Gå til innhold

"Dagens mening" om litt av hvert.


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Boetica skrev (Akkurat nå):

Rullet ikke denne toalettdebatten for en tid side og? 😅

Jo, kjente på at jeg måtte forsvare vegghengt siden jeg har selv 😅

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Cid skrev (Akkurat nå):

Jo, kjente på at jeg måtte forsvare vegghengt siden jeg har selv 😅

Hi hi 😅 Jeg var vanlig, men kunne ønske jeg hadde vegghengt. Så lett å gjøre rent under 👏

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Boetica skrev (Akkurat nå):

Hi hi 😅 Jeg var vanlig, men kunne ønske jeg hadde vegghengt. Så lett å gjøre rent under 👏

Det jeg også merket som positivt med det etter jeg flyttet :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også vanlig toalett og lite bad, men ønsker meg vegghengt. Blir nok det den dagen vi skal pusse opp badet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (21 timer siden):

Det tar mer plass med vanlig toalett, og på et allerede lite bad så er vegghengt smart. Har det selv og det funker bra  Hadde ikke fristet meg å rive ned alt for å lage til et stående toalett  

Hmm...men om de har bygget selve sisternen inn i veggen, så denne fremdeles er slett, så kan jeg gå med på at det ikke er så aller verst...men alle disse utbyggene som tar plass inn i et lite rom, de liker jeg ikke. :jolie: 

Boetica skrev (20 timer siden):

Rullet ikke denne toalettdebatten for en tid side og? 😅

Jo, men jeg får grøssninger og de kommer i bølger og da må jeg bare ha det UT! :fnise: 

Cid skrev (20 timer siden):

Jo, kjente på at jeg måtte forsvare vegghengt siden jeg har selv 😅

Det er greit, Cid. Kos deg på din do med armene rundt det. :P 

Boetica skrev (20 timer siden):

Hi hi 😅 Jeg var vanlig, men kunne ønske jeg hadde vegghengt. Så lett å gjøre rent under 👏

...og der ligger du på kne og gjør rent tre ganger om dagen og en gang på natta "for det er så herlig å gjøre rent der nå"? 
   :fnise: 

Cid skrev (20 timer siden):

Det jeg også merket som positivt med det etter jeg flyttet :) 

Jeg forstår det bare ikke. Det er mitt hode det er noe galt med, helt sikkert. :) 

jukkapalme skrev (9 timer siden):

Jeg har også vanlig toalett og lite bad, men ønsker meg vegghengt. Blir nok det den dagen vi skal pusse opp badet. 

Greit det. Bare vær sånn du. Jeg kan stå mutters alene på toalettbarrikadene på gammelmåten! :jolie:     ( ;) ) 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (3 timer siden):

Hmm...men om de har bygget selve sisternen inn i veggen, så denne fremdeles er slett, så kan jeg gå med på at det ikke er så aller verst...men alle disse utbyggene som tar plass inn i et lite rom, de liker jeg ikke. :jolie: 

Jo, men jeg får grøssninger og de kommer i bølger og da må jeg bare ha det UT! :fnise: 

Det er greit, Cid. Kos deg på din do med armene rundt det. :P 

...og der ligger du på kne og gjør rent tre ganger om dagen og en gang på natta "for det er så herlig å gjøre rent der nå"? 
   :fnise: 

Jeg forstår det bare ikke. Det er mitt hode det er noe galt med, helt sikkert. :) 

Greit det. Bare vær sånn du. Jeg kan stå mutters alene på toalettbarrikadene på gammelmåten! :jolie:     ( ;) ) 

Ntåååå, nå fikk jeg nesten litt dårlig samvittighet for både deg og den gamle, trofaste doen :trist: 💙

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hoppetaujenta skrev (3 timer siden):

Hmm...men om de har bygget selve sisternen inn i veggen, så denne fremdeles er slett, så kan jeg gå med på at det ikke er så aller verst...men alle disse utbyggene som tar plass inn i et lite rom, de liker jeg ikke. :jolie: 

Jo, men jeg får grøssninger og de kommer i bølger og da må jeg bare ha det UT! :fnise: 

Det er greit, Cid. Kos deg på din do med armene rundt det. :P 

...og der ligger du på kne og gjør rent tre ganger om dagen og en gang på natta "for det er så herlig å gjøre rent der nå"? 
   :fnise: 

Jeg forstår det bare ikke. Det er mitt hode det er noe galt med, helt sikkert. :) 

Greit det. Bare vær sånn du. Jeg kan stå mutters alene på toalettbarrikadene på gammelmåten! :jolie:     ( ;) ) 

Ingenting gale med hodet ditt, vi har bare ulik smak :)

Skal sies at om toalettet var stillestående når jeg flyttet hit så hadde jeg ikke gjort noe med det heller da tanken på å skifte toalett frister lite 😅men heldigvis så var det ikke sånn og etter å ha sjekket litt rundt så vet jeg at den tåler over 400kg så 3 av meg hadde fortsatt ikke overbelastet dassen 😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden):

Jeg stoler ikke på sånne flyvende doer fra 1001 natt... :jolie: 

hva for noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (9 minutter siden):

hva for noe?

Magiske flygende teppedoer fra 1001 natt. :jolie: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå):

Magiske flygende teppedoer fra 1001 natt. :jolie: 

Som flyr deg hele veien til frierhuset 😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (2 minutter siden):

Som flyr deg hele veien til frierhuset 😆

IKKE noen elegant ankomst med nikkersen og bestemors ballongtruser rundt anklene. :fy: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden):

IKKE noen elegant ankomst med nikkersen og bestemors ballongtruser rundt anklene. :fy: 

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Hoppetaujenta skrev (6 timer siden):

Hmm...men om de har bygget selve sisternen inn i veggen, så denne fremdeles er slett, så kan jeg gå med på at det ikke er så aller verst...men alle disse utbyggene som tar plass inn i et lite rom, de liker jeg ikke. :jolie: 

Jo, men jeg får grøssninger og de kommer i bølger og da må jeg bare ha det UT! :fnise: 

Det er greit, Cid. Kos deg på din do med armene rundt det. :P 

...og der ligger du på kne og gjør rent tre ganger om dagen og en gang på natta "for det er så herlig å gjøre rent der nå"? 
   :fnise: 

Jeg forstår det bare ikke. Det er mitt hode det er noe galt med, helt sikkert. :) 

Greit det. Bare vær sånn du. Jeg kan stå mutters alene på toalettbarrikadene på gammelmåten! :jolie:     ( ;) ) 

Jeg lover å ikke nevne vegghengt toalett mer 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Boetica skrev (1 time siden):

Jeg lover å ikke nevne vegghengt toalett mer 😂

Takk. :fryse:  <<<  *Hoppen får nervetrøbbel ved å lese det ordet en gang til...* 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Boetica skrev (1 time siden):

Jeg lover å ikke nevne vegghengt toalett mer 😂

 

Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden):

Takk. :fryse:  <<<  *Hoppen får nervetrøbbel ved å lese det ordet en gang til...* 

Det der er visst en evigvarende diskusjon 🤣🤣🤣

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...