Gå til innhold

Forræder høst 2023 - TV2 - Ingen spoiling

Ctrl

Anbefalte innlegg

8 hours ago, Janzypants said:

Jeg følger med på Spårtsklubben på VGTV, og Oskar var først vikar noen episoder, før han tydeligvis fikk tilbud om å bli et fjerde medlem av gjengen. Gud, så glad jeg var da nyheten om at han skulle slutte kom! 😅  Tror han var med i en eller to sesonger, men det var en eller to sesonger for mye 😛 Jeg vet ikke hva det er, men han har en bøllete fremtoning som jeg ikke klarer å forholde meg til..

Han gjorde virkelig ikke en god profil i Spårtsklubben! Den karakteristikken han har laget seg karriere på, altså å være brautete, ekkel, grisete, drøy, ble heelt glemt. I møte med «de store gutta» som faktisk har snert og frekk humor, så bleknet han og så mer ut som en livredd valp. Såå jeg hadde et håp om at denne deltagelsen skulle bli reprise av rollen hans der, men den gang ei. Nå har han fått såppas med baller at han klarer å være like motbydelig uansett hvor han dukker opp 😵‍💫

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sam Jones skrev (På 21.10.2023 den 23.46):

Jeg synes oppdraget med forgiftning var bra. Håper på flere sånt fremover da jeg har savnet at forræderne faktisk skal gjøre noe.

Nå bare dreper de om natta og gjetningen er nesten bare flaks/ uflaks. De kunne feks fått i oppgave å sabotere sølvbarer.

Derfor likte jeg så godt Muldvarpen som gikk på TV Norge i sin tid, der én utvalgt skulle sabotere for gruppa, og samtidig ikke bli mistenkeliggjort.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nevian skrev (1 time siden):

Derfor likte jeg så godt Muldvarpen som gikk på TV Norge i sin tid, der én utvalgt skulle sabotere for gruppa, og samtidig ikke bli mistenkeliggjort.

Ah, ja den husker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ctrl skrev (På 22.10.2023 den 10.59):

Ser at folk reagerer på episoden ute i kommentarfeltene. 

Men jeg synes de enten har misforstått konseptet eller er i grenseland hårsåre. 

Jeg skjønner at død og begravelse kan være ømfintlig for mange, men det må da gå an å prate om og lage underholdning om temaet når man har et spesielt program som omhandler drap og døde deltakere. Temaet død, begravelse og kister har vært en gjenganger i serien, og tåler man det ikke så bør man slutte å se på.

Det er ikke slik at død og begravelse er helt tabubelagt. Eller?

Det at Forræder er noe annet og at ting blir dratt den ekstra biten ut fra normalsituasjonene er det som gjør Forræder til Forræder. Og det var den lille anstrengelsen som gjorde episoden så bra og humoristisk som den ble. 

Fredagens episode inneholdt den mest forseggjorte og mest artige sølvutfordringen hittil i serien. 

Men det var kanskje et "problem" at det var søte, snille og gode Bjørg som ble begravet. Vet ikke om folk ville reagert særlig om det var Oskar det ble holdt begravelse for. Det var for øvrig Oskar som egentlig skulle vært begravet også. 

Uansett, en stor tommel opp fra meg til episoden :) 

refill skrev (På 22.10.2023 den 18.51):

Tenkte det samme. Tviler på at kommentarfeltene hadde vært like sjokkerte og krenket om det var Oscar.

Jeg synes det er rart at folk reagerer sånn. Hun ble ikke drept på ordentlig liksom 🤪 Joda, litt makabert er det kanskje - som i haha-makabert 😅

Enig med dere over.

Vi lekte... jeg tror vi kalte det "morder"... på barneskolen (og ungdomsskolen). Det er altså et lignende konsept som Forræder: 3 stk får utdelt rollene som mordere og skal drepe de andre, mens de skal prøve å finne ut hvem morderne er før alle blir drept. Altså, "regissert" av skolen/lærerne, ikke noe vi selv fant på (men vi lekte det selv også fordi vi syns det var gøy da, så det sier vel også sitt 😛)...

