Cid Skrevet 1. november 2023 #661 Del Skrevet 1. november 2023 Jeg synes at det burde være en versjon av Forræder med vanlige folk og en med kjendiser fremfor to kjendis sesonger i året. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. november 2023 Forfatter #662 Del Skrevet 1. november 2023 Cid skrev (59 minutter siden): Jeg synes at det burde være en versjon av Forræder med vanlige folk og en med kjendiser fremfor to kjendis sesonger i året. Si det som det er: DU har veldig lyst til å bli med på det opplegget der og bli verdenskjendis i hele norge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 1. november 2023 #663 Del Skrevet 1. november 2023 Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Si det som det er: DU har veldig lyst til å bli med på det opplegget der og bli verdenskjendis i hele norge. Vil helst bli med på Farmen da Eller Robinson. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. november 2023 Forfatter #664 Del Skrevet 1. november 2023 Cid skrev (1 minutt siden): Vil helst bli med på Farmen da Eller Robinson. Ok...tror du at du hadde hatt det som trengs for å bli igjen til slutten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 1. november 2023 #665 Del Skrevet 1. november 2023 Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Ok...tror du at du hadde hatt det som trengs for å bli igjen til slutten? Vet ikke men ville prøvd. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2. november 2023 Forfatter #666 Del Skrevet 2. november 2023 Nok en gang kommer jeg over små videosnutter på instagram; voksne mennesker som med vilje utsetter barn for ubehageligheter, for så å filme hva som skjer og legge det ut for å få likes. De leier f.eks. ungen opp et sted og slipper hånda hans...og ungen står alene på et gulv som er laget av glass, det er fryktelig langt ned (ala E-tårnet i paris), ungen får sjokk, stivner fullstendig og kan ikke røre seg, den er helt klart redd, et lite barneansikt som lyser FRYKT, for dette virker uvanlig og farlig...men ingen kommer og hjelper. De voksne bare ler. Det samme med voksne som ifører seg djevelmasker etc. og ungene skriker sin nød, løper i panikk og bli kjemperedde. De voksne ler. Det ligger dessverre mange varianter av den slags veldig dårlige tanker om hva man skal gjøre mot en unge når det er barn og ikke kan gjøre noe med det og JEG BLIR SÅ FORBANNET!!!!!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 2. november 2023 #667 Del Skrevet 2. november 2023 Ser kronprinsparet har kommet med bok. Enkelte uttalelser. Både kronprinsen, kronprinsessen skal representere landet vårt. Være gode rollemodeller. Kan ikke helt se hvorfor de da reagerer på å bli stilt til veggs nå og da. Kronprinsen forsvarer sin søster. Tror vi skal være glad for at ikke hun er tronarving. Først engleskole og nå den tullebukken hun nå har rotet seg bort i. Er jo bare vissvass fra en ende til annen. Har vi i det hele og store noe behov for kongehus? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 2. november 2023 #668 Del Skrevet 2. november 2023 Sola de skrev (10 minutter siden): Ser kronprinsparet har kommet med bok. Enkelte uttalelser. Både kronprinsen, kronprinsessen skal representere landet vårt. Være gode rollemodeller. Kan ikke helt se hvorfor de da reagerer på å bli stilt til veggs nå og da. Kronprinsen forsvarer sin søster. Tror vi skal være glad for at ikke hun er tronarving. Først engleskole og nå den tullebukken hun nå har rotet seg bort i. Er jo bare vissvass fra en ende til annen. Har vi i det hele og store noe behov for kongehus? Ikke fan av Durek? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 2. november 2023 #669 Del Skrevet 2. november 2023 Sola de skrev (15 minutter siden): Ser kronprinsparet har kommet med bok. Enkelte uttalelser. Både kronprinsen, kronprinsessen skal representere landet vårt. Være gode rollemodeller. Kan ikke helt se hvorfor de da reagerer på å bli stilt til veggs nå og da. Kronprinsen forsvarer sin søster. Tror vi skal være glad for at ikke hun er tronarving. Først engleskole og nå den tullebukken hun nå har rotet seg bort i. Er jo bare vissvass fra en ende til annen. Har vi i det hele og store noe behov for kongehus? De har blitt så drillet i å svare diplomatisk at det ofte er lite substans igjen. Det virker som kronprinsen er veldig knyttet til søsteren, de har jo opplevd den samme oppveksten som ingen andre kan forestille seg helt. Og hun har sikkert vært der for ham da det stormet rundt Mette-Marit. Jeg kan forstå at de vil klappe til overflaten og heller ta det på kammerset. Vi trenger jo ikke monarkiet. Jeg synes likevel det er en koselig anakronisme - så lenge de fyller rollen godt. Og det gjør jo Håkon. At det følger med en gæ’rn søster på kjøpet er egentlig bare litt underholdende, synes jeg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 2. november 2023 #670 Del Skrevet 2. november 2023 Cid skrev (13 minutter siden): Ikke fan av Durek? Overhodet ikke på noen som helst måte. Boetica skrev (3 minutter siden): De har blitt så drillet i å svare diplomatisk at det ofte er lite substans igjen. Det virker som kronprinsen er veldig knyttet til søsteren, de har jo opplevd den samme oppveksten som ingen andre kan forestille seg helt. Og hun har sikkert vært der for ham da det stormet rundt Mette-Marit. Jeg kan forstå at de vil klappe til overflaten og heller ta det på kammerset. Vi trenger jo ikke monarkiet. Jeg synes likevel det er en koselig anakronisme - så lenge de fyller rollen godt. Og det gjør jo Håkon. At det følger med en gæ’rn søster på kjøpet er egentlig bare litt underholdende, synes jeg. Jeg synes ikke han gjør en så veldig god jobb. Har ingen tro på at datteren hans blir dronning. