Gå til innhold

Den savnede eggløsningen er funnet!


Kakao

Anbefalte innlegg

Hei Cr@sh! Vi postet samtidig. :)

Takk for infoen om pergo! :klem: Så utrolig fint at en kan få hjelp til å bli gravid selv om en har PCO og manglende EL. Vi er heldige som lever i 2006. For mange er det jo et kjempesterkt ønske om å få barn.

Er spent på hva spesialisten sier om PCO i mitt tilfelle. Sist (samme fyren) sa han at jeg hadde lett PCO-preg på den ene eggstokken. Mulig han sjekker når jeg skal dit til time. Håper det, så får jeg undersøkt dette også på nytt. 4 år siden sist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å, jeg kjenner meg så igjen i "snill-pike-syndromet"... Det er bare sånn vi er, ikke lett å legge det fra seg sånn plutselig.. Du er helt sikkert mye flinkere enn det du faktisk tror! Du trenger ikke å være noen "superdame".

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Kakao!!

Grattis med positiv EL-test!!! Så bra!!

Ville egentlig bare innom og si hei, og også si at akkurat nå driker jeg kakao og tenker på deg! ;)

Klem fra Epona

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MissB: Nei, det blir vanskelig å bare legge fra seg plutselig, ja. Men nå er jeg lei av alt som egentlig burde forbedres... Jeg skal være bra nok som jeg er. :)

Epona: Tusen takk! Positiv EL-test ble et skritt i riktig retning, ja! Håper det betyr at EL virkelig kom, også da. Kakao på vinteren er kjempedeilig! Blir ikke det samme på sommeren, da. Jeg skal på slalom i morgen og da blir det mange kakaopauser. :enig:

Jeg tok fjerde og siste blodprøve i dag. :) Så nå er det bare å møte opp på timen 22.februar for å høre resultatene. Jeg spurte i dag hva som skulle skje på den timen, og da kom det fram at det var en dobbelttime hvor vi begge (!) skulle møte opp.. Så da måtte jeg igjen forklare at vi gjorde dette først og fremst for å få stadfestet at hormonene mine forhåpentligvis var i gjenge igjen. Vi har jo bare et par sykluser uten prevensjon bak oss, en skal jo ikke utredes i det vide og brede da, akkurat. Men de kjører vel alle pasientene gjennom den samme utredningsrekken.

Folk får barn på alle kanter nå om dagen. Håper Kakaomannen blir "smittet" snart. :Nikke: Men søren at det bare er folk vi vet om. Håper noen nærmere oss får barn snart. :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann du!!

Takk for koselige besøk i sykeboken min!!

Nå er du vel ute og koser deg med ski og kakao!! Håper du har fint vær og føre!

Så tenkte jeg å sende over noen babyvibber til kakaomannen,sånn helt uten at han vet det,så vips!!

Ha ei videre fin helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann, Skytte! Så godt at du er på bedringens vei! Var veldig bekymret for deg en vending, ja. :klem:

Tusen hjertelig takk for babyvibber til Kakakomannen! :kose: Han snakker aldri så direkte om det, men det jeg får ut av han er at han vil ha baby med meg, men når, det aner jeg ikke. Har liksom ingen konkrete ting som må være på plass først.

Slalomen var kanonbra! Silkeføre og knallsol. Kan det bli bedre? Var med kjæresten min og en kamerat. Om kvelden fuget vi flisene vi limte på tidligere i uka på kjøkkenet. Fyyyy, det tok lang tid, altså. :overrasket: Holdt på til langt på natt, i en helt merkelig arbeidsstilling. I går var jeg så sliten at jeg knapt orket en skitur. Resten av søndagen ble det bare tedrikking og avslapping.

En kan jo spørre seg; jeg blir dødssliten av å ikke få nok søvn....hvordan skal det da gå når vi får barn? :klø:

Nå har jeg ingen jobb, jeg kan gjøre hva jeg vil hele dagen. Snart får jeg jobb, forhåpentligvis baby, og skal allikevel rekke andre ting som handle, lage mat, vaske++++. Dette er sånne tanker jeg tenker når jeg prøver å skyve vekk babyønsket mitt. For det blir ikke noe før kjæresten sier "go" uansett.