Føles som verden bare blir mer og mer snowflake. :P  

Jeg kan til en viss grad forstå at noen kan reagere på at man skriver noens navn på en gravstein og putter de i en kiste nedi et hull, men samtidig er det liksom et underholdningsprogram med det konseptet det har, med Mads Hansen som programleder, det stod også "pgm1-pgm7" under navnet og var midt på høylys dag med filmteam, deltakere og hele pakken. Hvis det "lugger" eller får deg til å "rase" (faktisk) så er du jo "hårsår" og har det jeg mener er lav terskel for å rase.
...
Ellers:
Jeg syns det er fascinerende å se hvor lett de går i de samme "fellene" gang på gang, lar seg lure av enkle fallgruver, hvor lett det er å mistenke enkelte (f. eks. Fridtjof med dårlig bilkjøring) - samtidig som andre går helt under radaren (som Carina med "vi dreper"-kommentaren). Jeg syns også de slipper unna med så åpenbare taktikker (som å ligge lavt, spille dum/vimsete, gjøre åpenbare trekk for å virke "ikke mistenksom" - som f. eks. Tamanna med notatboken), mens de igjen mistenker og kaster ut lojale fra rådsalen som oppfører seg på 
måter som ville vært helt hodeløst om de var Forrædere (f. eks. hvis Kjersti hadde vært Forræder hadde jo det "spillet" hennes vært totalt høyrisiko, og da måtte hun jo vært helt idiot). 😛 Sikkert lett å si når man bare ser det på tv med "fasit i hånd", men...

Jeg liker årets sesong, jeg. Likte veldig godt de forrige også, spesielt sesong 2 (og spesielt med Aslak som Forræder). Syns Mads gjør en enda bedre figur som programleder i denne sesongen. Syns Morten virker som en skjønn fyr, og det er trist at han blir så undervurdert (selvom det trøster meg litt at han også spiller på det selv og faktisk er Forræder, med trykk på litt! Det hadde vært vondt om han faktisk ikke var Forræder da, og akkurat der hjelper det jo ikke at de er så sikre på at han ikke er det...). Jeg syns det er god underholdning i Oskar (jeg forstår for øvrig ikke den voldsomme mislikingen av han, kan det være forskjeller i type humor blant annet? Føler han er så misforstått av noen/jeg kjenner meg ikke igjen av oppfattelsene som går igjen av han her inne f. eks... Mulig det handler litt om hvor man har sett av han/hva?) og Marlene, så jeg håper de holder en stund til! Tamanna hadde jeg aldri sett før, men hun har vokst litt på meg hittil - hun virker som en søt vims, men er jo litt mer "fiery" og lur enn hun utgir seg for å være. Enig ang noe en annen her skrev om Eva: Har ikke sans for mennesker så blottet for selvinnsikt, og som er sååå bastante - noe av det verste jeg vet. Jeg tror også det er mer uheldig for jobben hennes at hun faktisk er lojal, for hadde hun vært Forræder hadde hun i det minste kunnet skylde på at hun spilte en rolle... De andre som er med husker jeg såvidt, så det er jo litt "daukjøtt" syns jeg. 😬🙈

Spent på fortsettelsen! Heier på Morten ihvertfall!

Endret av dårligbrukernavn
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adobyen
dårligbrukernavn skrev (9 timer siden):

Enig med dere over.

Vi lekte... jeg tror vi kalte det "morder"... på barneskolen (og ungdomsskolen). Det er altså et lignende konsept som Forræder: 3 stk får utdelt rollene som mordere og skal drepe de andre, mens de skal prøve å finne ut hvem morderne er før alle blir drept. Altså, "regissert" av skolen/lærerne, ikke noe vi selv fant på (men vi lekte det selv også fordi vi syns det var gøy da, så det sier vel også sitt 😛)...

Føles som verden bare blir mer og mer snowflake. :P  

Jeg kan til en viss grad forstå at noen kan reagere på at man skriver noens navn på en gravstein og putter de i en kiste nedi et hull, men samtidig er det liksom et underholdningsprogram med det konseptet det har, med Mads Hansen som programleder, det stod også "pgm1-pgm7" under navnet og var midt på høylys dag med filmteam, deltakere og hele pakken. Hvis det "lugger" eller får deg til å "rase" (faktisk) så er du jo "hårsår" og har det jeg mener er lav terskel for å rase.
...
Ellers:
Jeg syns det er fascinerende å se hvor lett de går i de samme "fellene" gang på gang, lar seg lure av enkle fallgruver, hvor lett det er å mistenke enkelte (f. eks. Fridtjof med dårlig bilkjøring) - samtidig som andre går helt under radaren (som Carina med "vi dreper"-kommentaren). Jeg syns også de slipper unna med så åpenbare taktikker (som å ligge lavt, spille dum/vimsete, gjøre åpenbare trekk for å virke "ikke mistenksom" - som f. eks. Tamanna med notatboken), mens de igjen mistenker og kaster ut lojale fra rådsalen som oppfører seg på 
måter som ville vært helt hodeløst om de var Forrædere (f. eks. hvis Kjersti hadde vært Forræder hadde jo det "spillet" hennes vært totalt høyrisiko, og da måtte hun jo vært helt idiot). 😛 Sikkert lett å si når man bare ser det på tv med "fasit i hånd", men...

Jeg liker årets sesong, jeg. Likte veldig godt de forrige også, spesielt sesong 2 (og spesielt med Aslak som Forræder). Syns Mads gjør en enda bedre figur som programleder i denne sesongen. Syns Morten virker som en skjønn fyr, og det er trist at han blir så undervurdert (selvom det trøster meg litt at han også spiller på det selv og faktisk er Forræder, med trykk på litt! Det hadde vært vondt om han faktisk ikke var Forræder da, og akkurat der hjelper det jo ikke at de er så sikre på at han ikke er det...). Jeg syns det er god underholdning i Oskar (jeg forstår for øvrig ikke den voldsomme mislikingen av han, kan det være forskjeller i type humor blant annet? Føler han er så misforstått av noen/jeg kjenner meg ikke igjen av oppfattelsene som går igjen av han her inne f. eks... Mulig det handler litt om hvor man har sett av han/hva?) og Marlene, så jeg håper de holder en stund til! Tamanna hadde jeg aldri sett før, men hun har vokst litt på meg hittil - hun virker som en søt vims, men er jo litt mer "fiery" og lur enn hun utgir seg for å være. Enig ang noe en annen her skrev om Eva: Har ikke sans for mennesker så blottet for selvinnsikt, og som er sååå bastante - noe av det verste jeg vet. Jeg tror også det er mer uheldig for jobben hennes at hun faktisk er lojal, for hadde hun vært Forræder hadde hun i det minste kunnet skylde på at hun spilte en rolle... De andre som er med husker jeg såvidt, så det er jo litt "daukjøtt" syns jeg. 😬🙈

Spent på fortsettelsen! Heier på Morten ihvertfall!

Det er vel ikke verre enn hva enkelte folk finner på til Halloween. Her i landet er det vel ganske uskyldige påfunn, men jeg har sett skumlere skuespill på tv-glimt fra utlandet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spoiler

Ble dødsliste istedet for drap i natt, med Viggo, Tamanna og Tom plassert på den. Viggo vant skjoldet så han overlever natta. Synd at det ble Tom’s siste episode i dag.

I rådssalen sto det mellom Oskar og Karianne, med Oskar som fikk færrest stemmer så han er fortsatt med.

Kort spoiler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens episoder:

Spoiler

Det kokte under frokosten mellom Marlene og Oskar pga at hun hadde fortalt at hun hadde skjoldet til Tamanna og Jon Martin. Skjønner Oskar litt da, er dumt å stole på folk der inne. Men skjønner ikke at Oskar klarer å se at Marlene er forræder ved å gjøre det. 

Forræderne måtte lage ny dødsliste. Viggo og Tom igjen var på dødslista, og forræderne satt Tamanna også der. Endelig litt psykologisk spill og risiko hos forræderne.

Konkurranse om skjold mellom de på dødslista, der resten måtte gamble for å vinne sølv. En konkurranse vi har sett før.
Tamanna vant første, Viggo vant andre og Viggo fikk skjoldet. Og gruppa tapte 1 sølvbar på gamblingen.

Marlene prøver å designe en forsvarstale foran rådsalen. Tok mye tid i sendingen. Kjedelig å se på. Bare fjas. Og mye fokus på catfighten mellom Marlene og Oskar. 

