Gå til innhold

Samletråd: Tolking av graviditetstester


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

11 dpo idag! Mannen tror ikke på det men vi ser streken begge to. Vil digital slå ut så tidlig eller er det bortkastede penger? 😊 

Snapchat-8239057975284295282.jpg

Anonymkode: 2b143...46c

Meg igjen.. CB digital ble negativ..:( er det bare for tidlig å ta den enda? Skal ta en ny imorgen..

Anonymkode: 2b143...46c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Meg igjen.. CB digital ble negativ..:( er det bare for tidlig å ta den enda? Skal ta en ny imorgen..

Anonymkode: 2b143...46c

CB-digital trenger ofte litt høyere konsentrasjon av hcg. Vent et par dager å ta en ny da :)

Anonymkode: 3caf8...de4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Meg igjen.. CB digital ble negativ..:( er det bare for tidlig å ta den enda? Skal ta en ny imorgen..

Anonymkode: 2b143...46c

 Kan ha vært en kjemisk :-/ ville tatt en ny "vanlig" før CBD igjen, for å ikke kaste bort pengene.. Krysser fingrene for dere! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Snurrepurre skrev:

 Kan ha vært en kjemisk :-/ ville tatt en ny "vanlig" før CBD igjen, for å ikke kaste bort pengene.. Krysser fingrene for dere! 

Tok en ny vanlig og den er helt lik den første! På ettermiddagen, ca 1 time etter jeg tok CBD. Blir litt sprø ja. Mannen tror ikke på det pga negativ digital.. han har ikke lest seg opp på dette så mye som meg kanskje 🙈 streken på begge testene ble sterkere etterhvert men den svake streken kom fram med en gang.

Anonymkode: 2b143...46c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tok en ny vanlig og den er helt lik den første! På ettermiddagen, ca 1 time etter jeg tok CBD. Blir litt sprø ja. Mannen tror ikke på det pga negativ digital.. han har ikke lest seg opp på dette så mye som meg kanskje 🙈 streken på begge testene ble sterkere etterhvert men den svake streken kom fram med en gang.

Anonymkode: 2b143...46c

Da ville jeg testet igjen på lørdag med CBD :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Snurrepurre skrev:

Da ville jeg testet igjen på lørdag med CBD :) 

Klarte selvfølgelig ikke å vente, CB digital viste gravid 1-2 idag!!! :D

Anonymkode: 2b143...46c

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Klarte selvfølgelig ikke å vente, CB digital viste gravid 1-2 idag!!! :D

Anonymkode: 2b143...46c

:hoppendeglad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trenger noen som er realistisk som kan tyde denne testen for meg? Jeg tror jeg har sett meg blind på tester og innbiller meg en strek. Denne er ikke tatt med morgenurinen og er 11dpo. 

image.jpeg

Anonymkode: cda68...959

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, A4-livet skrev:

Helt klart positiv :Nikke:

Tusen takk❤️ Det er det lengste jeg har kommet siden vi begynte for 11år siden. Håper og håper at den blir der i 9mnd

Anonymkode: cda68...959

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den testen er positiv ja, gratulerer så mye!  Veldig velfortjent etter 11år :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 31. mars 2016 at 15.42, AnonymBruker skrev:

Jeg trenger noen som er realistisk som kan tyde denne testen for meg? Jeg tror jeg har sett meg blind på tester og innbiller meg en strek. Denne er ikke tatt med morgenurinen og er 11dpo. 

image.jpeg

Anonymkode: cda68...959

Jeg tester endelig positiv etter 11år og har testet hver dag siden 31.mars. Idag klokken 09.30 testet jeg nærmest blendahvitt på morgenurinen (like svakt som på bildet) men to timer senere testet jeg positivt, nesten like kraftig som kontrollstreken. Noen som kan forklare meg hva det betyr? Jeg skal til legen imorgen, men det kjennes som en evighet til. Jeg er takknemlig for svar💟

Anonymkode: cda68...959

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke alle tester som inneholder like mye fargestoff, så det var nok grunnen. Vet om flere som har fått varierende styrke på testene de første ukene. Er derfor man sier at strek er strek når det gjelder graviditetstester :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, A4-livet skrev:

Ikke alle tester som inneholder like mye fargestoff, så det var nok grunnen. Vet om flere som har fått varierende styrke på testene de første ukene. Er derfor man sier at strek er strek når det gjelder graviditetstester :)

Tusen takk <3 man blir helt koko av dette. 

Anonymkode: cda68...959

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er min. Svak strek men den er der;) Har vært gravid i 4 uker nå. 

Har fremdeles ikke gått opp for meg.

image.jpeg

Anonymkode: ee8d1...97b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Her er min. Svak strek men den er der;) Har vært gravid i 4 uker nå. 

Har fremdeles ikke gått opp for meg.

image.jpeg

Anonymkode: ee8d1...97b

Gratulerer så mye!!! Jeg håper det blir en terminspire på deg og. Jeg kjenner deg ikke men er glad på dine vegne:) 

Anonymkode: cda68...959

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, maid skrev:

7-8 dpo

image.jpg

Ser!

Anonymkode: f3f07...3fb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Herregud! Er på dpo9. Jeg tok denne og ser streken, mens en av de "supersensitive" fra ebay var blendahvit. Hva ville dere trodd? Falske tester fra ebay eller bare skyggestrek på denne? Tør ikke juble!

IMG_20160422_083121.jpg

Endret av lakrisbåten
  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...