Må få meg en jobb snart. Jeg har fått svar fra to jobber nå (går tregt..), og der var det 60 søkere og 130 søkere! :roll: Som om jeg har noen sjans i havet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, håper det skjer snart. Jeg driver og speeder opp jobbsøkinga mi for tiden, håper det gir resultater snart. :)

I dag skal jeg stripe håret og kanskje klippe det. Jammen på tide. Det skal bli deilig. :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søker på lærer, sekretær, lab-jobber, konsulent osv. Finner lite relevante jobber, så jeg søker på mye forskjellig. Aller helst ville jeg ha hatt en bioingeniørjobb på et sykehus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du bioingenioer? Oi, det er derfor du er saa smart! :ler: Tuller ikke, altsaa! ;)

En klipp gjoer mye for selvfoelelsen. Hvertfall blir humoeret med ett veldig positivt!

Hoeres ut som mannen er paa god gli naa - tipper det ikke er lenge foer han synes det er paa tide aa starte proeving! De mennene liker aa porsjonere ut de gode nyhetene noen ganger! :ler:

Ha en fin dag!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia du!

Det var ei innholdsrik og aktiv helg ja! Fint å få gjort litt!

Ville bare ønske deg lykke til med jobbsøkingen denne uken! Ikke gi opp!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende med jobbsøking, selv om jeg skjønner at det er slitsomt med så mange søknader. Lykke til, det er absolutt ikke umulig selv om det kan være mange om beinet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Popelka; Sånn ca bioingeniør, men ikke helt, så jeg får ikke sånne jobber dersom autoriserte bioingeniører søker. Nå for tiden er det jo kjempemange som søker på de samme jobbene, virker det som.

Det var deilig å få stripet håret og klipt det. Følte meg veldig bra etterpå! :)

Håper du har rett angående Kakaomannen. Jeg venter i spenning. :enig::klem:

Skytte og Fjellrypa; Tusen takk! :klem:

Etter frisøren var jeg og mannen på kinalunsj. Jeg ble veldig mett. Det er faktisk utrolig mye mat en får på en billig lunsj. ....følte meg fæl og overmett.. og utroooolig slapp. og så ble jeg kvalm og har bare ligget på sofaen i hele ettermiddag og kveld. kastet opp en gang, og håper inderlig det holder med en. jeg hater å kaste opp! værste er at jeg vet jeg må få i meg litt mat før jeg legger meg.

Supersnufs!! :tristbla: Kanskje jeg har blitt matforgiftet? Jeg spiste chopsuey med kjempereker. Reker kan jo være skummelt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du er i mye bedre form i dag! Det er ikke noe gøy å være kvalmen altså... :klem:

Spennende med jobbsøkingen da, håper du får drømmejobben snart!

Ha en finfin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hjerte: God valentins dag :hjerte:

Håper virkelig formen din er bedre idag...Matforgiftning er noooo good!!! Så det må vi håpe du slipper!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

MissB og Skytte; Tusen takk! :klem: God valentinsdag!

Pi@: Håper det går greit om jeg ikke svarer på det. Ønsker ikke å legge ut alt for mye.. :sjenert: Har litt angst for å bli gjenkjent, selv om det ikke er noe gæli jeg skriver her. Men det kan jo bli litt personlig til tider, da.

Føler meg bedre i dag, kvalmen har sluppet taket, måtte til pers to ganger i går og det er mer enn nok, altså. Er bare slapp i dag, men kanskje ikke så rart siden jeg ikke har spist siden kl 17 i går.. Har kjøpt meg cola nå, får litt sukker i kroppen i det minste. Mannen har kjøpt tulipaner! :hjerter:

I dag er syklusdag 28. Tenker det kommer en tante på besøk snart. Vi var ikke så aktive rundt EL.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk Cr@sh! :klem: God Valentinsdag!

De som tester hormonene mine har tullet litt med papirene og sendt meg fire nye rekvisisjoner på blodprøver. Så jeg måtte ringe til de og si at jeg allerede har tatt disse fire blodprøvene. Ja, men da måtte jeg få time, mente hun. Men det har jeg også fått, sa jeg. Men, mens jeg hadde henne på tråden, så spurte jeg hvor lang tid det tok før svarene kom, og om de hadde noen avbestilte timer tidligere. Og det hadde de. Så nå skal jeg i vei på konsultasjon allerede på torsdag om 2 dager! Boy, det blir spennende!! :hoppe: Det passer jo utålmodige meg ypperlig, så slipper jeg å vente så lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...