Rådsalen ender også opp med dette. Marlene vs Oskar. Men det var Morten som gikk hardt ut fra start. Pussig av han. Og han ender i en konfrontasjon med Ragde. Marlene blir plutselig veldig emosjonell rundt Even. Altså, hva var greia mellom disse to? Har jeg misset noe relevant? Marlene reagerer som om hun ble utsatt for et samlivsbrudd.
Marlene går etter Oskar, men Oskar snur skuta mot Karianne. Det endte med at Oskar og Karianne fikk flest stemmer, og det ble omstemming som Karianne tapte. Karianne røk ut etter at Oskar pushet på for å få henne ut. Nå vil Oskar slite framover.
Frode stemte på Tamanna. 

Da ryker Tom i natt. 

En OK episode, med rådsalen som høydepunkt. 

• Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ctrl skrev (2 timer siden):

Dagens episoder:

Skjul innhold

Det kokte under frokosten mellom Marlene og Oskar pga at hun hadde fortalt at hun hadde skjoldet til Tamanna og Jon Martin. Skjønner Oskar litt da, er dumt å stole på folk der inne. Men skjønner ikke at Oskar klarer å se at Marlene er forræder ved å gjøre det. 

Forræderne måtte lage ny dødsliste. Viggo og Tom igjen var på dødslista, og forræderne satt Tamanna også der. Endelig litt psykologisk spill og risiko hos forræderne.

Konkurranse om skjold mellom de på dødslista, der resten måtte gamble for å vinne sølv. En konkurranse vi har sett før.
Tamanna vant første, Viggo vant andre og Viggo fikk skjoldet. Og gruppa tapte 1 sølvbar på gamblingen.

Marlene prøver å designe en forsvarstale foran rådsalen. Tok mye tid i sendingen. Kjedelig å se på. Bare fjas. Og mye fokus på catfighten mellom Marlene og Oskar. 

Rådsalen ender også opp med dette. Marlene vs Oskar. Men det var Morten som gikk hardt ut fra start. Pussig av han. Og han ender i en konfrontasjon med Ragde. Marlene blir plutselig veldig emosjonell rundt Even. Altså, hva var greia mellom disse to? Har jeg misset noe relevant? Marlene reagerer som om hun ble utsatt for et samlivsbrudd.
Marlene går etter Oskar, men Oskar snur skuta mot Karianne. Det endte med at Oskar og Karianne fikk flest stemmer, og det ble omstemming som Karianne tapte. Karianne røk ut etter at Oskar pushet på for å få henne ut. Nå vil Oskar slite framover.
Frode stemte på Tamanna. 

Da ryker Tom i natt. 

En OK episode, med rådsalen som høydepunkt. 

Spoiler

Usikker på hvor lurt det var å sette Tamanna på dødslisten - det føles kanskje risikabelt å skulle fortsette å snike under radaren, plutselig kommer begge to i søkelyset av den grunn, men siden deltagerne allerede har hatt "det er en forræder på dødslisten"-teorien, så virker det tryggere å ta tre nye, slik at de kan få flere lojale til å bli mistenkte. Og hvis de hadde tatt flere de faktisk ønsker ta ut, så kan de gradvis drepe de, istedenfor som nå hvor Tamanna kommer til å overleve "mistenkelig lenge".

Ja, mange andre der inne lever på lånt tid (særlig Frode og Marlene har plutselig fått gå fri, Oskar og Eva har også hatt mye mistanke mot seg i ulike faser, kanskje også Viggo nå). Marlene reagerer så rart nå at det kanskje frikjenner henne, hun er all over the place med nye følelser og tanker istedenfor å kaste seg på det andre tenker for å redde seg selv, som ikke er typisk forræder.

Jeg er særlig nysgjerrig på om Eva blir klippet veldig uheldig av showet, eller om hun faktisk kommer med så tynne argumenter, samtidig som hun klager over de andres bedre argumenter. Feks når Morten snakker om historikken til Marlene og hva hun har stemt, som jo er noe å gå etter, og Eva er irritert fordi det ikke er godt nok, mens Evas eneste argument mot Viggo er "jeg liker måten du tenker på" eller noe sånt? Håper hun egentlig sa mer, hvis ikke burde de andre ta henne på det og sende henne rett ut.

Men jeg er redd Tamanna blir neste som havner i søkelyset og kan bli sendt ut - hun viste deltagerne at hun klarer å gå inn i en bløfferolle (selv om hun ikke vant), og det at hun (og Viggo forsåvidt) er eneste på dødslisten som ikke er død ennå, taler jo ikke til hennes fordel.

