Gå til innhold

Den savnede eggløsningen er funnet!


Kakao

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Åååå, så mange innom! :hoppe:

Skytte: Tusen takk! Endelig ble det! :enig_anim:

iss: Så morsomt!! GRATULERER med spiren!!! :babysmokk:

Murf: Tusen takk! :)

angelou: Ja, det måtte ha vært supersperm det der, ja! :ler: Synes det er helt utrolig, jeg. Han visste jo at jeg var langt på overtid og at jeg testet med new generation. Han mente de svake skyggestrekene var for svake, og at det mest sannsynlig ikke var baby på gang. Samme hvor mye godvilje jeg la til. :ler: Jeg testet morgen etter og da kom plussen tydelig fram på CB. Listet meg inn på soverommet og sa at han måtte stå opp. Da han kom inn på badet, smilte jeg superlurt og sa at jeg tok den testen jeg kjøpte i går... Så våknet han fort og spurte hva som står. Og så viste jeg han testen, og så gikk det kanskje 3-4 sekunder før han smilte fra øre til øre og gratulerte og løftet meg opp og ga meg en kjempeklem! :hjerter: Og så gratulerte jeg han og ble veldig glad for at han ble så glad. (Jeg var jo ikke helt sikker på hvordan han ville reagere på det, men jeg hadde jo nevnt et par dager før at det kunne jo være at han hadde supersperm :ler: ) Så jeg rakk vel aldri helt å omvende min "tviler". Men han sier nå at han tror at han hadde kommet til å blitt med på prøving neste måned.

shatika: Tusen takk! Det er helt herlig! Ser du håper på en liten baby i magen. Nå kan jeg drysse babystøv på deg! Håper dere lykkes snart! :klem:

*MissS*: Tusen takk! :) Oi, du er snart på termindag! Ikke lenge til du får se babyen din. :babysmokk:

Cr@sh: Tusen takk! :) Sender over litt fødevibber til deg! Ser du er fem dager over termin. Spennende dager foran deg nå.

Endret av Kakao
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var hjemme i går til mine foreldre, og da sa vi det til dem. Bare de to som vet det enda, venter litt med søsken og andre. Det er jo så nytt dette. :)

Synes det er greit at mamma og pappa vet det. De ble helt i ekstase! Først litt sjokk, og så når det sank inn litt, så hentet pappa fram grom-konjakken sin til seg selv, mamma og Kakaomannen. :) Pappa særlig har venta så utrolig lenge på dette, men det ble allikvel et lite sjokk, tror jeg, at det nå faktisk har skjedd. ;)

Jeg kjenner ingen symptomer, så på en måte så var det litt snedig å fortelle at jeg er gravid. Jeg vet jo at jeg er det, men det er så uvirkelig og utrolig at jeg måtte ta en test i dag, også.... :sjenert::ler: Positiv i dag, også! ;)

Har bestilt meg denne boka:

"Min svangerskapsdagbok"

Burde jeg ikke hatt ømme pupper, eller noe? :klø: ;) Kjenner kanskje litt sug i magen, men mest i går, da det var så nytt. Nå begynner jeg mer å tro på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...