Gå til innhold

"Dagens mening" om litt av hvert.


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Ofte slurver jeg her inne når jeg skal skrive fort og effektivt tretti svar på èn gang og da mangler det både bokstaver og store har blitt små og omvendt. Jeg ber om unnskyldning for det. Hoppen er ikke et godt forbilde alltid. :sukk: 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hoppetaujenta skrev (5 timer siden):

Ofte slurver jeg her inne når jeg skal skrive fort og effektivt tretti svar på èn gang og da mangler det både bokstaver og store har blitt små og omvendt. Jeg ber om unnskyldning for det. Hoppen er ikke et godt forbilde alltid. :sukk: 

Da var det på tide å avlevere Hoppen en kvalitetsklem :klemmer:

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror de som er for mindre kjøttmat hadde hatt så mye å tjene på litt mindre bastante holdninger. Jeg tror i sum vi hadde spist mindre kjøtt hvis løsningene var mer mellomting. For eksempel dette med at det skal være null kjøtt i barnehager i Oslo. Kan de ikke bare ha mindre av det? Bestille inn mer vegetar og ha 50-50 grønt og kjøtt i gryteretten? Og ikke si så masse om det på Dagsnytt. Bare gjør det liksom.

Kan ikke oppskrifter tipse om at pølsegryta kan ha en boks hermetiske linser som man koker inn og så halverer man pølsemengda? Og skrive at den smaker jo i grunnen nokså likt?

Tror det appellerer så mye mer til folk enn jackfruit-tacos og svart-hvitt-tenking. 

  • Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (20 minutter siden):

Jeg tror de som er for mindre kjøttmat hadde hatt så mye å tjene på litt mindre bastante holdninger. Jeg tror i sum vi hadde spist mindre kjøtt hvis løsningene var mer mellomting. For eksempel dette med at det skal være null kjøtt i barnehager i Oslo. Kan de ikke bare ha mindre av det? Bestille inn mer vegetar og ha 50-50 grønt og kjøtt i gryteretten? Og ikke si så masse om det på Dagsnytt. Bare gjør det liksom.

Kan ikke oppskrifter tipse om at pølsegryta kan ha en boks hermetiske linser som man koker inn og så halverer man pølsemengda? Og skrive at den smaker jo i grunnen nokså likt?

Tror det appellerer så mye mer til folk enn jackfruit-tacos og svart-hvitt-tenking. 

Enig!👍

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zenobia skrev (På 16.10.2023 den 20.46):

Da var det på tide å avlevere Hoppen en kvalitetsklem :klemmer:

Oijsann, jeg kom tilfeldigvis over en helt nydelig klem her som ingen ville ha...og så var den til MEG! :mynona:
Tusen takk til snille @Zenobia som tenkte på lille meg sånn på en mandag. :klem: 

  • Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva vil alle som syntes det er helt ok med at alt er lov mot noen de ikke liker , om det rammet dem selv... da er det tryggest med boblene deres ..eller hva...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bergen Bryggen og Brann...og igår brant det...heldigvis med mindre utfall enn verst tenkelig ...men ingen tvil..da det ble opplyst at det var fra kjøkkenet på en restaurant så meldte nostalgiens hysteriske komiserier seg inn..hotell i særklasse... manuset til serien kunne jo ikke bli bedre skrevet med karakterrollene fra den populære serien.. :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns at å samle inn penger for å hjelpe familie med begravelser og ting som kommer i tillegg av utgifter....det er helt ok, men å se det som skjer nå er langt over grensa. De mente å samle inn fem hundre tusen i løpet av en mnd, men er nå på vei mot tre millioner og de skal da ikke ende opp med å bli mangemillionærer midt oppi alt det som har hendt med guttungen som forsvant og ble funnet død. 

Det finnes mange andre verdige saker som trenger støtte, men nå slipper visst folk alle bremser i denne saken her. 