Nå blir det mer fokus på begge forræderne fremover - spennende å se hvordan de takler det. 

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snowbrigade skrev (49 minutter siden):
  Skjul innhold

Usikker på hvor lurt det var å sette Tamanna på dødslisten - det føles kanskje risikabelt å skulle fortsette å snike under radaren, plutselig kommer begge to i søkelyset av den grunn, men siden deltagerne allerede har hatt "det er en forræder på dødslisten"-teorien, så virker det tryggere å ta tre nye, slik at de kan få flere lojale til å bli mistenkte. Og hvis de hadde tatt flere de faktisk ønsker ta ut, så kan de gradvis drepe de, istedenfor som nå hvor Tamanna kommer til å overleve "mistenkelig lenge".

Ja, mange andre der inne lever på lånt tid (særlig Frode og Marlene har plutselig fått gå fri, Oskar og Eva har også hatt mye mistanke mot seg i ulike faser, kanskje også Viggo nå). Marlene reagerer så rart nå at det kanskje frikjenner henne, hun er all over the place med nye følelser og tanker istedenfor å kaste seg på det andre tenker for å redde seg selv, som ikke er typisk forræder.

Jeg er særlig nysgjerrig på om Eva blir klippet veldig uheldig av showet, eller om hun faktisk kommer med så tynne argumenter, samtidig som hun klager over de andres bedre argumenter. Feks når Morten snakker om historikken til Marlene og hva hun har stemt, som jo er noe å gå etter, og Eva er irritert fordi det ikke er godt nok, mens Evas eneste argument mot Viggo er "jeg liker måten du tenker på" eller noe sånt? Håper hun egentlig sa mer, hvis ikke burde de andre ta henne på det og sende henne rett ut.

Men jeg er redd Tamanna blir neste som havner i søkelyset og kan bli sendt ut - hun viste deltagerne at hun klarer å gå inn i en bløfferolle (selv om hun ikke vant), og det at hun (og Viggo forsåvidt) er eneste på dødslisten som ikke er død ennå, taler jo ikke til hennes fordel.

Nå blir det mer fokus på begge forræderne fremover - spennende å se hvordan de takler det. 

Spoiler

Jeg tenker at forræderne har mye å tjene på å plukke seg selv ut. For det ser ikke bra ut om Tamanna og Morten aldri er i hovedlyset. Noen ganger må de ta risiko for å vise at de er som resten der inne. At de ikke skiller seg ut. Og risikoen virket ganske safe nå, siden Tom eller Viggo er naturlige og sikre kandidater å drepe på natta. Her var det smart å ta med Tom igjen. At han nå blir drept på bekostning av Tamanna vil ingen reagere på, for Tom har vært "ønsket" død tidligere.

Angående Eva så synes jeg hun kommer dårlig ut av programmet. Hun hever seg tidvis over de andre, og det gjorde hun med Morten i rådsalen også. Fordi hun skal være så snusfornuftig og følge "faktabasert informasjon", som hun sier. Problemet blir at Eva har ikke vært i nærheten av å plukke forrædere, og kommer med like ulogiske argumenter som alle andre. Og så snart det kommer noen "spor"/muligheter til å tolke, så går hun alltid motsatt vei. F.eks seansen mellom Viggo og Tamanna, så kastet Eva seg etter Viggo istedenfor Tamanna. Sett utenifra var det en 50/50-situasjon med "spor" mellom de, som flere andre deltakere påpekte, men Eva tok feil vei - igjen. Og var veldig på med hva hun mente om Viggo.

Klart, jeg skjønner at Forræder er vanskelig og tidvis ulogisk, men da må man møte forutsetningene slik, og ikke være så sykt analytisk der du later som du vet.

At en person som Eva med sin yrkestittel, årvåkenhet og potensielle trussel for forræderne enda er i spillet, og ikke har blitt drept første nettene, bør egentlig få opp øynene til alle der inne. For da tyder det på at hun er kronisk på villspor, og henne villedninger er en ressurs for forræderne. For hun tar plass, og de lojale lytter til henne. 

