Gå til innhold

Samletråd: Tolking av graviditetstester


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ok, jeg fikk posetiv eggløsning test for 13 dagee siden. Har hatt ømme pupper siden men ingen andre symptomer. 

Anonymkode: acef0...f27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er cb+ tester. Tror jeg er 5+4 hvis jeg er gravid? Er de ikke for svake til å være så "langt" på vei? Det er tatt annenhver dag i den rekkefølgen de ligger, burde det ikke vært mer stigning?

image.jpeg

0
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Cammm skrev:

Det er cb+ tester. Tror jeg er 5+4 hvis jeg er gravid? Er de ikke for svake til å være så "langt" på vei? Det er tatt annenhver dag i den rekkefølgen de ligger, burde det ikke vært mer stigning?

image.jpeg

0

Ser fint positive ut. Helt individuelt hvor mye HCG man produserer på dette tidspunktet. Test igjen om en uke, da er de sikkert sterkere. Slapp av og gratulerer!

Anonymkode: 66d37...75f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ser fint positive ut. Helt individuelt hvor mye HCG man produserer på dette tidspunktet. Test igjen om en uke, da er de sikkert sterkere. Slapp av og gratulerer!

Anonymkode: 66d37...75f

Første gang noen har sagt slapp av (!!!!), det var litt godt! Selvfølgelig.... Takk :-) 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ser fint positive ut. Helt individuelt hvor mye HCG man produserer på dette tidspunktet. Test igjen om en uke, da er de sikkert sterkere. Slapp av og gratulerer!

Anonymkode: 66d37...75f

Syntes dette var et rart råd. Hcg skal cs dobles annen hver dag så selv om noen produserer mindre hcg enn andre skal testene bli tydligere. Ta en digital test for å sjekke. 

Anonymkode: 560d7...7e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Syntes dette var et rart råd. Hcg skal cs dobles annen hver dag så selv om noen produserer mindre hcg enn andre skal testene bli tydligere. Ta en digital test for å sjekke. 

Anonymkode: 560d7...7e9

 

 

Rart råd? Javell... Legen min svarte meg faktisk så å si akkurat det samme :-)

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Virkelig? :overrasket: 

image.thumb.jpeg.0e405e679ab435003227362

Anonymkode: fb4a4...b0b

Jepp!

Gratulerer :) 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 22. mars 2016 at 0.35, AnonymBruker skrev:

Syntes dette var et rart råd. Hcg skal cs dobles annen hver dag så selv om noen produserer mindre hcg enn andre skal testene bli tydligere. Ta en digital test for å sjekke. 

Anonymkode: 560d7...7e9

Har du sett gjennomsnittene for HCG i en gitt uke? Det svinger fra 18 til 7340 i uke 5 som normalt. Så da er det klart at man kan få vidt forskjellige streker på testene!!! Noen tester slår ut på 10, andre ikke før 25! I tillegg om man svinger mot den høyere siden for uke 5, vil man få sterke tester, på nederste siden svake tester. Så det var ingenting rart med rådet mitt.

Anonymkode: 66d37...75f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Virkelig? :overrasket: 

image.thumb.jpeg.0e405e679ab435003227362

Anonymkode: fb4a4...b0b

Negativ. Tror det er en fjuskestrek fra CB. CB er kjent for det.

Anonymkode: 9a359...3b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har du sett gjennomsnittene for HCG i en gitt uke? Det svinger fra 18 til 7340 i uke 5 som normalt. Så da er det klart at man kan få vidt forskjellige streker på testene!!! Noen tester slår ut på 10, andre ikke før 25! I tillegg om man svinger mot den høyere siden for uke 5, vil man få sterke tester, på nederste siden svake tester. Så det var ingenting rart med rådet mitt.

Anonymkode: 66d37...75f

Svinger fra 18 til 7340!? Det visste jeg sannelig ikke 😮 Ikke at det gikk så langt ned som til 18! Men da er det kanskje reelt likevell da :-) 👍🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Negativ. Tror det er en fjuskestrek fra CB. CB er kjent for det.

Anonymkode: 9a359...3b1

Nå er ikke dette en CB, men en a1... 

Anonymkode: 3caf8...de4

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

...kan det være??

ikke fordi jeg ikke ser en tydelig strek, men har pcos og har vært gjennom tidenes lengste og mest slitsomme stimulering, over en måned med injeksjoner, hadde aldri trodd det skulle gå i første forsøk??! Er helt lamslått men klarer ikke helt glede meg før noen andre kan bekrefte det😂

image.jpeg

Anonymkode: 06b5d...657

  • Liker 4
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

...kan det være??

ikke fordi jeg ikke ser en tydelig strek, men har pcos og har vært gjennom tidenes lengste og mest slitsomme stimulering, over en måned med injeksjoner, hadde aldri trodd det skulle gå i første forsøk??! Er helt lamslått men klarer ikke helt glede meg før noen andre kan bekrefte det😂

image.jpeg

Anonymkode: 06b5d...657

Meg over, skal sies at streken er veldig mye tydeligere i virkeligheten enn på bildet!

Anonymkode: 06b5d...657

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

8 minutter siden, Snurrepurre skrev:

Den er positiv!! Hvor mange DPO er du? :) 

Hurra!!😃😄 fikk EL-sprøyten Ovitrelle for 15 dager siden, så beregnet IKM i dag 😊 Greide faktisk å holde meg helt til nå, hehe

Anonymkode: 06b5d...657

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 dpo idag! Mannen tror ikke på det men vi ser streken begge to. Vil digital slå ut så tidlig eller er det bortkastede penger? 😊 

Snapchat-8239057975284295282.jpg

Anonymkode: 2b143...46c

  • Liker 4
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hurra!!😃😄 fikk EL-sprøyten Ovitrelle for 15 dager siden, så beregnet IKM i dag 😊 Greide faktisk å holde meg helt til nå, hehe

Anonymkode: 06b5d...657

Gratulerer!!🎉😄

Anonymkode: 2b143...46c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

11 dpo idag! Mannen tror ikke på det men vi ser streken begge to. Vil digital slå ut så tidlig eller er det bortkastede penger? 😊 

Snapchat-8239057975284295282.jpg

Anonymkode: 2b143...46c

Du er meget gravid! Gratulerer! 

Anonymkode: 66d37...75f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...