tonebelinda Skrevet 2. november 2023 #421 Del Skrevet 2. november 2023 Cid skrev (40 minutter siden): Skjul innhold Håper det er to deltakere for ellers så vil de 2 neste ukene bli kjedelig siden vi vet at de to neste som ryker er garantert å komme tilbake. Spoiler I såfall er det nok 2 nye deltakere, ikke noen som har vært der allerede. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 2. november 2023 Forfatter #422 Del Skrevet 2. november 2023 (endret) tonebelinda skrev (7 timer siden): Vis skjult innhold I såfall er det nok 2 nye deltakere, ikke noen som har vært der allerede. Spoiler Kanskje det hehe. Endret 2. november 2023 av Cid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 2. november 2023 Forfatter #423 Del Skrevet 2. november 2023 Spoiler om neste Torpet episode. Spoiler https://www.tv2.no/underholdning/farmen/fikk-overraskelsesbesok-trodde-det-var-kong-harald/16179019/ Veldig skuffende, ville se noen deltakere… 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 2. november 2023 #424 Del Skrevet 2. november 2023 Cid skrev (17 minutter siden): Spoiler om neste Torpet episode. Skjul innhold https://www.tv2.no/underholdning/farmen/fikk-overraskelsesbesok-trodde-det-var-kong-harald/16179019/ Veldig skuffende, ville se noen deltakere… Spoiler Enig. Eller om sønnen til Finn plutselig dukket opp. Han har jo meldt seg på farmen sa Finn. Skulle ønske Charlotte og Kjell kunne kommet tilbake, men de trakk seg jo så. Synd. Jeg likte Charlotte så godt, det lille vi fikk se av henne. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ctrl Skrevet 2. november 2023 #425 Del Skrevet 2. november 2023 Dagens episode: Spoiler Når først ting endte som det gjorde, altså at to deltakere trakk seg og èn ble værende igjen alene på Torpet, så skal produksjonen prise seg lykkelig for at det var nettopp Arvid som ble personen som var alene. For snakk om pelementmaker. Han finner på så mye rart at det er god underholdning å se han tusle rundt alene. Og han holder ikke igjen på noe. Jeg antok ganske raskt at det var fruen hans som kom som gjest. Det ga mest mening oppi alt. En fin påskjønnelse for å holde ut alene helt avskåret folk og omverdenen. Den fortjente han. Håper bare de vasker lakene etterpå 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 2. november 2023 Forfatter #426 Del Skrevet 2. november 2023 Ctrl skrev (2 minutter siden): Dagens episode: Skjul innhold Når først ting endte som det gjorde, altså at to deltakere trakk seg og èn ble værende igjen alene på Torpet, så skal produksjonen prise seg lykkelig for at det var nettopp Arvid som ble personen som var alene. For snakk om pelementmaker. Han finner på så mye rart at det er god underholdning å se han tusle rundt alene. Og han holder ikke igjen på noe. Jeg antok ganske raskt at det var fruen hans som kom som gjest. Det ga mest mening oppi alt. En fin påskjønnelse for å holde ut alene helt avskåret folk og omverdenen. Den fortjente han. Håper bare de vasker lakene etterpå Spoiler Tror det hadde vært kjedelig om det var Erika der alene 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 5. november 2023 Forfatter #427 Del Skrevet 5. november 2023 (endret) Sykt å tenke på hvor mye skjermtid Arvid har fått de siste ukene, Torpet har blitt om til en Arvid serie nå 😅 Endret 5. november 2023 av Cid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 5. november 2023 Forfatter #428 Del Skrevet 5. november 2023 Må si at jeg synes at det er merkelig at Arvid ikke har innsett enda at det ikke blir noen tvekamp eller noen som ryker fra Torpet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 5. november 2023 Forfatter #429 Del Skrevet 5. november 2023 Om enten Kathrine ryker neste uke og havner på Torpet eller når Yassin kommer inn igjen på gården så kommer det til å bli fantastisk å se reaksjonen til Kathrine 😂 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cambria Skrevet 5. november 2023 #430 Del Skrevet 5. november 2023 Idag tok jeg meg selv i å tenke at Arvid sikkert er typen som ville klart seg svært godt på en øde øy. Ser for meg at han ikke hadde prøvd å få tak i hjelp, men heller laget seg sin egen verden der. 😅 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 5. november 2023 Forfatter #431 Del Skrevet 5. november 2023 Cambria skrev (3 minutter siden): Idag tok jeg meg selv i å tenke at Arvid sikkert er typen som ville klart seg svært godt på en øde øy. Ser for meg at han ikke hadde prøvd å få tak i hjelp, men heller laget seg sin egen verden der. 😅 Kunne vært med på Lost, røykmonsteret hadde ikke hatt noen sjans lol. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FreezeandFawn Skrevet 5. november 2023 #432 Del Skrevet 5. november 2023 Jeg synes den svarte kuen med brun lugg er så herlig 😍 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jannihj92 Skrevet 5. november 2023 #433 Del Skrevet 5. november 2023 Arvid som aleneboer på Torpet er stor humor! Jeg ler så jeg griner! Wax on, wax off. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 6. november 2023 Forfatter #434 Del Skrevet 6. november 2023 jannihj92 skrev (55 minutter siden): Arvid som aleneboer på Torpet er stor humor! Jeg ler så jeg griner! Wax on, wax off. Ble skikkelig Cobrai Kai der et øyeblikk 😄 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irja Skrevet 6. november 2023 #435 Del Skrevet 6. november 2023 Arvid på Torpet er bare herlig. For en type! 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irja Skrevet 6. november 2023 #436 Del Skrevet 6. november 2023 Supert for både Yassin og Arvid at det ble de to på Torpet, tenker jeg. En god og rolig kombinasjon. Spennende å se hvem som kjemper seg tilbake til Farmen. Noen som vet når det skal skje? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 6. november 2023 Forfatter #437 Del Skrevet 6. november 2023 Irja skrev (2 timer siden): Supert for både Yassin og Arvid at det ble de to på Torpet, tenker jeg. En god og rolig kombinasjon. Spennende å se hvem som kjemper seg tilbake til Farmen. Noen som vet når det skal skje? De må vel ikke kjempe seg tilbake når det ikke er noen å kjempe om plassen med dette er siste uken på Torpet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 6. november 2023 #438 Del Skrevet 6. november 2023 Herlig! Fra «Goast Valley» og «Poplation 1» til Sun Valley 😂😂 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niff Skrevet 6. november 2023 #439 Del Skrevet 6. november 2023 Serien om Arvid anbefales for de som ikke har sett den; https://tv.nrk.no/serie/cowboyeen-og-kongen 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cookiesandcream Skrevet 6. november 2023 #440 Del Skrevet 6. november 2023 Arvid og Yassin. ❤️ Har vært fan av Yassin siden dag 1. Synes han er en så fin fyr! Arvid mislikte jeg i starten, men nå digger jeg han! For en karakter han er! Håper begge kommer tilbake til Farmen! 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå