Gå til innhold

Artist/Band du ikke kan skjønne hvorfor er populære


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Definitivt Bon Jovi. Skjønner virkelig ikke greia. 

Anonymkode: b2978...e5d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 hour ago, AnonymBruker said:

Roc boyz, Chris holsten, Luis capaldi, ramon

Anonymkode: 727a3...c4a

Er alle disse populære? Har kun hørt om Luis Capaldi

Anonymkode: 415fb...a18

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, ti10 said:

Pet Shop Boys var jo bare et av mange lignende band/artister på 80-tallet. Hvis de er kjempepopulære nå, synes jeg kanskje det er litt spesielt.

1 hour ago, AnonymBruker said:

Har du en eller flere artister eller band du vet om som du ikke kan skjønne hvorfor er så populære som de er?

For meg er det Pet Shop Boys og Lewis Capaldi.

Anonymkode: f3d18...2ef

Digger Pet Shop Boys! Men innser at det kan være en generasjonsting. Hilsen 74-modell.

(han der Levis har jeg aldri hørt om)

Anonymkode: a5d81...0c0

  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker said:

Post Malone.

Aldri hørt om fyren før jeg leste at han hadde punget ut 20 millioner kroner for et pokemon-kort. Googlet fyren og så at han bor i et hus til 300 millioner og har i tillegg kjøpt en bunker til 30 millioner. 

Det må være enormt mye penger i musikkindustrien når selv en relativt ukjent fyr kan punge ut sånne summer på luksus-ting. 

Anonymkode: f53c4...57b

Han er ikke relativt ukjent! Ikke helt min type musikk, men han er mega stjerne,

Anonymkode: 415fb...a18

  • Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Metallica, Volbeat, Avenged Sevenfold og annen type musikk for bønder med tribal tatovering. 

Anonymkode: 58572...429

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alle fjortisene som tyter ut av radiokanalene for tiden og som kun sitter på jenterommet mens de syter og mumler om navleloen sin og annet tilsvarende nærliggende.

Anonymkode: a5d81...0c0

  • Liker 8
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Banner helt sikkert i kjærka nå, men jeg har aldri skjønt greia med Bruce Springsteen.... 
Men "alle" skulle på konsert i sommer og enkelte på jobb har vært på 25 Bruce-konserter!
Joda, han har et par sanger jeg kan høre på, men hadde fått helt noia om jeg skulle hørt på Springsteen-låter i en hel time! 

  • Liker 28
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Tix og Russelåter

Anonymkode: 415fb...a18

Ja, bæ bæ lille lam er faktisk mer givende..👋

Anonymkode: 07ce1...27b

  • Liker 6
  • Nyttig 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Karpe, forstår ikke greia. Post Malone relativt ukjent ?😂.

Anonymkode: 30d2c...845

  • Liker 13
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Angelheart2 said:

Banner helt sikkert i kjærka nå, men jeg har aldri skjønt greia med Bruce Springsteen.... 
Men "alle" skulle på konsert i sommer og enkelte på jobb har vært på 25 Bruce-konserter!
Joda, han har et par sanger jeg kan høre på, men hadde fått helt noia om jeg skulle hørt på Springsteen-låter i en hel time! 

Enig! 

Han topper vel lista sammen med Bon Jovi. 

Anonymkode: b2978...e5d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mye jeg ikke liker uten at jeg helt forstår det. Metallica for eksempel, jeg hører på så og si alt annet innenfor den sjangeren men jeg bare klarer bare ikke det bandet. Men jeg forstår på en måte at andre kan like det, og sånn er det med de fleste andre jeg heller ikke er fan av.

Men Karpe derimot..! Jeg skjønner ingenting. Makan til repetetivt mas, og særlig det siste albumet. Ørene mine blør!

Anonymkode: 80fa5...a71

  • Liker 15
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angelheart2 skrev (9 minutter siden):

Banner helt sikkert i kjærka nå, men jeg har aldri skjønt greia med Bruce Springsteen.... 
Men "alle" skulle på konsert i sommer og enkelte på jobb har vært på 25 Bruce-konserter!
Joda, han har et par sanger jeg kan høre på, men hadde fått helt noia om jeg skulle hørt på Springsteen-låter i en hel time! 

Enig!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Britney Spears. Har aldri skjønt greia med henne.

Anonymkode: 74eac...06e

  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er svært mye som knapt nok fortjener å bli kalt for "musikk", men som fortsatt kan surre forholdsvis ubemerket i bakgrunnen, for eksempel på et spisested eller treningssenter. Mine fremste hatobjekter må derfor bli såkalte "artister" som har svært slitsom "musikk".

Så Karpe tar førsteplassen på min hatliste. Rett og slett ulidelig slitsomt og grensesprengende dritelendig!

Anonymkode: de88b...ded

  • Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aurora Aksnes.
Det blir rett og slett for sært for meg. Flere av mine kollegaer er helt over seg selv når vi snakker om henne, så det er nok et eller annet jeg ikke helt forstår...

  • Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...