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 2. november 2023 #671 Del Skrevet 2. november 2023 Sola de skrev (Akkurat nå): Overhodet ikke på noen som helst måte. Jeg synes ikke han gjør en så veldig god jobb. Har ingen tro på at datteren hans blir dronning. Tenker du på noe konkret han har gjort/ikke gjort? Jeg er heller ikke sikker på at datteren blir dronning, siden det er en udemokratisk ordning vil det før eller senere bli slutt. Spørsmålet er vel når og ikke om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 2. november 2023 #672 Del Skrevet 2. november 2023 Boetica skrev (1 minutt siden): Tenker du på noe konkret han har gjort/ikke gjort? Jeg er heller ikke sikker på at datteren blir dronning, siden det er en udemokratisk ordning vil det før eller senere bli slutt. Spørsmålet er vel når og ikke om. Ikke noe spesielt, bare av og til jeg tenker han er litt i gråsona over ting han bør synes noe om, når han blir intervjuet. Skal han ikke være nøytral politisk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 2. november 2023 #673 Del Skrevet 2. november 2023 Sola de skrev (3 minutter siden): Ikke noe spesielt, bare av og til jeg tenker han er litt i gråsona over ting han bør synes noe om, når han blir intervjuet. Skal han ikke være nøytral politisk? Jo. Sikkert lett at det glipper. Umulig rolle egentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2. november 2023 Forfatter #674 Del Skrevet 2. november 2023 Sola de skrev (2 timer siden): Ser kronprinsparet har kommet med bok. Enkelte uttalelser. Både kronprinsen, kronprinsessen skal representere landet vårt. Være gode rollemodeller. Kan ikke helt se hvorfor de da reagerer på å bli stilt til veggs nå og da. Kronprinsen forsvarer sin søster. Tror vi skal være glad for at ikke hun er tronarving. Først engleskole og nå den tullebukken hun nå har rotet seg bort i. Er jo bare vissvass fra en ende til annen. Har vi i det hele og store noe behov for kongehus? Enig, sier Hoppe på cafè----> <----Sola forklarer videre 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Menelaos Skrevet 2. november 2023 #675 Del Skrevet 2. november 2023 Om det faktisk skulle finnes enn Gud, så synes jeg deisme er mer logisk enn teisme. Deisme er innen religionsfilosofien en gudsoppfatning som innebærer at det finnes en transcendent (oversanselig, ikke mulig å oppfatte eller forstå) og personlig (et vesen/en kraft i seg selv og ikke noe diffusert) Gud, som har skapt verden, så har trukket seg tilbake og ikke lengre inngriper i verdens gang. Teismen lærer at Gud ikke bare har skapt verden, men at han opprettholder og styrer den ved at han har grepet inn i verden etter skapelsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 2. november 2023 #676 Del Skrevet 2. november 2023 Jeg synes det var en tragedie at tv serien Rome ble kansellert etter bare 2 sesonger, den hadde gode skuespillere og var ganske interessant å se på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Menelaos Skrevet 2. november 2023 #677 Del Skrevet 2. november 2023 (endret) Det er en av de største skandalen innenfor tv at den ble kansellert etter 2 sesonger. Men jeg tror det var fordi den var for dyr og lage. Endret 2. november 2023 av Menelaos Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 2. november 2023 #678 Del Skrevet 2. november 2023 Menelaos skrev (46 minutter siden): Det er en av de største skandalen innenfor tv at den ble kansellert etter 2 sesonger. Men jeg tror det var fordi den var for dyr og lage. Kan tenke meg at de brukte mye mer på Game of Thrones Kevin McKidd sin karakter var favoritten min og jeg syntes han spilte veldig bra, men etter 15 år med han i Greys Anatomy så har jeg fått han langt oppi halsen 😔 Jeg synes han er bedre enn Greys rett og slett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Menelaos Skrevet 2. november 2023 #679 Del Skrevet 2. november 2023 (endret) Cid skrev (16 minutter siden): Kan tenke meg at de brukte mye mer på Game of Thrones Kevin McKidd sin karakter var favoritten min og jeg syntes han spilte veldig bra, men etter 15 år med han i Greys Anatomy så har jeg fått han langt oppi halsen 😔 Jeg synes han er bedre enn Greys rett og slett. Til sammen så brukte Game of Thrones mer enn Rome, men en sesong av Rome var faktisk dyrere enn en sesong av Game of Thrones, en sesong av Rome kostet mellom $100 og $110 millioner, mens sesongene av Game of Thrones kostet mellom mellom $50 og $60 millioner. Men om man tar alle 8 sesongene av Game of Thrones, og de 2 sesongene av Rome, så brukte HBO selvsagt mye mer på Game of Thrones. Er i hvert fall det jeg har lest. Endret 2. november 2023 av Menelaos Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 2. november 2023 #680 Del Skrevet 2. november 2023 Menelaos skrev (Akkurat nå): Til sammen så brukte Game of Thrones mer enn Rome, men en sesong av Rome var faktisk dyrere enn en sesong av Game of Thrones, sesong 1 av Rome kostet mellom $100 og $110 millioner, mens sesongene av Game of Thrones kostet mellom mellom $50 og $60 millioner. Men om man tar alle 8 sesongene av Game of Thrones, og de 2 sesongene av Rome, så brukte HBO selvsagt mye mer på Game of Thrones. Er i hvert fall det jeg har lest. Dæven det er mye penger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå