Gå til innhold

Sist sette film?

Anglofil

Anbefalte innlegg

It's a Boy Girl Thing (2006). Sportsidioten og nerden som selvfølgelig ikke kan fordra hverandre, med en liten tvist. Den føyer seg bare inn i rekken av alle andre slike type filmer. Smålo innimellom, men den er nok glemt innen i morgen. 3/10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Little boy

Litt.. kjedelig. Folk påsto de gråt av den, jeg var helt tørr  :fnise:

Ga opp da det var 20 min igjen av filmen. 

Hmm, den hadde jeg tenkt å se nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser at tråden ble opprettet 19.januar 2006, oi 9 år siden... Og den lever forsatt, lølz.. Herlig!

Jeg så faktisk Ant-Man, likte den veldig godt. Jeg tror jeg digger mest filmer fra Marvel jeg.

Så også Fantastic Four reboot. ELENDIG! Den var ikke så bra! Ja, så det var blodig-ish men det var liksom ikke mye vits med å reboot. Men jaja, V.von Doom var så ond og emo her. 

Gleder meg mest til Warcraft og Deadpool. 

Har tenkt å se på Agent 47 også. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

The Waterboy (1998) Altså, jeg skjønte jo på forhånd at det ikke var Oscar-materiale som kom til å rulle over skjermen, men dette her? Jeg fatter ikke at denne filmen faktisk har blitt laget! 1/10

Endret av Miss_Sunshine*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

A million ways to die in the west.

Westernkomedie med en ganske sterk rolleliste (Charlize Theron, Liam Neeson, Amanda Seyfried, Neil Patrick Harris m.fl.). Grei film, middels morsom, med en god del fokus på rumpehumor, for de som liker det....

Anonymous poster hash: eb5c6...20b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mrs. Random Nick

Diamond Girl (den er på YouTube). 

Dirty Dancing 2 var det. Jeg skrev feil.

Endret av Mrs. Random Nick
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost

Ser at tråden ble opprettet 19.januar 2006, oi 9 år siden... Og den lever forsatt, lølz.. Herlig!

Jeg så faktisk Ant-Man, likte den veldig godt. Jeg tror jeg digger mest filmer fra Marvel jeg.

Så også Fantastic Four reboot. ELENDIG! Den var ikke så bra! Ja, så det var blodig-ish men det var liksom ikke mye vits med å reboot. Men jaja, V.von Doom var så ond og emo her. 

Gleder meg mest til Warcraft og Deadpool. 

Har tenkt å se på Agent 47 også. :)

Så lenge folk fortsetter å se på filmer så kommer denne tråden aldri til å dø ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Stand up guys: Altså.. Den var så kjedelig at jeg faktisk skrudde den av før den var ferdig. Anbefales ikke.

Gone baby gone: Litt spesielt oppbygd, men tok seg opp etterhvert. Sånn midt på treet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chappie.

Artig perspektiv. En AI med emosjoner. Jeg tror ikke det ville kunne skje, men artig var det lell. Chappies oppvekst og familie var kostelig. Det kommer en del spesielle filmer ut av Sør-Afrika.

Og jeg tror ikke DENNE filmen kunne vært lagd i Hollywood.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...