å lett å skjønne at noe er en spøk når man kun har det skriftlige.

Kommer så naturlig for meg å spøke at jeg ikke alltid tenker over før jeg kommer med en 😅🙊

Nå når det har gått noen dager siden Finn røk ut så er jeg forøvrig åpen til at Arvid blir værende, var mer de første par dagene etter jeg var så oppgitt over at han røk. Hadde blitt litt artig om han kom inn igjen fra Torpet og møter Mattis igjen, enda mer hvis Marie også kommer inn i lag med Arvid 😅

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

LivLaga skrev (21 timer siden):

Så kom sannheten for en dag hva gjelder Finn.. 

Mannen har ikke gjort annet enn å syte og klage over hvor ubrukelige de unge er, og sier at han vil spille fair og kun er opptatt av å få mest mulig gjort.

Så kommer Arvid (som sikkert har en snodig personlighet) men med egentlig akkurat de egenskapene som Finn har ønsket seg og det tålte han svært dårlig for å si det forsiktig. Plutselig var det baksnakking, klemming på Chris og Kornelia, spise karameller i smug og jeg vet ikke hva. 

Han maser jo på alle andre om at det er så viktig at de viser at de vil lære. Men når Arvid feks forklarer at når kyrne rauter så betyr det at de er lei av å vente på melking (antar han har ganske god greie på den slags), så er Finn totalt uinteressert og bare bagatelliserer det.. med andre ord ikke så veldig interessert i å lære noe selv der inne! Tydeligvis gjelder ikke de samme reglene for han som for de andre..

Helt enig. Det er noe usmakelig over fremtoningen til Finn. Han trives ikke med mindre de han er rundt er villig til å gjøre som han sier å gå i hans lære, og han trives hvertfall ikke hvis noen skal lære han noe. Der går grensen gitt. Synes også det var veldig merkelig hvordan Finn i sync påstod at "nå er både Maria og Chris drittlei cowboy-Arvid" eller hva det var han sa. For jeg har mine tvil om at Chris som er vokst opp med den mest ultimate amerikaneren hva gjelder lureri og sniking til far, nemlig Norway-Rob, skulle blitt så ille berørt av en bonde som har bodd noen år i Texas

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tonebelinda skrev (3 timer siden):

Cid skrev (1 time siden):

Det at de prøver å få han til å trekke seg kan skape konfrontasjoner da 😄

Håper de ikke får han ut da, men at de heller begynne å ryke i tottene på hverandre de neste ukene 😅

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (2 minutter siden):

Skulle ønske Bent fortsatt var med. 

Hvem er Bent? Fra Torpet i år? Klarer ikke huske noen som het Bent jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tonebelinda skrev (3 minutter siden):

Hvem er Bent? Fra Torpet i år? Klarer ikke huske noen som het Bent jeg

Bent Inge, hadde han fortsatt vært med så hadde jeg hatt noen å faktisk heie på på Torpet. Heier ikke på Chris egentlig uansett om det for moro skyld hadde vært artig å se han på Farmen gården. Blir nok ikke å se han på noen fremtidig Torpet da siden han visstnok kommer til å være sint på TV 2 livet ut :P skjønner han da, det hele med at han og Charlotte dro fra gården og havnet rett inn på Torpet og måtte kjempe seg inn var bare bullshit…

https://www.dagbladet.no/kjendis/jeg-er-rasende-pa-tv-2/80328930

Endret av Cid
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (3 minutter siden):

Bent Inge, hadde han fortsatt vært med så hadde jeg hatt noen å faktisk heie på på Torpet. Heier ikke på Chris egentlig uansett om det for moro skyld hadde vært artig å se han på Farmen gården. Blir nok ikke å se han på noen fremtidig Torpet da siden han visstnok kommer til å være sint på TV 2 livet ut :P skjønner han da, det hele med at han og Charlotte dro fra gården og havnet rett inn på Torpet og måtte kjempe seg inn var bare bullshit…

https://www.dagbladet.no/kjendis/jeg-er-rasende-pa-tv-2/80328930

Ja, han ja. Enig. Han likte jeg godt, og hadde håpet han kom inn til Farmen igjen