Ikke bra. Det blir for mye.  :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (12 minutter siden):

Jeg syns at å samle inn penger for å hjelpe familie med begravelser og ting som kommer i tillegg av utgifter....det er helt ok, men å se det som skjer nå er langt over grensa. De mente å samle inn fem hundre tusen i løpet av en mnd, men er nå på vei mot tre millioner og de skal da ikke ende opp med å bli mangemillionærer midt oppi alt det som har hendt med guttungen som forsvant og ble funnet død. 

Det finnes mange andre verdige saker som trenger støtte, men nå slipper visst folk alle bremser i denne saken her. 

Ikke bra. Det blir for mye.  :( 

Enig,  de kommer uansett ikke til å ha få det bra, uansett hvor mye penger de får

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurven skrev (Akkurat nå):

Enig,  de kommer uansett ikke til å ha få det bra, uansett hvor mye penger de får

              Nemlig. :opplyser: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden):

              Nemlig. :opplyser: 

Håper egentlig de gir de videre til et slags godt formål

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurven skrev (Akkurat nå):

Håper egentlig de gir de videre til et slags godt formål

Hmm...bare de ikke bruker fryktelig mye på en minneskulptur, eller en kunstnerisk klump med stein av noe slag, i en minnepark for guttungen. Det blir også for stort og helt feil. Det er bortkastede penger og misforstått snillhet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (8 timer siden):

Jeg syns at å samle inn penger for å hjelpe familie med begravelser og ting som kommer i tillegg av utgifter....det er helt ok, men å se det som skjer nå er langt over grensa. De mente å samle inn fem hundre tusen i løpet av en mnd, men er nå på vei mot tre millioner og de skal da ikke ende opp med å bli mangemillionærer midt oppi alt det som har hendt med guttungen som forsvant og ble funnet død. 

Det finnes mange andre verdige saker som trenger støtte, men nå slipper visst folk alle bremser i denne saken her. 

Ikke bra. Det blir for mye.  :( 

Ja enig, litt bismak av det der..

 

Lurven skrev (8 timer siden):

Enig,  de kommer uansett ikke til å ha få det bra, uansett hvor mye penger de får

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dagbladet har mange utrolig dumme overskrifter og de har hatt det lenge. Nakne damer som skal vise ALT er en gjenganger. Har de virkelig så få skikkelige ting å skrive om. Hæ? :jolie: HÆ???

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg avventer og avventer og avventer på at julebrusen skal komme ned i 5 kr pluss pant for 1.5 liter...den kommer dit..nå er den i 30 kr med pant...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vaktskifte her....når snokene går så avløses de av nye.... jeg må observeres hele tiden...er det jeg som er paranoid eller de andre som er kriminelle....?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

hvorfor har noen et sykelig behov av å påføre meg paranoia ? paranoia er ikke en sinnslidelse..det er en tilstand.... hva har jeg skrevet om de som er sykelig opptatt av hvordan jeg har det i hverdagen..jeg har ikke ytre noen nød..men andre har store problemer med min livsstil...kategorisering og penger...hvem vil ha tak i  penga....

du har det ikke bra..vi orker ikke å se på dette... jeg har over 20K i netto pr mnd..kan kjøpe det jeg vil når jeg vil..kan reise hvor jeg vil når jeg vil....alternativet var å bo og tømmes for penger i husleie , strøm etc...og gående på nav med lua i hånden for å dokumentere det jeg har betalt...da er sadistene tilfredsstilt...nå har han det akkurat så jævlig som vi ønsker...nå kan han ikke kjøpe seg noe eller reise noen steder..nå kan han bare sitte å råtne til han dør... mvh kristen norge og sosialistene..vi sier det ikke..han vil finne ut av det etterhvert...vi vil jo ikke være menneskerettighetsforbrytere på papiret.

Endret av Baktus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

han er sick...som vi prater os si mellom...sick....vi er romfolk og muslimer og liker ikke han der karen..han er sick...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

politiet..vi må snakke med deg...din atferd er abnormal......

jeg er ingen rettssubjekt..alt er lov....

Det er bare å si til politiet ..ok..har negrene klaget på meg..seff er jeg skyldig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...