Jeg har i tidligere sesonger heiet på forræderne, men i år er jeg likegyldig til hvem som vinner, og håper bare på god underholdning underveis. Tror det har med å gjøre at jeg synes forræderne er slakke i år. De fenger ikke. Jeg håper på nytt blod, slik at man får oppleve en ny som forræder - med alt det det innebærer. Blant annet omstillingen, hvordan rollen gripes, tankegangen osv. 

Endret av Ctrl
  • Liker 9
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tamanna burde ha løyet dårligere under den bløffekonkurransen. Spilt iallefall litt nervøs eller usikker, sånn at det hadde sett ut som hun har dårlig pokerfjes og neppe ville greid å skjule en rolle spesielt bra.

Så skulle jeg ønske de kunne vist mye mer av rådsalen. Synes de bare peker og bjeffer litt til hverandre og plutselig "NÅ skal dere stemme!", og så stemmes det på diverse folk som kanskje ikke har vært nevnt engang. Har hørt at de seansene tar veldig lang tid, så de har jo mye innhold å bruke? Vil heller se mer av dette, enn alle disse konkurransene som jeg ikke helt ser hva tilfører av informasjon.

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merker jeg har gått fra å heie på forræderne til å heie på de lojale. Ikke fordi jeg har noen favoritter blant de lojale, men jeg kjenner jeg er lei forræderne nå og har vel egentlig vært det en god stund. 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alvea skrev (11 minutter siden):

Hvorfor er svaret på iq-testen de fikk i dag sånn den er? Jeg skjønner ikke logikken.

Du legger sammen rad 1 og 2. 2 svarte over hverandre utligner til hvit. 1 svart beholdes.

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde det ikke vært smart av de lojale å drepe Tom eller Tamanna i rådsalen? For hadde de drept tom, måtte Tamanna bli drept den natten, men siden hun er forræder så blir hun ikke det. Dermed hadde hun blitt avslørt morningen etterpå.

Bare en liten tanke herfra.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Refreng
1 minutt siden, BettyJane said:

Hadde det ikke vært smart av de lojale å drepe Tom eller Tamanna i rådsalen? For hadde de drept tom, måtte Tamanna bli drept den natten, men siden hun er forræder så blir hun ikke det. Dermed hadde hun blitt avslørt morningen etterpå.

Bare en liten tanke herfra.

Det hadde definitivt vært noe verdt å diskutere. Men det var selvsagt ingen garanti for at det var en forræder på lista. Forræderen kunne jo også vært viggo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Refreng skrev (10 minutter siden):

Det hadde definitivt vært noe verdt å diskutere. Men det var selvsagt ingen garanti for at det var en forræder på lista. Forræderen kunne jo også vært viggo

Det et helt sant, men hvis de drepte tom og Tamanna kom tilbake til frokosten likevel, så vet de med 100% sikkerhet at hun er forræder, selv om det er en risiko å ta.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Nå begynner det å bli spennende, forræderne burde kvitte seg med Oskar. Men samtidig så er det jo risikabelt i og med at han sa høyt at han skal gå etter Tamanna. Med mindre forræderne dreper Oskar og bruker det å eliminere han som et argument på at det IKKE kan være Tamanna som er forræder.  Jeg håper Oskar klarer seg da for han er jo den som lager litt oppstyr der inne, han er ganske smart også. 

Skikkelig komisk at deltagerne flere ganger ler når noen foreslår Morten, som om det er så utenkelig! Jeg tror så lenge Jon Martin og Petter har tillitt fra gruppa så kan i alle fall Morten komme seg unna. Fasaden til Tamanna begynner å rakne litt, hun burde ikke fyre seg opp slikt, det tror jeg ikke hjelper henne noe. 

Ellers så var rådsalen skuffende. Så kjedelig når de går i saueflokk, og ikke orker stoler på seg selv og bare lar noen andre bestemme. 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker Oskar i dette programmet. Mulig inntrykket mitt av ham var så dårlig på forhånd, at det bare kunne gå en vei her- til det bedre. Det er andre som heller har utviklet seg i motsatt retning- for meg. 
Marlene er en pussig figur- dette opphenget hun har i Even. Skulle jo tro det var el fleip… men så husker jeg at hun har hatt lignende «oppheng» i medspillere i andre reality hun har vært med i.  Såpass at jeg blir i tvil om det er humor eller stalker-tendenser jeg ser 😅😅 

Jeg heier på forræderne- så lenge Morten er med enda. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...