Gå til innhold

Samletråd: Tolking av graviditetstester


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Et øyeblikk siden, Ingride skrev:

Er denne positiv?? :D:D

image.jpeg

Jeg ser to streker hvertfall ;)

Anonymkode: 01d71...43a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ser to streker hvertfall ;)

Anonymkode: 01d71...43a

Wow, jeg kan ikke tro det er sant! Skal på butikken å kjøpe digital nå😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Ingride skrev:

Er denne positiv?? :D:D

image.jpeg

Jeg ser 2 streker! 😁 gratulerer!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, emhanse skrev:

Den digitale trenger høyere hcg for å slå ut. Så det ville jeg ikke tatt så tungt:-) Billigstrimmelen er positiv, så den digitale vil nok slå ut om noen dager❤️ hold oss oppdatert!

Det skal jeg. Tusen takk for fine ord❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 20. mai 2016 at 22.16, AnonymBruker skrev:

Hei! Tok denne testen i dag og er litt usikker på resultatet... Skyggestrek?
 

13275544_10208012328859902_456132719_o.jpg

Anonymkode: 33801...41c

Har du testa på nytt? 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den 24. mai 2016 at 11.32, Snurrepurre skrev:

Åh!! Det blir noen utrolig spennende dager fremover @emhanse! Krysser fingrene for at ingen av oss blir skuffa, men heller får verdens beste nyhet om noen dager :-) 

@Snurrepurre, har du testa på nytt?? Jeg tenkte jeg skulle holde meg til fredag som er 11DPO, men virker som det virkelig faktisk var en festeblødning igår og idag er jeg skikkelig uggen.. Akkurat som sist. Trur derfor jeg skal prøve meg på en test imorra! 🙈😁 *forsiktig optimistisk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, emhanse skrev:

@Snurrepurre, har du testa på nytt?? Jeg tenkte jeg skulle holde meg til fredag som er 11DPO, men virker som det virkelig faktisk var en festeblødning igår og idag er jeg skikkelig uggen.. Akkurat som sist. Trur derfor jeg skal prøve meg på en test imorra! 🙈😁 *forsiktig optimistisk*

Jeg løp for å tisse i dag morges sånn at jeg ikke skulle "rekke" å bli enig med meg selv om å teste. 😂😂 skal teste i morgen tidlig. Forhåpentligvis er den mye sterkere enn i går.. da er jeg jo omkring 10dpo, om det stemmer sånn som jeg tror :-)! Helt sprøtt at ikke puppene har blitt såre, om jeg får mensen til mandag, det er virkelig ulikt meg. Er så spennende!! Håper det stemmer for deg @emhanse, at lille spire har satt seg godt fast "oppi der" :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Snurrepurre skrev:

Jeg løp for å tisse i dag morges sånn at jeg ikke skulle "rekke" å bli enig med meg selv om å teste. 😂😂 skal teste i morgen tidlig. Forhåpentligvis er den mye sterkere enn i går.. da er jeg jo omkring 10dpo, om det stemmer sånn som jeg tror :-)! Helt sprøtt at ikke puppene har blitt såre, om jeg får mensen til mandag, det er virkelig ulikt meg. Er så spennende!! Håper det stemmer for deg @emhanse, at lille spire har satt seg godt fast "oppi der" :D 

Festeblødning 8DPO, fikk disse idag 10DPO😁👶💙💚

image.jpeg

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, emhanse skrev:

Festeblødning 8DPO, fikk disse idag 10DPO😁👶💙💚

image.jpeg

Ææææææ!!!!!! Gratulerer!!! 😁😁😁😁😁 selv fikk jeg denne kjipe :( smal skyggestrek, men ingen tegn til positiv :( 

image.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Snurrepurre skrev:

Ææææææ!!!!!! Gratulerer!!! 😁😁😁😁😁 selv fikk jeg denne kjipe :( smal skyggestrek, men ingen tegn til positiv :( 

image.jpeg

Det er fortsatt håp da kjære deg😍 egget kan ha festet seg senere enn du tror, syns jeg leste alt fra 2-12 dager eller noe. Og så lenge ikke tr kommer så er det håp👍🏻

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, emhanse skrev:

Det er fortsatt håp da kjære deg😍 egget kan ha festet seg senere enn du tror, syns jeg leste alt fra 2-12 dager eller noe. Og så lenge ikke tr kommer så er det håp👍🏻

Får bare leve i håpet 🙈 Hehe. :-)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

http://tinypic.com/r/10dbcck/9

 

jeg synes jeg skimter noe, men så ser jeg veldig nøye også da :fnise: sikkert helt på bærtur!

Anonymkode: 49499...463

Jeg får ikke opp noe bilde i linken?

Anonymkode: 7c9d1...3af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

http://tinypic.com/r/10dbcck/9

 

jeg synes jeg skimter noe, men så ser jeg veldig nøye også da :fnise: sikkert helt på bærtur!

Anonymkode: 49499...463

Jeg syns jeg kan se noe jeg også, men vet ikke om det er farge på streken eller en skyggestrek da. Test på nytt idag eller i morgen😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor stor er sannsynligheten tror dere for at en svaaaaaksvaksvak strek etter et par minutter er positiv? Den er blitt tydeligere og tydeligere etter tiden har gått ut, men det skal man jo ikke stole på. Alle tidligere tester har vært helt hvite, men i dag var det noe å skimte der. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

6 minutter siden, Silfen skrev:

Strek er strek så lenge det ikke er skyggestrek. 

Ja, man sier jo så... Vil bare ikke innbille meg noe, men jeg har ikke klart å innbille meg streker tidligere, uansett hvor mye jeg ønsket det. Samtidig blir jeg usikker nå på hvor tydelig den streken var. Sukk. Får vel bare vente til i morgen tidlig, og teste på nytt. :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ser dere noe her? 

image.jpg

Anonymkode: b9e53...555

Nei jeg ser ingenting dessverre:-/

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...