Gå til innhold

Samletråd: Tolking av graviditetstester


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest carmabell
44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vel i dag har det blødd friskt og mye!!!  :(((( startet etter sex som mensaktig blod i dag tidlig men stoppet raskt. Nå i kveld 10 timer senere var plutselig trusa full av blod og renner blod i toalettskålen...... Hva gjør jeg nå?  Er helt knust og kjempenervøs 

Anonymkode: 4627a...d2a

Sånn begynte min SA :/ Og når jeg satt på do så bare rant det blod ut av meg. Sender en god klem og håper på det beste :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så? Hva synes dere? Første testen min, er det noen sannsylighet for at den er negativ? Har vært småkvalm i en uke nå (hele dager). 

* ikke morgenurin, men neste urin da etter 5 timer.

* bilde tatt 4 min etter utført test.

 

image.jpeg

Anonymkode: 626bf...96e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Så? Hva synes dere? Første testen min, er det noen sannsylighet for at den er negativ? Har vært småkvalm i en uke nå (hele dager). 

* ikke morgenurin, men neste urin da etter 5 timer.

* bilde tatt 4 min etter utført test.

 

image.jpeg

Anonymkode: 626bf...96e

Gratulerer :) 

  • Liker 7
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, skruf skrev:

Gratulerer :) 

Sikker? I så fall takk..

Anonymkode: 626bf...96e

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sikker? I så fall takk..

Anonymkode: 626bf...96e

Dønn sikker :) Det er ikke tvil engang på den testen der! 

  • Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, skruf skrev:

Dønn sikker :) Det er ikke tvil engang på den testen der! 

Så snill du er som tar deg tid! Tusen takk, du er sikkert et herlig menneske! :-)

Anonymkode: 626bf...96e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Så snill du er som tar deg tid! Tusen takk, du er sikkert et herlig menneske! :-)

Anonymkode: 626bf...96e

Det var snilt sagt :) 

Igjen, gratulerer så masse, og ha ei fin påske med den lille plutten i magen :blomst:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For 5 dager siden fikk jeg skyggestrek på billigtester fra eBay. Jeg har 3 typer tester fra eBay. De rosa ser ut til å slå sterkt ut, med klare fine streker. De andre to typene, er det fortsatt 5 dager senere omtrent kun skyggestreker...HCG nivåer mitt burde jo ha kommet opp til et nivå som burde tilsi sterke tester uansett type og merke....? Er 4+3 i dag. Men disse svake testene fra den ene typen, gjør meg litt bekymret altså... 

Her er test-rekken min, fortløpende fra lørdag 12/3 til i dag. 1-2 tester per dag. Hva tror dere?? De rosa er jo glassklar, men hvorfor er de andre så svake? Det svinger jo kraftig på synligheten! Disse billigtestene skal jo slå ut på ekstremt små mengder HCG....

 

 

 

image.jpeg

Anonymkode: 66d37...75f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

For 5 dager siden fikk jeg skyggestrek på billigtester fra eBay. Jeg har 3 typer tester fra eBay. De rosa ser ut til å slå sterkt ut, med klare fine streker. De andre to typene, er det fortsatt 5 dager senere omtrent kun skyggestreker...HCG nivåer mitt burde jo ha kommet opp til et nivå som burde tilsi sterke tester uansett type og merke....? Er 4+3 i dag. Men disse svake testene fra den ene typen, gjør meg litt bekymret altså... 

Her er test-rekken min, fortløpende fra lørdag 12/3 til i dag. 1-2 tester per dag. Hva tror dere?? De rosa er jo glassklar, men hvorfor er de andre så svake? Det svinger jo kraftig på synligheten! Disse billigtestene skal jo slå ut på ekstremt små mengder HCG....

 

 

 

image.jpeg

Anonymkode: 66d37...75f

Det kan ha mye å gjøre med konsentrasjonen i urinen, samt sensitiviteten på testene å gjøre.  Selv om testene er av samme merke så har jeg opplevd at de kan slå litt ulikt ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 16.3.2016 at 22.08, carmabell skrev:

Sånn begynte min SA :/ Og når jeg satt på do så bare rant det blod ut av meg. Sender en god klem og håper på det beste :hug:

Jepp det ble desverre SA her også!! :( 

Anonymkode: 4627a...d2a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest L´issi
25 minutter siden, A4-livet skrev:

Helt klart positiv, gratulerer :)

Virkelig? Klarer nesten ikke tro det.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest carmabell

Positiv :) Kjøp en CB med ukesindikator? Da synes jeg det er lettere å ta til seg når det til og med står uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest L´issi
4 timer siden, carmabell skrev:

Positiv :) Kjøp en CB med ukesindikator? Da synes jeg det er lettere å ta til seg når det til og med står uker.

Tenkte jeg skulle gjøre det på mandag, for gikk rett i glemmeboka i dag 😁 Så er spent!! Er det lov å si endelig?😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, L´issi skrev:

Tenkte jeg skulle gjøre det på mandag, for gikk rett i glemmeboka i dag 😁 Så er spent!! Er det lov å si endelig?😊

Ja, for du er gravid! Jeg hadde spart de kronene på testen, du er gravid. Den testen over er ikke litt vag engang. Gratulerer!

Anonymkode: 66d37...75f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest L´issi
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, for du er gravid! Jeg hadde spart de kronene på testen, du er gravid. Den testen over er ikke litt vag engang. Gratulerer!

Anonymkode: 66d37...75f

Tusen takk!! Spennende tid i møte nå da😊 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser dere noe? Tenker selv dette er skyggestrek/ innbilning 😂😩 

image.jpg

Anonymkode: acef0...f27

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skimter...."noe"....men det kan være en skygge fra selve teststreken. Det har jeg fått en gang før, den var grå og helt uten rosa farge. Test igjen imorgen og dagen etter der igjen, så vil den gradvis bli sterkere om det sitter en liten celle inni der. Hvor mange dpo eller hvilken CD er du på?

Anonymkode: 66d37...75f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skimter...."noe"....men det kan være en skygge fra selve teststreken. Det har jeg fått en gang før, den var grå og helt uten rosa farge. Test igjen imorgen og dagen etter der igjen, så vil den gradvis bli sterkere om det sitter en liten celle inni der. Hvor mange dpo eller hvilken CD er du på?

Anonymkode: 66d37...75f

Dessuten, de blå testene der er virkelig de som trenger mest HCG av billigreisene for å få strek! Tror de slår ut på et høyere HCG nivå enn andre typer billigtester.

Anonymkode: 66d37...75f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...