Gå til innhold

Den savnede eggløsningen er funnet!


Kakao

Anbefalte innlegg

Ja, det var fint på byen! Var på et diskotek jeg aldri har vært på før (hehe, ingen bombe, jeg har ikke vært på så mange.. :ler: ). Ga oss klokka ett om natta. Synes det er seint nok, trenger ikke å være oppe til fem, liksom. Var egentlig gøyest først, før vi dro inn på diskoteket, for da var det umulig å høre hva folk sa. Hehe, måtte jo si hæ? tre ganger nesten for hver setning. :ler: Stakkars de som skal prøve å sjekke opp noen...

I dag har vi ligget i solen, igjen! Herlig. Enn at finværet klaffet med helg, da! :klappe: Supert. Spiste frokosten ute i dag. Ble litt solbrent på ryggen. Tror finværet skal vare t.o.m. onsdag, så det er bare å nyte i vei.

Håper alle har hatt ei fin helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heia!!

Så herlig at du har det så bra og koser deg masse! Deilig dette været ja!

Tøffing han kakaomannen som badet :overrasket:

Har badet en gang før 1.mai jeg også men da var jeg russ så da gjorde man mye rart!

Ha en superfin og grublefri kveld! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag 11 i syklus. Tenkte å teste for EL denne måneden. Må bare bestemme meg for hvor tidlig jeg skal begynne.

28

32

34

37!

Syklusene blir bare lengre og lengre.. Så EL kommer sikkert senere enn dag 14, som er midt i en 28-dagers syklus.

I dag har vi jogget. Godt å komme i gang igjen. Og nå er det jo så herlig vær, også så.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oioioi!! Spennende dager her også!Greit å sjekke litt når EL er sånn at man har litt oversikt ja!

LYKKE TIL!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heia!

Er det bra med deg?! Mye å gjøre for tiden?

Håper du koser deg masse med mannen og at du trives på jobben!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Superskytte x3! :klem:

Jo, takk, har det bare bra. Går bedre på jobben, lettere å prate med folk nå. Men helt tipp-topp er det ikke. Men mye bedre! :)

Testet for EL i går på dag 15 og i dag på nr 16. Negative. Tror ikke jeg begynte for seint, for jeg har jo hatt så lange sykluser i det siste. Skal teste hver morgen framover.

Blir dessverre lite KG-tid for meg, ser jeg. Rekker ikke å følge med alle. Hvor langt er du på vei nå Skytte? Håper det går bra med deg og magen. :klem:

Jeg har vært på Lidl i dag, for første gang. Det var shabby, altså. Luktet sterkt klorin da vi kom inn, sikkert vasket gulvet med det. Og grønnsakene var visne. Så da hjalp det ikke at de var billige. Fikk kjøpt oss en svær melon, da! Over 3 kg! Det er den beste sommerfrukten! Eller, nei, jordbær. Sommer er digg, altså. ....hehe, selv om det hagler ute nå. :overrasket::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia du!

Så godt å høre at det går fremover på jobben! Da går det i allefall rette veien!

Lidl er visst litt shabby ja..Har ikke vært der selv,men hørt flere som har sagt det.

Melon er godt men jordbr enda bedre! Sikkert fordi man kan ha fløte på :ler:

Jeg er 29+3 idag så her går det unna! Magen er stor og trykker noe fryktelig på ribbena! Det er ikke spes behagelig,men jeg skal ikke klage!

Så spennende med ELtesting!! Ønsker deg lykke til!!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia! Så bra dte går bedre på jobben nå!

Håper du får en kjempefin 17 mai imorgen!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, 29+3. Jammen går tiden fort. Synes ikke det var lenge siden du rundet 20 uker. Blir koselig med en sommerbaby. Slipper å ha så mye klær på seg.

Dag 17: negativ EL-test. På en syklus på la oss si 34 dager, så vil jo dag 17 være i midten. Håper på EL snart, hvis ikke så blir det nok en laaaaang syklus. :sjenert:

17.mai i morgen! Mest av alt; en etterlengtet fridag. Har gått litt fort i svingene disse to dagene. Jeg klarer et høyt tempo i et kort vikariat, men aldri i verden om jeg kunne vært sånn supereffektiv i lengre tid.

:flagg: God 17.mai til alle i morgen! :klem: Spis masse is! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, det samme! :flagg:

Dag 18: Negativ el-test.... eller hmm, jo en strek til jo... Den kom litt etterpå, stripe 1 etter 15 sekund som vanlig, og så dukket en svak opp 1-2 min etterpå. Så det vil si altså en svak el-test. Bra jeg ikke kastet testen før den svake stripen kom, da. Blir sikkert positiv test i morgen da. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk!

I dag ble det to streker gitt! :) EL på dag nr 19, altså. Er det så enkelt at en kan plusse på 14 dager og så kommer (eller kommer ikke :sjarmor: ) mensen? For det er kanskje tiden før EL som varierer, mens den tiden etterpå alltid er på 14 dager? Hadde jo vært sabla greit. Noen som vet?

1 dag igjen så er det helg!!!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Juhuuu, heia EL! Det er ca 14 dager, varierer litt fra person til person, selv hadde jeg lutealfase som det heter på 11-12 dager. Men om mensen ikke har dukket opp om to uker kan du teste vet du!!

Håper du får en kjempefin helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

HURRA!!! Positiv ELtest er kult!!Om ca 14 dager kan man begynne å spankulere ja! Gleder meg allerede!

Håper du har hatt ei herlig helg med masse kosemose ;)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er redd kosinga (uten beskyttelse :sjenert: ) kom litt for seint etter EL. Mener å ha lest at en er fruktbar 5 dager før og 1 dag etter EL. Kakaomannen har vært veldig nøye ( :sjenert: ) med beskyttelsen de siste dagene. Først i dag var vi litt mer uforsiktige, men det er nok for seint... 3 dager etter EL..

Så sukk... det blir nok ikke så spennende denne syklusen.. :grine:

Ellers, hatt toppers helg med hyttetur og grand prix. Hehe, må le av Finland, altså. :ler: De var litt tøffe, da! Må ta flerfoldige timer å få på seg de kostymene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm.....det hørtes ikke helt optimalt ut,men man kan aldri vite!!

Vi er positive inntil det motsatte er bevist!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, en må ha en bra innstilling. Hadde vært så fint om det kunne ha klaffet for oss. Men samboeren er jo bare sånn halvveis med enda. Hvis vi skulle bli gravide så er barnet velkommen, men han vil ikke gå aktivt inn for å få barn enda.. Skjer det, så skjer det, sier han.

Så jeg får bare smøre meg med tålmodighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...