Gå til innhold

Sist sette film?

Anglofil

Anbefalte innlegg

Gjest Belle âme

Satt barnevakt for en liten gutt, så det blei Aladdin her i går 👍🏼

Endret av Belle âme
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Picture Perfect og The Devil Wears Prada; begge på Tv3 i kveld. Den siste er minst ett lysår bedre enn den første, men ok underholdning den også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost

Man of Steel

Herregud så kjedelig, jeg sitter her og surfer på kg nå istedenfor mens jeg har filmen på fordi den er så kjedelig ._.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dark places med Charlize Theron. Ble delvis sittende på KG med filmen på i bakgrunnen og måtte inn på imdb for å finne ut av hva den nå het igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost

Mission: Impossible – Rogue Nation

Bølgen. Var ganske bra.

Hva, den kommer jo ikke på kino før fredag :klo: Hvor så du den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva, den kommer jo ikke på kino før fredag :klo: Hvor så du den?

Førpremiere i Trondheim helga som var. Føltes som tid og penger ganske ok investert. Stilig med litt effekt-tunge filmscener i film fra her i landet og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost

Førpremiere i Trondheim helga som var. Føltes som tid og penger ganske ok investert. Stilig med litt effekt-tunge filmscener i film fra her i landet og.

Jeg gleder meg spesielt mye til å se filmen fordi jeg bor i Ålesund og om dette skulle skje nå så ville byen min mest sansynlig ha blitt rammet O:

Det er en ting jeg vil slippe og bekymre meg over lenger når jeg flytter herfra :)

Kristoffer Joner er virkelig en god skuespiller :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Barnepiken. (Netflix)

Ganske bra film om hvordan svarte hushjelper ble behandlet av sine hvite oppdragsgivere i Mississippi på 60-tallet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gleder meg spesielt mye til å se filmen fordi jeg bor i Ålesund og om dette skulle skje nå så ville byen min mest sansynlig ha blitt rammet O:

Det er en ting jeg vil slippe og bekymre meg over lenger når jeg flytter herfra :)

Kristoffer Joner er virkelig en god skuespiller :)

Aldri vært fan av Joner, men han var i storform hele filmen. Snudde inntrykket mitt av ham som skuespiller totalt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Film og film. Det er Firefly sesong, og jeg har nettopp sett episoden "Our Mrs Reynolds", hvor Mal blir  gift, forført og kapret av den vakre Saffron. Good times.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...