Cid Skrevet 6. november 2023 Forfatter #441 Del Skrevet 6. november 2023 Cookiesandcream skrev (Akkurat nå): Arvid og Yassin. ❤️ Har vært fan av Yassin siden dag 1. Synes han er en så fin fyr! Arvid mislikte jeg i starten, men nå digger jeg han! For en karakter han er! Håper begge kommer tilbake til Farmen! Da kommer det nok til å svartne for Kathrine 😅 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 6. november 2023 #442 Del Skrevet 6. november 2023 Cookiesandcream skrev (38 minutter siden): Arvid og Yassin. ❤️ Har vært fan av Yassin siden dag 1. Synes han er en så fin fyr! Arvid mislikte jeg i starten, men nå digger jeg han! For en karakter han er! Håper begge kommer tilbake til Farmen! Helt enig i alt! Håper en av de vinner farmen! Utrolig fine fyrer begge to. Visste forresten ikke at Yassin var t-banefører. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cookiesandcream Skrevet 6. november 2023 #443 Del Skrevet 6. november 2023 Cid skrev (48 minutter siden): Da kommer det nok til å svartne for Kathrine 😅 Tar det som en ekstra bonus 😂 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Apis Skrevet 6. november 2023 #444 Del Skrevet 6. november 2023 Arvid, Yassin og Bjørk kan dele premien. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 6. november 2023 Forfatter #445 Del Skrevet 6. november 2023 Apis skrev (1 minutt siden): Arvid, Yassin og Bjørk kan dele premien. De kan bytte på å kjøre bilen, 4 måneder hver. Og så kan de bygge en hytte sammen hvor de kan grille ute i hagen og kose seg en varm sommerkveld. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Apis Skrevet 6. november 2023 #446 Del Skrevet 6. november 2023 Cid skrev (6 minutter siden): De kan bytte på å kjøre bilen, 4 måneder hver. Og så kan de bygge en hytte sammen hvor de kan grille ute i hagen og kose seg en varm sommerkveld. Da håper jeg fanbasen her på KG blir invitert på grillfest. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 6. november 2023 Forfatter #447 Del Skrevet 6. november 2023 Apis skrev (25 minutter siden): Da håper jeg fanbasen her på KG blir invitert på grillfest. Jeg tar med brus 😁 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irja Skrevet 6. november 2023 #448 Del Skrevet 6. november 2023 Cid skrev (11 timer siden): De må vel ikke kjempe seg tilbake når det ikke er noen å kjempe om plassen med dette er siste uken på Torpet. Jeg visste ikke når Torpet var ferdig.. Skal ikke bare en fra Topet inn i finalen på Farmen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 6. november 2023 Forfatter #449 Del Skrevet 6. november 2023 Irja skrev (Akkurat nå): Jeg visste ikke når Torpet var ferdig.. Skal ikke bare en fra Topet inn i finalen på Farmen? Niklas sa til Arvid, Erika og Kornelia at om de klarer å beholde plassen i to uker så får de komme inn igjen på gården. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tonebelinda Skrevet 12. november 2023 #450 Del Skrevet 12. november 2023 Snart ny episode av Torpet. Hadde vært bra om begge kom inn på Farmen Har tydeligvis gått glipp av mye på Farmen tråden, vært sperret over lengre tid nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alisha* Skrevet 12. november 2023 #451 Del Skrevet 12. november 2023 tonebelinda skrev (29 minutter siden): Snart ny episode av Torpet. Hadde vært bra om begge kom inn på Farmen Har tydeligvis gått glipp av mye på Farmen tråden, vært sperret over lengre tid nå Den som går ut idag kommer vel også til Torpet. Så gjenstår det å se om 3 kommer inn på farmen, eller det blir Torpetfinale først😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zidji Skrevet 12. november 2023 #452 Del Skrevet 12. november 2023 Tenker at worst case så får vi skrive her dersom de holder tråden stengt for lenge 🤭 They cannot stop us! 💪 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beetlegirl91 Skrevet 12. november 2023 #453 Del Skrevet 12. november 2023 Spoiler Nå har jeg sett ferdig Torpet, og wow! Jeg tror faktisk at Arvid ofret seg for at Yassin skulle få komme inn på farmen igjen. Jeg tror han kunne spørsmålet, men latet som han ikke gjorde det. Da blir det Carla og Yassin på Farmen da.. Carla er også freda 😅 Kathrine blir vel storbonde.. Så da blir det vel Bjørk(Forstår virkelig ikke hva Kathrine har imot Bjørk), eller Yassin som blir førstekjempe 🙄 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 12. november 2023 Forfatter #454 Del Skrevet 12. november 2023 Spoiler Herregud det uttrykket til Carla når Maria prøvde å bestemme seg for førstekjempe, hun himler med øynene og så sier hun at hun må si fra på forhånd om hun skal velge henne 🙄 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sissy33 Skrevet 12. november 2023 #455 Del Skrevet 12. november 2023 Spoiler Carla vinner Torpet etter å ha vært der et halvt døgn omtrent? Feil uke for henne å ha immunitet på, da hun garantert har valgt Kathrine som storbonde, og dermed ikke står i fare for å bli førstekjempe uansett. Arvid har fått maks ut av sin Farmen/Torpet-opplevelse. Han har kost seg alene på Knibe, og er en av få deltakere som hadde maktet mange dager i total ensomhet der, og laget underholdning av det også. Han fikk virkelig ut sitt potensiale der, noe han ikke gjorde på hovedgården. Hurra for at Yassin kom inn på Farmen igjen! 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 12. november 2023 Forfatter #456 Del Skrevet 12. november 2023 Spoiler Må si at jeg har fått mer sansen for Maria de siste ukene etter at hun kom tilbake til gården, hun virker som en genuin hyggelig person 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 12. november 2023 Forfatter #457 Del Skrevet 12. november 2023 Spoiler Må si at jeg begynner å bli ganske lei av at Kathrine hele tiden skal anklage Björk for å være taktisk når hun er hyggelig med noen der 🤦♂️ Paranoia deluxe… 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 12. november 2023 Forfatter #458 Del Skrevet 12. november 2023 Spoiler Dæven Maria var god! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FreezeandFawn Skrevet 12. november 2023 #459 Del Skrevet 12. november 2023 Ble helt stresset når farmen-tråden var stengt, jeg leser alltid spoilere før jeg ser episoden for å ikke bli så skuffet om det ikke går som jeg håper. Angående det å bli klippet annerledes. De må ha klippet Carla ned til noe annet, en eller annen sa hun var så morsom, og hun selv hevdet det ville bli dritkjedelig om hun ikke var på gården, og for meg fremstår hun som menneskevarianten av traust, døll vaniljeis helt uten saus eller strøssel. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 12. november 2023 Forfatter #460 Del Skrevet 12. november 2023 Spoiler Skjønner ikke hvorfor Kathrine sier at det er 2 og en halv uker igjen hele tiden, det er jo 3 uker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå