Gå til innhold

Samletråd: Tolking av graviditetstester


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tok denne testen i ettermiddag. Fortsatt 3 dager til IKM. Ser dere noe, eller er det skygge?

13217139_10156868533600065_6043264510083743598_o.jpg

Anonymkode: 92ddb...84a

Fin strek, med like fin rosa farge. Gratulerer!

Anonymkode: 66d37...75f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fin strek, med like fin rosa farge. Gratulerer!

Anonymkode: 66d37...75f

Hjelpes! Takk, tror jeg :P Kjekt å se at flere ser det samme :D Stoler ikke  100 % på billigtester, så kjøper en CB digital på onsdag! :D Tenk om jeg faktisk er gravid, etter 1 år som prøver :D

Anonymkode: 92ddb...84a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hjelpes! Takk, tror jeg :P Kjekt å se at flere ser det samme :D Stoler ikke  100 % på billigtester, så kjøper en CB digital på onsdag! :D Tenk om jeg faktisk er gravid, etter 1 år som prøver :D

Anonymkode: 92ddb...84a

Trenger ikke kaste bort penger på cb om du har flere billigstrimler igjen, de vil bli gradvis sterkere.

Du er gravid! 😄

Anonymkode: 66d37...75f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Tok denne testen i ettermiddag. Fortsatt 3 dager til IKM. Ser dere noe, eller er det skygge?

13217139_10156868533600065_6043264510083743598_o.jpg

Anonymkode: 92ddb...84a

Ser ingen positiv test....dessverre. Bare en tydelig kontrollstrek, ellers er den negativ. 

Har du demontert testen eller noe for å prøve å få frem to streker? Synes øverdelen til høyre ser litt merkelig ut..

Anonymkode: 9a359...3b1

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Ser ingen positiv test....dessverre. Bare en tydelig kontrollstrek, ellers er den negativ. 

Har du demontert testen eller noe for å prøve å få frem to streker? Synes øverdelen til høyre ser litt merkelig ut..

Anonymkode: 9a359...3b1

Dette er en billigstrimmel fra eBay. De ser sånn ut. Streken her er faktisk ganske tydelig.

Anonymkode: 66d37...75f

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er kontrasten økt og man ser streken litt bedre. Dette er typisk for billigstrimler når de akkurat har nådd mengden for utslag av HCG. Sånn har alltid mine første positive billigstrimler sett ut.

image.jpeg

Anonymkode: 66d37...75f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette er en billigstrimmel fra eBay. De ser sånn ut. Streken her er faktisk ganske tydelig.

Anonymkode: 66d37...75f

Den er absolutt ikke veldig tydelig! Hvis man kniper sammen øyet og gløtter etter så kan man kanskje se en svak strek. Men det er en kjent sak at sånne tester kan være difuse og gi falsk forhåpning.

Hadde jeg fått en sånn test så hadde jeg tolket den som negativ. Du ser jo ikke to streker med mindre du legger godviljen til. 

Jeg skjønner at man gjerne vil ha to tydelige streker, men når man må tolke etter beste evne og legge ut på et nettforum så har det nok ikke oddsen med seg. 

Anonymkode: 9a359...3b1

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Den er absolutt ikke veldig tydelig! Hvis man kniper sammen øyet og gløtter etter så kan man kanskje se en svak strek. Men det er en kjent sak at sånne tester kan være difuse og gi falsk forhåpning.

Hadde jeg fått en sånn test så hadde jeg tolket den som negativ. Du ser jo ikke to streker med mindre du legger godviljen til. 

Jeg skjønner at man gjerne vil ha to tydelige streker, men når man må tolke etter beste evne og legge ut på et nettforum så har det nok ikke oddsen med seg. 

Anonymkode: 9a359...3b1

Vel, jeg er uenig. Denne streken trengte jeg ikke myse for å se, og iallefall ikke etter at jeg skrudde litt opp på kontrasten. Den har i mine øyne en fin rosa farge, så det er ikke en falsk-positiv strek, som er grå.

Men bare tiden vil vise hvem som har rett.

Det er jo derfor denne tråden er her. ✌🏻️

 

Anonymkode: 66d37...75f

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne se streken på siste test som ble lagt ut her, helt fint :-) spørs vel kanskje på skjermen man ser på :-)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Snurrepurre skrev:

Jeg kunne se streken på siste test som ble lagt ut her, helt fint :-) spørs vel kanskje på skjermen man ser på :-)

Og gratulerer til deg som la ut testen forresten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, MissEi skrev:

Ser dere noe?

image.jpeg

Hvis jeg legger godviljen til. Vent 2 dager og prøv på nytt.

Anonymkode: 66d37...75f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den 16 May 2016 at 20.12, MissEi skrev:

Ser dere noe?

image.jpeg

Hvor mange dpo er du?

Anonymkode: 594d2...21a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 16. mai 2016 at 20.12, MissEi skrev:

Ser dere noe?

image.jpeg

Jeg ser den veldig klart, og den har rosafarge :-) ta en digital en! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 16. mai 2016 at 20.12, MissEi skrev:

Ser dere noe?

image.jpeg

Jeg ser også en svak strek😍👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvor mange dpo er du?

Anonymkode: 594d2...21a

Aner ikke , da menstasjonen e uregelmessig 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle tro dere jobbet for provisjon hos CB. Det er ikke sånn at det bare er cb-digital som er 100 % positiv.

Anonymkode: f3f07...3fb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skulle tro dere jobbet for provisjon hos CB. Det er ikke sånn at det bare er cb-digital som er 100 % positiv.

Anonymkode: f3f07...3fb

Det er den eneste jeg vet om hvor man svart på hvitt får beskjeden "gravid" eller "ikke gravid". Jeg syntes den er gull, fremfor å myse på de svake strekene på enkelte tester 😉 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk at cb digital krever en høyere konsentrasjon av HCG enn billigstrimlene. eBay testene er nede i

10 mIU/ml mens jeg tror cb slår ut rundt 50 mIU/ml.

Anonymkode: 66d37...75f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...