Gå til innhold

Den savnede eggløsningen er funnet!


Kakao

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Godjenta79

Hei, tenkte jeg bare skulle ønske deg ei god helg - måtte mennene våre bli overmannet av lysten til å bli pappa.

Jeg sa til min svigerbestemor (samboers reservemamma) igår når hun spurte for 171. gang om vi ikke skulle ha barn snart at det var barnebarnet hennes som ikke ville. Da ble hun stille, og så sa hun: "Bestefaren hans ville heller ikke ha barn, men når jeg "plutselig" ble gravid hadde han ikke noe valg, og det har jo ikke XX heller". Hun mente faktisk at jeg skulle lure han :overrasket:

DET har jeg ikke tenkt til, men synes hun er litt kul jeg da :ler: De bestemødrene overrasker innimellom ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du!

Åååå så koselig dere har hatt det da?! Teltur er jo bare romantisk!

Får håpe det ble litt prøving også da :sjarmor:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Godjenta79

Hurra for telttur og for det romantiske kakao - paret :)

Håper du hadde ei fin helg, og at uka blir like fin :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sa til min svigerbestemor (samboers reservemamma) igår når hun spurte for 171. gang om vi ikke skulle ha barn snart at det var barnebarnet hennes som ikke ville. Da ble hun stille, og så sa hun: "Bestefaren hans ville heller ikke ha barn, men når jeg "plutselig" ble gravid hadde han ikke noe valg, og det har jo ikke XX heller". Hun mente faktisk at jeg skulle lure han  :overrasket:

Hehe, de bestemødrene kan jammen overraske!! :ler:

Har tenkt å svare det samme jeg, også, hvis svigers spør mer direkte framover. Nå er de mest opptatt av å få oss gift, virker det som. Svigermor håpte hun slapp å gi Kakaomannen pepper i 30-årsgave... Og da sa jeg det rett ut at det var det opp til han å avgjøre. :sjarmor: Jeg har ikke lyst til å fri til ham. Sånt er en gutteting i mitt hode.

Helga var strålende! Telttur i nydelig vær. Vi lå like ved et vann og fisket småfisk. Fikk 5 ørreter som vi stekte. Det smakte veldig godt. Ekstra godt når en har fisket de selv. ;) Gleder meg til å bli ferdig med vikariatet mitt, sånn at det blir flere koseturer. Bare 1 uke igjen nå, så er det sommer og bare koooooos. :hoppe:

Håper vi får litt mer fart i prøvinga... :sjenert: Nesten så det er tørke nå.. Jeg er så sliten om dagen at jeg orker nesten ikke heller. :tristbla: Nei, får virkelig håpe at det tar seg opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Godjenta79

Tørke er det ikke hos oss, men er i usikker periode nå, så da er det gummi som gjelder, sambo sier han føler seg som han er 16 år igjen :ler: Egentlig synes jeg det er like greit jeg da (les dagboka mi så skjønner du hvorfor ;) )Det går jo opp og ned som alt annet det også, så det blir nok mer action etterhvert skal du se :sjarmor:

Jeg mener AKKURAT det samme som deg, vil ikke gifte meg hvis ikke han frir, så går bare å tripper og venter på at han skal gjøre det jeg, men tror jeg må vente en stund på det også, skjønner ikke at disse mannfolka ikke bare kan gjøre som vi vil hele tiden, tenk så mye enklere alt hadde vært da :frustrert:

Uansett; ha ei fin helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia du!

For en herlig tur! Og bare 1 uke igjen nå så har du ferie!! Deilig!

Skal se at det snart blir deres tur! Blir strax mer kos når man har fri og er uthvilt og opplagt!

Riktig god helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dere ordentlige prøvere nå???

:klem:

I wish... Nei, det var nok litt ønsketenkning fra min side. Jeg mente at det var dårlig med sengekos.. Jeg er så sliten pga jobben... Synes jeg er litt pingle. 26 år og blir så sliten av å jobbe... Det høres jo ikke helt klokt ut.. :tristbla: Men det blir forhåpentligvis bedre senere.

Jeg knakk sammen hos legen i dag.. Var der fordi jeg er så sliten og trøtt hele tiden... Jeg ønsker egentlig bare å sove hele tiden.. :sjenert: Men så spurte legen om hvordan jeg egentlig hadde det... sånn ellers.. Og da bare brøt jeg sammen. Jeg sliter litt med sosial angst, og har hele tiden ønsket å få hjelp mot det, men ikke turt å si det til legen, eller innrømme det helt, heller.. Legen var helt super mot meg. Hun mente jeg kunne ha godt av å prate med en psykolog. 2 måneders ventetid, så det blir over sommeren. Endelig turte jeg!! :klappe:

I løpet av sommeren har jeg to viktige oppgaver:

* få bedre selvtillit

* senke kravene til meg selv (drastisk!)

Og dessuten mente legen at det kunne hjelpe at jeg gikk opp fra 2 treninger i uka til 4-5 ganger i uken. Så jeg skal prioritere joggingen min framover.

Jeg er ikke hardt rammet, så jeg føler det er veldig håp for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, skuldrene er betraktelig mer senket i dag. Det var godt å få det ut. Jeg er ikke så hardt rammet,altså, men jeg ønsker å få større nettverk. Tror ikke det er riktig å kalle det sosial angst, men heller overdreven nervøsitet i forhold til sosiale relasjoner. Jeg er så redd for å dumme meg ut, ikke ha nok å snakke om.

Med tanke på baby ønsker jeg også et større nettverk rundt meg. For det blir jo baby i huset her også, en gang. Det har han sagt. Men han kan jo ombestemme seg. :sjenert: Foreløpig så har jeg tro på at det skjer innen ett år. *håpe håpe*

Svak strek på EL-test både i går og i dag. Jeg vet ikke om en strek er en strek på EL-testen sånn som på graviditetstest. Trodde kanskje den ble sterk i dag, siden den var svak i går.

I dag skal vi på hytte-til-hytte-tur. :) Jeg har nemlig avspasert. Måtte ta ut litt overtid før jeg sluttet, og nå er det jo meldt så fint vær, også. Ellers, så har jeg funnet en ny jobb jeg kan søke på! :hoppe: Endelig en som treffer utdanningen min. Gleder meg til å skrive søknad denne gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klappe::klappe::klappe:

Her var det jammen meg utrolig mye koselig lesning!! Nå ble jeg bare sååå glad her! Det er jo helt kanonbra! Du har jo kommet et langt steg videre allerede! Dette kommer til å gå knakende bra!

Og en ny jobb å søke på også?! Skal heie på deg jeg ja!!

Kos dere massemasse på tur! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:klappe::klappe::klappe: Gjør som Skytte jeg, for nå fortjener du litt applaus!! Så flink du har vært som har tatt tak i dette!!!

Lykke til med jobbsøkingen!! Stor stolt-av-deg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...