Gå til innhold

Den savnede eggløsningen er funnet!


Kakao

Anbefalte innlegg

Pi@: Ja, ikke sant, det er jo lenge til! Muligens at samboeren min tror han må være utlært forelder før han begynner...

Epica: Synd at EL er borte denne syklusen, da! Håper den møter opp i neste syklus. Tror det skal være vanlig at den tar seg en ferie i blant, uten at det er noe gærnt. Men selvfølgelig ikke noe gøy når den er borte.

Skytte: Trodde at det satt litt dypt der og da, men nå er jeg positiv igjen. :)

Var på MacDonalds i stad (jada jada, men spiser så sunt ellers.. :ler: ), og der var det noen med en liten baby. Så jeg gikk foran mannen og satte meg på nabobordet til babyen... :sjarmor: Men så ville mannen sitte i en hjørnesofa litt lengre vekke, så vi gikk heller dit... :sjenert: (planen var jo selvfølgelig at han skulle smelte av den skjønne babygutten... ;) ).

Måtte innrømme planen min like etterpå da... At jeg satte meg der for det var en baby der. :ler: Og da syntes han det var veldig koselig. Han synes bestandig at det er så koselig at jeg liker babyer og ønsker å bli mor. (Må da bety noe..? ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Pi@: Ja, ikke sant, det er jo lenge til! Muligens at samboeren min tror han må være utlært forelder før han begynner...

Tror min sambo også tror man må være utlært FØR man før barn :ler:. I går leste jeg litt i en babybok hos ei venninne, og det virker superkomplisert...... med barn. Tror jeg begynner å få bittelitt panikk jeg også. Det er jo kankje BARE 2år til jeg blir mamma og det er så utrolig mye jeg må lære meg først og ting vi må diskutere og bli enige om. Permisjon, mat, søvn og ti tusen andre ting.... Skulle nok aldri lest noe i den boka :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Må bare le litt av Pi@ her! Ikke gi MEG panikk nå da!!

Så ønsker jeg deg ei kjempefin og koselig helg!!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle nok aldri lest noe i den boka  :ler:

Hehe, enn om vi bare kunne blitt gravide uten å planlegge så innmari... Hører jo stadig om folk som forteller "ja, og så ble jeg plutselig gravid, og så...."

Hvordan går det an å plutselig bli gravid...? :grine: Synes det er urettferdig mot oss som lever i en "planleggingsverden".. Er nesten litt redd for at vi skal planlegge så veldig at vi aldri kommer til det punktet i livet hvor det passer å få barn.. :sjenert:

Ellers, så må jeg si at samboeren min og din virker ganske likedane! :ler: Blir paff over likheten hver gang du skriver noe.

Skytte-mor: Heldigbaben Skytte med baby i magen! Riktig god helg! :klem:

Ehm....Kakao var på babyavdelingen til H&M i dag, igjen.... :plystre: Får virkelig babyer plass i str 50? Så utrolig mange kjempesøte klær som fantes der! *smelt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei i stua...

Her er det jammen meg lenge siden jeg har vært.... :rodme:

Syntes det var et søtt forsøk av deg på McDonalds i forhold til å smelte babyfølelsene i sambo... :ler:

God søndagskveld... :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk, folkens! :)

Syntes det var et søtt forsøk av deg på McDonalds i forhold til å smelte babyfølelsene i sambo... :ler:

Hehe ;)

Ikke noe stort å fortelle i dag. Driver og søker jobb, da.. :tristbla: Vanskelig å være happy og ha høy selvtillit oppi en sånn prosess.. Enn så greit det hadde vært om noen bare kunne ringt på og gitt meg en jobb? :ler: Nei, må nok jobbe litt for det ja. ;) Men liker ikke helt det der med å selge seg selv inn for en jobb. Hater og skryte av meg selv. Blir helt feil..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bør jeg flytte dagboka mi fra prøverne over til generell dagbok, mon tro? :klø: Jeg vet ikke hvor lang tid mannen trenger......... :sjenert: Uff, ikke meningen å si sånt, men det føles litt sårt innimellom.

Håper jeg får meg en jobb snart sånn at jeg kanskje kan fylle hodet med andre tanker.

I morgen skal jeg på massasje!! :sjarmor: Har hatt vondt i øvre del av ryggen ei stund nå. Tror jeg sitter for mye på dataen.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei ikke flytt boka..

Bli her hos prøverne du!!!

Hva slags jobb er det du ser etter da?

Jeg var på massasje forrige mandag.. Det var kjempedeilig...

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil helst være her, altså. :)

Jeg ønsker meg en jobb som er sånn ca bioingeniør. Håper jeg får napp snart, sånn at jeg kan få "pustet ut". Føler meg litt tafatt som ikke klarer å få meg jobb... Det virker ikke som man er noe særlig om en ikke har jobb..

Men sånn har jeg alltid hatt det. Jeg føler at andre forventer at jeg skal gjøre sånn og sånn... Ikke sunt, altså, men vanskelig å legge fra seg. :sjenert:

Den verste skrekken min er å få en jobb som er for vanskelig. Jeg har behov for å føle at jeg mestrer oppgavene mine, og jeg har null lyst på en jobb hvor jeg føler meg utilstrekkelig hele dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli her i prøverdagbøkene du. Vi er flere med MIKE'r. Jeg har i allefall ingen planer om å bytte til generell dagbok sjølom jeg må vente over 1år til vi blir ordentlige prøvere. Ingen av oss bruker prevensjon så vi vet jo aldri..... :sjarmor:

Kjenner så altfor godt igjen di tankene du strever med i forhold til å være flink nok og være redd for at en jobb skal være for vanskelig osv

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia du!

Syns du skal ha boka di akkurat hvor du vil jeg! Bare du som bestemmer det vettu!

Skjønner at det er tungt å gå å søke og søke og føle at alt er nytteløst.Er desverre blitt helt vrangt å få seg jobb i dette landet..MEN!! Det er ikke umulig!!

Har du snakket med noen evt steder du kunne tenke deg å være?

Kan være kjempelurt å stikke innom og høre om de kanskje trenger vikar? Alt er en start!

Og det kan være noe dritt å skal selge seg selv til en jobb og si hva man er flink til...Men du kan klare det du!! Bare tenk at de er da jammen ikke noe bedre enn deg!! Du har da massevis av supre kvaliteter! Og er det ting du ikke helt har kontroll på,så må de jo gi deg opplæring! Det trenger vi alle når vi skal i ny jobb!

Håper virkelig du får napp på en jobb snart!! Men ikke tro annet enn at DU ER VERDIFULL!!!! Nemlig!!

Ha en finfin dag,Kakao!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

SKjønner godt at det er frustrerende å lete jobb. Gruer meg til vi skal flytte til sommeren og jeg må begynne på det samme styret. Huff!

Lykke til, håper det dukker opp noe spennende! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cr@sh: Smask raight back at ya! :kyss:

Pi@: Ja, jeg skal holde meg her. Har mest lyst til å være her! :)

Vi bruker heller ikke prevensjon (eller dessverre hoppe av i svingen-metoden), så noe KAN jo teoretisk skje. *håpe håpe*.

I forhold til tankene om å ikke strekke til, bli "avslørt" (ikke kunne nok), gjøre feil osv. har jeg tenkt og analysert meg selv mye i det siste. Jeg trenger en skikkelig selvtillitskick. Sambo skal hjelpe meg! :hjerter: Så da skal jeg klare å få opp trua på meg sjøl, håper jeg, sånn at jeg kan klare å skryte av meg selv på et evt jobbintervju.

Missbumblebee: Takk det samme!

Skytte: Tusen takk for det du sier og at du er den du er! Det var akkurat det jeg trengte å høre nå! :klem:

Jeg er i gang med å ringe til aktuelle steder for å høre om de trenger vikar/hjelp. Det har vært en stor sperre for meg dette, men jeg er i gang nå og er flink til å ringe hit og dit for å høre om råd og sånt. Vet liksom hva jeg bør gjøre, men må liksom finne gutsen!

Det med at en trenger opplæring skal jeg jammen få inn i knotten. Jeg går sikkert rundt og tror at jeg skal kunne jobben på forhånd... :rodme:

Jeg har alleredet gutset meg opp flere hakk, så jeg er skikkelig stolt av det jeg hittil har fått til i jobbsøkerprosessen min.

Fjellrypa: Velkommen tilbake fra Børgefjell! Håper det går fortere å få jobb for deg enn det har vært for meg. Jeg har brukt litt tid, men nå føler jeg at jeg er på riktig vei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klappe: Dette var jenta si!! Nå¨ble jeg glad over å se hvor dyktig du har vært! Når du allerede har begynt å ringe og føler at gutsen har steget flere hakk da er det bare å ri på den store bølgen! Da er du i siget!

Må bare ikke gi opp hvis du møter litt motstand eller det går litt tregt plutselig,er bare en liten åreknute som du fort kommer forbi!

For husk at det er mange som har bruk for deg! De vet det bare ikke enda!

Ha en strålende dag snuppi! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flink du er som ringer og står på! :klappe:

Det var en skikkelig sperre for meg i starten da jeg søkte jobber også... syntes det var helt forferdelig å prate med alle disse menneskene og liksom skulle legge igjen gode inntrykk overalt.... Men etter hvert gikk det som en lek... og jeg fikk jobb! Det gjør helt sikkert du også!

Ha en fin dag! :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...