Gå til innhold

"Dagens mening" om litt av hvert.


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det var godt at du sa det, for jeg var i villrede der et øyeblikk. I dag skal jeg kjøpe flere par ullsåler
til alle mine sko, for dette er for kaldt for varmehungrige Hoppeføtter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg mener at det å lage bakverket kalt for "munker" er en viktig ting, men da må en ha kardemomme i 
og de skal ikke ha konsistensen til en sprettball. Det heter "æbleskiver" på dansk; vil det si at det
skulle ha vært en bit eple inni dem? :klo: Noen som vet noe om slikt her inne? 

359460.jpg
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

glemte å sette en merkelapp på Kongsberg sykehus etter et par dager der i uka.. veldig hyggelige ansatte og veldig flink med det jeg er aller mest engstelig for, sprøyter.. toppkarakter der.. omsorgen god...men kvaliteten på sykehusets fasiliteter går igjen i Norge..gamle rønner med 4-manns rom .. jeg ble stuet inn med 3 andre 90+ i alder...men heldigvis kom noen som trengte oksygenplassen jeg låg på slik at jeg ble plassert i en liten rolig krok utenfor personalheisen, rolig dempet lys om kveldene og natta, helt perfekt..insisterte på å få bli der og det fikk jeg.. Sykehusene må bli oppgradert og fornyet  , vi kan ikke ha sykehusstandard som ikke overgår 50-tallet. vi er i 2024.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også ligget på gangen noen ganger. :sukk: Med skjermbrett rundt...men de er ikke høye nok,
så spesielt når det er visittid er man på utstilling for mengder av travende folk som glor om man vil eller ei. :( 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (18 minutter siden):

Jeg har også ligget på gangen noen ganger. :sukk: Med skjermbrett rundt...men de er ikke høye nok,
så spesielt når det er visittid er man på utstilling for mengder av travende folk som glor om man vil eller ei. :( 

ja det er ekkelt...jeg ble stuet inn i en krok ved en sengeheis der besøkende ikke gikk og færrest ansatte, passet meg utmerket...nei det å ligge slik du har gjort der er jævlig.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nok en gang er en en times gammel nyfødt funnet i en pose...i london i minusgrader. Jeg grøsser! :sjokkblå:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nok en statsråd løper gråtende ut av regjeringen..forsknings og utdanningsministeren har plagiert eksamen sin.... ellers i det politiske Norge så er ulvene begynt å bites i det nye partiet INP. Sånn går nu dagan..p

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Jeg syns at det er en fin ting at Lillebjørn Nilsen får en æresbegravelse i oslo rådhus. Rådhushallen åpner dørene for den livssynsåpne seremonien kl. 11.45, og selve seremonien starter kl. 13 i dag. Åpen for alle. Ingen foto eller filming og  =OSLO (Norges første gatemagasin) kan få pengestøtte heller enn blomster til begravelsen. En god ting det også.

Akk ja sann... :sukk: 

  • Liker 1
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...