AnonymBruker Skrevet 5. april #281 Del Skrevet 5. april Store deler av dagens populærmusikk. Anonymkode: 41a93...ad8 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april #282 Del Skrevet 5. april Beyoncé. Altså bra på 90-00 men nå syns jeg musikken er intetsigende. Hater... ja det er ett ord jeg sjeldent bruker men jeg HATER Texas hold'em. Anonymkode: e557d...8d4 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I Grosny Skrevet 5. april #283 Del Skrevet 5. april (endret) AnonymBruker skrev (På 4.8.2023 den 19.18): Karpe. Er helt jævlig. Anonymkode: 6f59a...6c2 Jeg husker Karpe helt tilbake tiltidlig 2000 tall. De imponerte meg med tekster og perspektiv fra en norsk/innvandrer blandingskultur og jeg synes de lyrisk er det mest spennende som har skjedd i Norsk musikk siden Alf Prøysen. Endret 5. april av I Grosny Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april #284 Del Skrevet 5. april AnonymBruker skrev (På 4.8.2023 den 12.39): Har du en eller flere artister eller band du vet om som du ikke kan skjønne hvorfor er så populære som de er? For meg er det Pet Shop Boys og Lewis Capaldi. Anonymkode: f3d18...2ef Spice Girls back then😱 70% av befolkninger synger bedre enn samtlige av dem,eneste som kunne synge var Sporty Spice Anonymkode: 8292c...89f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april #285 Del Skrevet 5. april Druid skrev (På 17.8.2023 den 16.35): DA hadde du hatet en Bruce konsert, det er ikke unormalt at han fyller 3 timer: fyren er hardt arbeidene!! (En typisk konsert er 2 timer og ofte blir de forkortet i begge ender ... å se artister som tar mye ut over det, er imponerende. ) Jeg hører stort sett aldri på musikken hans ellers, men jeg har vært på ganske mange av konsertene hans , fordi han er en av de beste live artistene som primært jobber gulvet uten store produksjoner. Bruce ja,elendig 😱 Og hørt han er veldig arrogant. Mennesker over 60+ har han som idol ofte. Forstår det ikke. Anonymkode: 8292c...89f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april #286 Del Skrevet 5. april Beyonce, Bruce Springsteen, Kent, David Bowie Anonymkode: 29ba4...92d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april #287 Del Skrevet 5. april Jeg klarer ikke Astrid S. Anonymkode: e87ab...5f1 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Etk Skrevet 5. april #288 Del Skrevet 5. april Billie Eilish, bare jamring og sutring. Shania Twain, sykt irriterende å høre på. Taylor Swift - fatter ikke hypen. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april #289 Del Skrevet 5. april Hvorfor nevner ingen Elvis?! Ellers enig med Taylor Swift, Bruce Springsteen, Aurora og Karpe Diem Anonymkode: d2e61...8a0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K.B. Skrevet 5. april #290 Del Skrevet 5. april Mange sånne åpenbare svar her som Tix osv. Det er i all hovedsak 3 artister som umiddelbart får meg til å bytte radiokanal: Queen, jeg bare klarer ikke stemmen til Freddie Mercury og arrangementene deres. ABBA, så jævlig slitsomt å høre på. Vollbeat, den verste ompa, ompa varianten av et elendig Metallica du kan tenke deg.. Jeg hører bare på radio når jeg kjører, så ikke så mye jeg får med meg, men det undrer meg over hvor begrenset spillelistene til radiostasjonene er, hvor mange ganger må man liksom høre Roxette (urk!!) I will always love you, ikke i den gode Dolly Parton varianten, men den tusen noter varianten til Whitney Houston eller hvor mange prosent av spillelista til Radio Rock utgjør egentlig Iron Maiden?? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april #291 Del Skrevet 5. april 1 hour ago, K.B. said: Mange sånne åpenbare svar her som Tix osv. Det er i all hovedsak 3 artister som umiddelbart får meg til å bytte radiokanal: Queen, jeg bare klarer ikke stemmen til Freddie Mercury og arrangementene deres. ABBA, så jævlig slitsomt å høre på. Vollbeat, den verste ompa, ompa varianten av et elendig Metallica du kan tenke deg.. Jeg hører bare på radio når jeg kjører, så ikke så mye jeg får med meg, men det undrer meg over hvor begrenset spillelistene til radiostasjonene er, hvor mange ganger må man liksom høre Roxette (urk!!) I will always love you, ikke i den gode Dolly Parton varianten, men den tusen noter varianten til Whitney Houston eller hvor mange prosent av spillelista til Radio Rock utgjør egentlig Iron Maiden?? Sant. Er en god del fantastiske låter jeg ikke takler fordi de har gått så mange ganger på radio at jeg er lei . Anonymkode: b2a53...e5f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bvp Skrevet 5. april #292 Del Skrevet 5. april Taylor Swift, Karpe, Astrid S, Britney Spears, Chris Holsten, Jostein Bever, Beyonce, Tix, Freddy Kalas, Plumbo, Carina Dahl, Vassendgutane 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april #293 Del Skrevet 5. april PokemonGone skrev (På 4.8.2023 den 15.01): Jeg liker sangene hennes, men er full kommersielt. Radio music Var på konsert med henne sånn tilfeldig, og hadde bare hørt hitlåter på radio. Men fy søren, dama kan både spille og synge, og var ganske rocka og. Ble faktisk veldig overrasket 😀 Anonymkode: c0ccb...27c 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mionaS Skrevet 5. april #294 Del Skrevet 5. april Maria Mena, Karpe, Gabrielle, carina Dahl .. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bigote Skrevet 5. april #295 Del Skrevet 5. april Billie Ellish, Karpe, Bruce Springsteen og Jay Z. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frankenstein1 Skrevet 5. april #296 Del Skrevet 5. april Drake 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april #297 Del Skrevet 5. april Carina Dahl Anonymkode: f34d7...f4c 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april #298 Del Skrevet 6. april Dere som skriver Carina Dahl.. dere skjønner vel at folk hører på kødd? Vi hører på henne hvis vi skal på afterski, eller i annet festlig lag. Kjenner ingen som hører på musikken hennes «seriøst». Tror det gjelder de fleste. Er vel ingen som synes det er fin musikk, og da kan hun heller ikke være oppskrytt. Anonymkode: b0b8c...946 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amber Skrevet 6. april #299 Del Skrevet 6. april AnonymBruker skrev (11 timer siden): Dere som skriver Carina Dahl.. dere skjønner vel at folk hører på kødd? Vi hører på henne hvis vi skal på afterski, eller i annet festlig lag. Kjenner ingen som hører på musikken hennes «seriøst». Tror det gjelder de fleste. Er vel ingen som synes det er fin musikk, og da kan hun heller ikke være oppskrytt. Anonymkode: b0b8c...946 «Hører på kødd»😁 hva betyr det egentlig? kan man virkelig leve av å lage musikk som man bare «hører på kødd»? 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april #300 Del Skrevet 6. april Amber skrev (13 minutter siden): «Hører på kødd»😁 hva betyr det egentlig? kan man virkelig leve av å lage musikk som man bare «hører på kødd»? Ja, her i Norge er det jo kjempestort marked for afterski- og bygdemusikk. Hører på i vennelag og synger til. Men synes jo ikke det er BRA musikk som jeg hører på i bilen eller med et glass vin. Det har jeg annen musikk til. Anonymkode: b0b8c...946 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå