Gå til innhold

"Dagens mening" om litt av hvert.


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Frøkenfryden skrev (Akkurat nå):

Njaa det er lett å se at hun ennå har pene trekk. Og ansiktsstruktur. Hun er bare en fønsveis og kledelig kjole unna å se nokså strålende ut fremdeles, mistenker jeg. 

Hør hør! Så absolutt! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Cid skrev (6 minutter siden):

Synes ikke noe om folk som camper utenfor kjendisers hjem for å ta bilde av dem ved første mulighet, synes det blir på grensen til stalking. 

Enig. Særlig når intensjonen er å fange de i et "dårlig" øyeblikk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (1 time siden):

Njaa det er lett å se at hun ennå har pene trekk. Og ansiktsstruktur. Hun er bare en fønsveis og kledelig kjole unna å se nokså strålende ut fremdeles, mistenker jeg. 

Ja, hun ser egentlig ikke så verst ut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KnekkeBørre skrev (8 timer siden):

Det Cid sa.. 👆

    Han sier nå så mange underlige ting hele tiden han. :fnise: 

Cid skrev (8 timer siden):

Synes ikke noe om folk som camper utenfor kjendisers hjem for å ta bilde av dem ved første mulighet, synes det blir på grensen til stalking. 

Enig. :)   *Hoppen snakker i walkietalkie med de fotografene som ligger utenfor busker ved Cids bolig
og ber dem ta det litt med ro...jaffal noen timer...*

Cid skrev (8 timer siden):

Enig :) synes hun fortsatt så attraktiv ut, en voksen attraktiv kvinne 😃

...men får de like mye oppmerksomhet uten all staffasjen? Hoppe rundt i badedrakt og ingen sminke og heller ingen implantater etc?  Neppe. Folk vil ha kunstighet som de kan drømme seg bort i. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden):

    Han sier nå så mange underlige ting hele tiden han. :fnise: 

Enig. :)   *Hoppen snakker i walkietalkie med de fotografene som ligger utenfor busker ved Cids bolig
og ber dem ta det litt med ro...jaffal noen timer...*

...men får de like mye oppmerksomhet uten all staffasjen? Hoppe rundt i badedrakt og ingen sminke og heller ingen implantater etc?  Neppe. Folk vil ha kunstighet som de kan drømme seg bort i. 

Hva folk vil ha kan ikke jeg gjøre noe med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (Akkurat nå):

Hva folk vil ha kan ikke jeg gjøre noe med :)

Nei, det stemmer og det er helt greit at du ser på og koser deg med dine favoritter... :lur:  Helt ok! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg blir så eitende sint når det kommer til absolutt ALLE former for dyremishandling og feilbehandling av dyr! :kjefte:
Måtte de som gjør slikt få kjenne det i titalls forsterket utgave på seg selv!!!

 

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (25 minutter siden):

Jeg blir så eitende sint når det kommer til absolutt ALLE former for dyremishandling og feilbehandling av dyr! :kjefte:
Måtte de som gjør slikt få kjenne det i titalls forsterket utgave på seg selv!!!

 

😭

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (34 minutter siden):

Jeg blir så eitende sint når det kommer til absolutt ALLE former for dyremishandling og feilbehandling av dyr! :kjefte:
Måtte de som gjør slikt få kjenne det i titalls forsterket utgave på seg selv!!!

 

Dyremishandlere fortjener å rotne i fengsel! 🤬 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leter og leter etter serier som kunne gjøre meg oppstemt og glad, kanskje til og med få lære noe positivt av det, men jeg syns et alt er likt seg selv. Hverdagsproblemer, triste ting, vold, drap, politi, tyver, rømlinger og i grunnen alt som egentlig er negativt. Hvorfor lages ikke 100% positive filmer/serier som vi - folket - skal fores med, så vi blir gladere og bedre mennesker? :klo: Det mangler noe i utvalget syns jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (46 minutter siden):

Jeg leter og leter etter serier som kunne gjøre meg oppstemt og glad, kanskje til og med få lære noe positivt av det, men jeg syns et alt er likt seg selv. Hverdagsproblemer, triste ting, vold, drap, politi, tyver, rømlinger og i grunnen alt som egentlig er negativt. Hvorfor lages ikke 100% positive filmer/serier som vi - folket - skal fores med, så vi blir gladere og bedre mennesker? :klo: Det mangler noe i utvalget syns jeg. 

Hva er du ute etter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (1 minutt siden):

Hva er du ute etter?

