Gå til innhold

Artist/Band du ikke kan skjønne hvorfor er populære


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Det ER en grunn til at mange folk er gærne etter henne, men jeg merker at jeg ikke gidder å forklare folk på nettet som hater henne hvorfor hun er så god. Hun er autentisk i en verden av mange ikke så autentiske artister. Hun er den perfekte «Singer-songwriter» og jeg sammenligner henne med Joni Mitchell, men i tillegg til låtskriverferdigheter er hun en utrolig god live-artist.

Tekst, melodi, stemme, karisma, intellekt, medmenneskelighet, osv. Hun er rå!

 

 

 

Anonymkode: ab711...c1b

Boring.

Anonymkode: d9745...0c0

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AprilLudgate skrev (1 time siden):

Men igjen, hva er den SVÆRE greia med Swift? Folk er jo helt kokko etter dama? 

Hype og music for the masses. Var samme opplegget med Spice Girls.

Anonymkode: d9745...0c0

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Karpe. Politisk visvas og nedsnakking av andre for å få frem at Norge er verdens verste land å bo i. Spar meg for deres ultra PK-tekster. 

Anonymkode: c2716...406

Syns i grunnen ikke det er mange av sangene deres som handler om det men…. Veldig få egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Forstå at dette er subjektivt. Jeg kan heller ikke fordra T.Swift. Ufattelig kjedelig og platt musikk.

Anonymkode: d9745...0c0

Og det er helt ok det. Man kan ikke forvente at alle liker det samme, men jeg kan ikke forstå hatet noen har mot en sånn artist som Taylor er. Jeg kan forstå at noen ikke liker Beyonce, men det er på grunn av at hun er avhengig av andres talent.

Det er noen artister som jeg syns er helt elendige, og hver gang noen skryter av de merker jeg at jeg blir frustrert, så jeg kan forstå frustrasjonen til noen. Men er helt klart ikke enig i dine meninger om Swift og mange er enige i meg. Hun er enormt populær og med alt hun har oppnådd er hun i historiebøkene. 

Anonymkode: ab711...c1b

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Taylor Swift. I alle fall for jenter over 14 år.

Anonymkode: 18510...35d

Hun var en av de første jeg tenkte på da jeg så denne tråden.

Jeg hører jo at hun kan synge, men musikken er veldig mainstream og kjedelig. Men typisk sånt som slår igjennom i USA.

Er noen år siden, men jeg skjønte heller aldri Jennifer Lopez sin popularitet som artist. Hun kan jo ikke synge og musikken er ingenting spesielt. Men ser man på kvinnelige artister i USA er det jo ofte utseende heller enn talent som avgjør populariteten.

  • Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Og det er helt ok det. Man kan ikke forvente at alle liker det samme, men jeg kan ikke forstå hatet noen har mot en sånn artist som Taylor er. Jeg kan forstå at noen ikke liker Beyonce, men det er på grunn av at hun er avhengig av andres talent.

Det er noen artister som jeg syns er helt elendige, og hver gang noen skryter av de merker jeg at jeg blir frustrert, så jeg kan forstå frustrasjonen til noen. Men er helt klart ikke enig i dine meninger om Swift og mange er enige i meg. Hun er enormt populær og med alt hun har oppnådd er hun i historiebøkene. 

Anonymkode: ab711...c1b

Ja, hun er populær;  akkurat som Sputnik og Vikingarna var. Og Pizza Grandiosa.

Anonymkode: 7f7df...b3a

  • Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Det føltes godt å spre litt edder og galle, ikke sant? 

Anonymkode: ab711...c1b

Men du kan jo ikke forvente at andre skal like det samme som deg? 

Om noen ikke liker Taylor Swift, så må jo det være greit ? 🤔

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er litt enig med den som nevnte Queen. Et fantastisk liveband (og Brian May med sin selvbygde gitar er👍, selvom jeg ikke er superfan, er han uten tvil veldig dyktig), men for meg er Queen litt harry.

Anonymkode: ab711...c1b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mardina skrev (Akkurat nå):

Men du kan jo ikke forvente at andre skal like det samme som deg? 

Om noen ikke liker Taylor Swift, så må jo det være greit ? 🤔

Det er sant :) 

Anonymkode: ab711...c1b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Og det er helt ok det. Man kan ikke forvente at alle liker det samme, men jeg kan ikke forstå hatet noen har mot en sånn artist som Taylor er. Jeg kan forstå at noen ikke liker Beyonce, men det er på grunn av at hun er avhengig av andres talent.

Det er noen artister som jeg syns er helt elendige, og hver gang noen skryter av de merker jeg at jeg blir frustrert, så jeg kan forstå frustrasjonen til noen. Men er helt klart ikke enig i dine meninger om Swift og mange er enige i meg. Hun er enormt populær og med alt hun har oppnådd er hun i historiebøkene. 

Anonymkode: ab711...c1b

Ingen hat her, bare syns det er kjedelig musikk. Er lett å like, derfor appellerer det til så mange.

Anonymkode: d9745...0c0

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ingen hat her, bare syns det er kjedelig musikk. Er lett å like, derfor appellerer det til så mange.

Anonymkode: d9745...0c0

Og du skal få lov til å ha din mening. Jeg er sterkt uenig med deg. 

Anonymkode: ab711...c1b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aurora, Swift, hun der blonde norske syngedama.. alle er helt anonyme og usigelig kjedelige. 
 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

BobbySocks skrev (1 minutt siden):

Aurora, Swift, hun der blonde norske syngedama.. alle er helt anonyme og usigelig kjedelige. 
 

Aurora er mye, men anonym og kjedelig stemmer dårlig.

Anonymkode: f4ab7...efd

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ed sheeran, vamp, klover i kamp og maria mena for å nevne noen. Sist nevnte er helt ufattelig tragisk, høres ut som en katt som pines ihjæl. Hører heller på tømmermenn! Og det sier litt.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det meste av K-pop. Jeg forstår ikke hvorfor det er blitt så ekstremt populært blant så mange som ikke er fra Korea og som ikke snakker språket. 

  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Aurora er mye, men anonym og kjedelig stemmer dårlig.

Anonymkode: f4ab7...efd

Hun er som alle andre dagens «emoer». Så spesiell at hun er helt mainstream.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veronika Maggio, Håkan Hellstrøm og Gabrielle. 

Anonymkode: db465...b16

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Da er du bra kørka hvis du ikke skjønner det. De fant mer eller mindre opp heavy metal. Det er argument nok. Greit nok at du ikke er fan, men ikke si at du ikke skjønner. 

Anonymkode: 6f59a...6c2

Ble du krenket? 

Anonymkode: e6fb7...77c

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...