Gå til innhold

Artist/Band du ikke kan skjønne hvorfor er populære


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det meste som er på topplistene, radioen og Spotify sine lister.. det er jo ikke vi som bestemmer hva som kommer det er de største plateselskapene..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

At Lars Lillo Stenberg i det hele tatt kunne finne på å stille seg foran en mikrofon og begynne å synge!? Jeg fatter det ikke. At han ble syngende frontfigur i et popband- ubegripelig. 

Er ikke begeistret for Elisabeth Andreassen, Halfdan Sivertsen, Tix, DDE.

Av internasjonale stjerner har jeg ikke helt forstått hva som er så stort med:

Madonna. Mulig hun har gitt ut noe ok. Hun har iallfall ikke forstått når det er nok. 

Celine Dion har heller ikke vært en favoritt, selv om jeg hører hun kan synge. 

Robin Williams synes jeg ikke er noen god sanger, men muligens en god underholder hvis du liker stilen. Noe jeg ikke gjør. 

 

Anonymkode: 4c4e6...21e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

sproffen skrev (På 4.8.2023 den 13.27):

Karpe

Enig. Jeg er ikke fan av rap, men føler at kanskje spesielt Karpe er noe man blir fortalt man skal like.  

Anonymkode: 6d7ee...5eb

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 5.4.2024 den 21.15):

Beyoncé.

Altså bra på 90-00 men nå syns jeg musikken er intetsigende. Hater... ja det er ett ord jeg sjeldent bruker men jeg HATER Texas hold'em. 

Anonymkode: e557d...8d4

Jeg synes også hun har forfalt musikalsk. Hun begynte bra, med fantastisk god stemme og selvsikkerhet, og så nå blir det som du skriver bare intetsigende. Sånn blir det dessverre med mange kjente artister.

Anonymkode: 6d7ee...5eb

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

DeLorean skrev (På 4.8.2023 den 16.52):

Maroon 5, BTS, Coldplay, Rammstein, Imagine Dragons, DDE, Ballenciaga, Post Malone.

Rammstein og Imagine Dragons? Det er jo knallbra musikk! 🤘🏻

Anonymkode: 9a563...84f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 5.4.2024 den 21.30):

Jeg klarer ikke Astrid S.

Anonymkode: e87ab...5f1

Enig. Jeg synes stemmen skjærer. Jeg likte faktisk den hun laget på Idol da.

Anonymkode: 6d7ee...5eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 4.8.2023 den 20.07):

Ikke grusomt, men intrikat. 
 

Jeg forstår at mange her syntes det «grusomt». Det kreves en viss kognitiv fungering for å forstå innholdet. Forstår man ikke innholdet til Karpe, så gir det ingen mening.

Anonymkode: f246a...084

Bare fordi innholdet er viktig og dypt, og de inkluderer melodier og instrumenter som er minoritetskulturelt, betyr ikke det at det er bra. De har potensiale, men fremstår fort som noe slitsom, uavbrutt breking.

Anonymkode: 6d7ee...5eb

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Rammstein og Imagine Dragons? Det er jo knallbra musikk! 🤘🏻

Anonymkode: 9a563...84f

Imagine Dragons var fantastiske, men noen av låtene (*kremt* «Bad liar») høres bare ut som en mash up av ørten ulike poplåter.

Anonymkode: 6d7ee...5eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aurora.

Jenny Jensen.

 

 

Anonymkode: ad507...f06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Enig. Jeg er ikke fan av rap, men føler at kanskje spesielt Karpe er noe man blir fortalt man skal like.  

Anonymkode: 6d7ee...5eb

Nettopp det jeg og tenker men musikken deres er det ingenting spesielt med

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Rammstein og Imagine Dragons? Det er jo knallbra musikk! 🤘🏻

Anonymkode: 9a563...84f

Rammstein har en sang om at de bare vil ha damer med digre pupper... Skikkelig kvalitetsmusikk du....

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er masse musikk jeg ikke liker, men jeg kan likevel skjønne hvorfor den er blitt populær. Boney M? Helkommers disco, sikkert topp på dansegulvet. Westlife? Det er mange som liker irsk fløte.

Men Madonna? Hun har holdt på i hauger av år, og ennå klarer jeg ikke å gjenkjenne stemmen, stilen, ikke engang utseendet. At hun har solgt mer enn 400 millioner album, er mer enn jeg kan fatte.

Nå min egen kjepphest: Genesis. De var et banebrytende progband som gikk med underskudd helt til Peter Gabriel forlot dem. Det er vanskelig for en gammel fan å kjenne seg igjen i det Phil Collins–frontede AOR-bandet vi kjenner fra 80–årene, men det var da de tre gjenværende medlemmene tjente seg rike. Forstå det den som kan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...