Bare noe som gjør meg glad, som får meg til å tenke positivt om menneskeheten...som er veldig vanskelig å finne. 
Ingen utroskap, stjeling på jobben, ingen mishandling ,drap eller sånne negative ting. Positivitet bare. :) 

Kunne godt ha vært noe spesialgreier hvor de hadde plantet inn positive tanker og fikk oss til å gjenta det inni oss selv, slik at våre liv kom seg inn på en lysere og bedre vei. Det hadde vært fint. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden):

Bare noe som gjør meg glad, som får meg til å tenke positivt om menneskeheten...som er veldig vanskelig å finne. 
Ingen utroskap, stjeling på jobben, ingen mishandling ,drap eller sånne negative ting. Positivitet bare. :) 

Kunne godt ha vært noe spesialgreier hvor de hadde plantet inn positive tanker og fikk oss til å gjenta det inni oss selv, slik at våre liv kom seg inn på en lysere og bedre vei. Det hadde vært fint. 

Hva med komedier?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet ikke helt, for humor er så mange ting... :klo: 
Mange ler, men jeg sitter ofte helt alvorlig og lurer på hva de ler av. :sukk: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens mening går på at alle og spesielt "unger" som fanger, plager, mishandler og dreper dyr...og tar film og bilder av det mens de holder på, de må det reageres sterkere overfor. De skal ikke gjemmes bak at de ennå ikke er atten. Er de gamle nok til å ta livet av dyr, mens innvoller og hjernemasse ligger utover, så skal de også tas så de forstår hva de har gjort og ALDRI gjør slikt igjen!
                                   :kjefte: BORT MED SILKEHANSKENE og JA TIL Å FÅ ET AKTIVT 24/7 DYREPOLITI PÅ BANEN!!!  
https://www.nrk.no/vestland/tre-unge-domt-for-a-ha-drept-katten-gullars-1.14512102?fbclid=IwAR1pwGprNXjY7CHY0UBdNgcu1EaUz_gWoWw_UkLHKUjTP6k7rGGIxGAnFLk

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden):

Dagens mening går på at alle og spesielt "unger" som fanger, plager, mishandler og dreper dyr...og tar film og bilder av det mens de holder på, de må det reageres sterkere overfor. De skal ikke gjemmes bak at de ennå ikke er atten. Er de gamle nok til å ta livet av dyr, mens innvoller og hjernemasse ligger utover, så skal de også tas så de forstår hva de har gjort og ALDRI gjør slikt igjen!
                                   :kjefte: BORT MED SILKEHANSKENE og JA TIL Å FÅ ET AKTIVT 24/7 DYREPOLITI PÅ BANEN!!!  
https://www.nrk.no/vestland/tre-unge-domt-for-a-ha-drept-katten-gullars-1.14512102?fbclid=IwAR1pwGprNXjY7CHY0UBdNgcu1EaUz_gWoWw_UkLHKUjTP6k7rGGIxGAnFLk

De burde få livstid!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hoppetaujenta skrev (8 timer siden):

Dagens mening går på at alle og spesielt "unger" som fanger, plager, mishandler og dreper dyr...og tar film og bilder av det mens de holder på, de må det reageres sterkere overfor. De skal ikke gjemmes bak at de ennå ikke er atten. Er de gamle nok til å ta livet av dyr, mens innvoller og hjernemasse ligger utover, så skal de også tas så de forstår hva de har gjort og ALDRI gjør slikt igjen!
                                   :kjefte: BORT MED SILKEHANSKENE og JA TIL Å FÅ ET AKTIVT 24/7 DYREPOLITI PÅ BANEN!!!  
https://www.nrk.no/vestland/tre-unge-domt-for-a-ha-drept-katten-gullars-1.14512102?fbclid=IwAR1pwGprNXjY7CHY0UBdNgcu1EaUz_gWoWw_UkLHKUjTP6k7rGGIxGAnFLk

 

Cid skrev (8 timer siden):

De burde få livstid!

Enig!!
Så må man også huske den gamle historien om at folk som piner dyr som barn, ofte begynner å  plage mennesker senere😰

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser daglig på m-a-n-g-e bilder av folks hjem og irriterer meg over at vegghengt toalett har blitt et krav,
ellers er det ikke "pent". Jeg syns det er stygt å bygge ut en diger "knott" fra veggen og deretter henge
et toalett på det. Hadde brukt mindre plass med vanlig opplegg. Lite bad virker større med vanlig variant.  :jolie: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (28 minutter siden):

Jeg ser daglig på m-a-n-g-e bilder av folks hjem og irriterer meg over at vegghengt toalett har blitt et krav,
ellers er det ikke "pent". Jeg syns det er stygt å bygge ut en diger "knott" fra veggen og deretter henge
et toalett på det. Hadde brukt mindre plass med vanlig opplegg. Lite bad virker større med vanlig variant.  :jolie: 

Det tar mer plass med vanlig toalett, og på et allerede lite bad så er vegghengt smart. Har det selv og det funker bra :) Hadde ikke fristet meg å rive ned alt for å lage til et stående toalett :P 

Endret av Cid
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (16 minutter siden):

Det tar mer plass med vanlig toalett, og på et allerede lite bad så er vegghengt smart. Har det selv og det funker bra :) Hadde ikke fristet meg å rive ned alt for å lage til et stående toalett :P 

Rullet ikke denne toalettdebatten for en tid side og? 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...