Og jeg skjønner veldig godt at han er bitter på TV2

Endret av tonebelinda
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tonebelinda skrev (Akkurat nå):

Ja, han ja. Enig. Han likte jeg godt, og hadde håpet han kom inn til Farmen igjen

Om ikke han vil returnere til Torpet igjen en gang i fremtiden så håper jeg at Charlotte får muligheten, tiden hennes på Farmen og så Torpet ble altfor kort synes jeg, håper hun får sjansen til revansj i fremtiden :)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spoiler

Så nettopp begge Torpet episodene som kom ut i natt (jeg ble veldig overrasket over at de slapp 2 samtidig)

I løpet av første episode så kjente jeg at jeg fikk Maria langt oppi halsen, så mye at jeg nesten ble kvelt 😝 Måten hun var mot Arvid var intet annet enn forkastelig…

Jeg kjente at jeg begynte å bygge opp respekt for Arvid når jeg så hvordan han måtte takle oppførselen demmes samtidig som han arbeidet nesten konstant, han er virkelig en sprek og sterk mann :)

Veldig skuffende at Chris røk ut men nå kan @tonebelinda endelig begynne å se på igjen i hvert fall 😄

Alt det med sexprat synes jeg var morsomt i starten når de pratet om antikke dildoer men nå synes jeg de drar det for langt, altså hva er det med Kornelia og sex snakk? Var ikke noe sånt der før hun dukket opp 😅 og så driver hun og Maria å prater om hvor mye de pulte i tenårene 🙈🙊

Mot slutten av andre episode så skjerpet Maria seg litt og beklagde til Arvid, det synes jeg var stort av henne, fortsatt ikke noe spesielt fan av henne men at hun roet seg litt ned hjalp litt i hvert fall

Jeg startet første episode med å være oppgitt over at Finn røk ut mot Arvid, etter å ha sett begge Torpet episodene så sitter jeg igjen med en følelse av respekt ovenfor Arvid og jeg heier på han nå definitivt! Bare synd at ikke Finn og Bent fortsatt var med, da hadde jeg heiet på alle 😄  

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Hadde ikke særlig sans for Maria på Farmen, som ikke holder lovnader. Klarer du ikke holde ord, lover du ikke noe.

Men til det nivået hun nå sank. Det var nytt lavmål. 

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
  Skjul innhold

Hadde ikke særlig sans for Maria på Farmen, som ikke holder lovnader. Klarer du ikke holde ord, lover du ikke noe.

Spoiler

Ja var ganske oppsiktsvekkende oppførselen hennes i første episoden 😡

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjul innhold

Helt enig, for et uspiselig menneske!

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maria er virkelig uspiselig! Fy faen, det der er det drøyeste!

Spoiler

Irriterer meg grenseløst at hun vant kampen. Veldig dumt av Chris å justere på spikrene sine. Blir sprø av at hun ikke gidder å snakke rent også. Det er schjempeschjpt at du ikke kan trekke deg for oss som er unge og motiverte" eller hva nå hun sa. Høres ut som hun legger ekstra mye vekt på kraftigst mulig sch-lyd i stedet for å uttale kj-lyden riktig. For jeg er helt sikker på at hun kan om hun bare gidder. Og Maria og Kornelia da, "vi har pult så syyyykt mange av de samme!" Altså, hvor mange har de pult, egentlig? :skratte: 

Nå håper jeg Erika taper kampen på søndag, for tenk så kleint det blir for Maria når hun kommer spankulerende inn på Torpet! :hoho: Draaaaaaaamaaaaaaa! :popcorn:

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maria oppfører seg like ufyselig på Torpet som hun gjorde på Farmen. Så flaut det må være å vise slike sider for hele Norge, tenker hun ikke på fremtiden sin ang. jobb o.l.? Hun oppfører seg som en mobber der inne.

• Liker 10
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...