Gå til innhold

Eponas drøm om å bli mamma...

Gjest Epona

Anbefalte innlegg

Heia snuppa! :kyss:

Du høres veldig gravid ut ja, og godt er det! ;)

Forstår veldig godt at du er redd for å miste igjen. Må bare håpe og tro at så ikke skjer! Jeg er så glad for at den snille legen tok situasjonen din alvorlig!

Og kanskje får vi se mer til deg her inne også nå :tommel:

Stor klem fra trøtt natte-Murmel :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

God morgen!

Har prøvd den kaka ja :sjarmor: Er såååå god!! Hmmm...Myyye mulig det blir bakings her i uka! *spisespisespise* Føler meg som han kakemonsteret i Sesam Stasjon av ogtil! Ikke at jeg spiser så mye kaker,men syns jeg spiser hele tiden og greier å bli sulten mens jeg enda er mett :ler: Godt gjort det!!

Håper du får en strålende dag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Næmen! Det er jo deg, jo. Og du er gravid. :grine2: Hurra! :hoppe: Så supervidunderligfantastisk at det gikk så kjapt denne gangen. :grine2: Og utrolig bra at du har en lege som tar dette på alvor, sånn at du får slappet masse av. Viktig, viktig den aller første tiden. :Nikke:

Gleder meg utrolig masse til å følge dette svangerskapet!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest miiip

Håper uka har starta bra!

(Jeg kan forresten holde deg med selskap i "svingete humør som fy"-klubben.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen min :klem:

Så flott at det var slik en ok lege du fikk komme til. Sikkert lurt å ta det med ro en stund nå ja! Det er jo masse følelser som skal fordøyes. Jeg smiler ennå bare ved tanken på at det er en liten spire inni magen din, det er så utrolig kjekt. :):):)

Det er så kjekt å lese her inne nå, godt å vite at du har det bra!

Ha en stråååålende dag!

Stor klem fra Charmina :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Epona

AnneBeth: Takk for morgenpraten på MSN i går! Kjekt å se det var flere våken en tidlig søndagsmorgen! :ler2: Stemmer for vår ja! I dag er det strålende solskinn her! Håper solen vinner over snøen snart..

Pi@: Takk!

Cymbidium: Takk!

Pondusa: Er klar for en ny uke jeg ja!

Murmel: Ja, veldig glad for at legen tar meg på alvor. Det var faktisk legen som ønsket at jeg skulle ta det helt med ro.. Så jeg har fått masser av tid plutselig, så her er jeg innom jevnt og trutt for tiden! ;)

Skytte: Mmm, bakte i går og gjett hvem som har nammekake i kjøleskapet! :hoppe: Gikk bortom naboen med litt i går, for det blir jo en diger langpannekake ut av det, alt for mye for oss to her.. Selv om jeg kunne spist hele alene i et par jafs, hihi!

Moonchild: Ja det er meg! :klem: Og ja jeg er gravid! Helt sprøtt! :klø: Og veldig veldig deilig! :smilbla:

Miip: Velkommen i klubben da! :ler2: I dgahar jeg vært i bra humør. Kjeder meg litt for tiden, så det bidrar også til humørsvigninger.. Men i dag har jeg en bra dag! :)

Charmina: Takk vennen :klem: Blir så glad når folk blir så glade! :)

Pi@ igjen: I dag har jeg en flott dag egentlig! :klem: Håper jeg du også har. Tenker masse på deg!

Ute stråler solen, og jeg og sambo har vært på farten og gjort små og kjedelige hverdagsting. Vasket bil, handlet, kikket i sportsbutikker og litt sånn. :)

Jeg har forresten lagt på meg to kilo på kort tid (under to uker...), og den buksen jeg har på meg i dag er altfor stram.. :sjenert: Har måttet åpne beltet og smekken for hver gang vi satte oss inn i bilen på butikkrunden vår, og gikk inn i en butikk uten å tenke meg om helt til jeg hørte et klirr fra beltespennen. Ooops... :rodme: Litt flaut! Det er stoffskiftet som er senket, min enorme graviditetsmatlyst og ikke minst det at jeg har vært veldig inaktiv i det siste har bidratt til at jeg har fått litt større mage.. Ikke mage mage, bare mage ;) Også kalt fett. Men det er ikke akkurat skadelig, jeg trenger egentlig noen ekstra kilo.. Bare så synd at jeg snart i så fall trenger nye klær også...

Endret av Epona
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da må du vel snart ut å handle gravide-klær ;)

Da jeg var gravid, var det masse stygge mammaklær i butikkene. Jeg hadde store problemer med å finne noe jeg likte. Nå ser det ut som de har mye stilig :roll:

Synd du ikke er veldig våken om natta og kan holde meg med selskap (tvert imot vil jeg tro :Gjesp: ). Men uansett kan jeg ikke bruke MSN her på jobb ;)

Klem fra Murmel! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde vært kjempefornøyd hvis jeg hadde vært nødt til å kjøpe nye klær jeg... :sjenert:. Shopping er morsomt, eller ved nærmere ettertanke... det er kjedelig å kjøpe klær når man MÅ, da finner jeg aldri noe, det er mye morsommere når man ikke burde. Jeg kan jo kankje prøve å hjelpe deg nå jeg kommer hjem :sjenert:

Tenker mye på deg også. Og jeg er så glad på dine veiene at du har så bra støtteapparat rundt deg denne gangen og at du virkelig blir tatt seriøst.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ååå..hvorfor er ikke jeg naboen din!!! Har sååå lyst på sånn kake!!

Men har ikke lyst å lage den selv......... :sjenert:

Bare innom og :klem: litt før jeg virkeligmå begynne å lage middag...

Sa det for et par tre bøker siden også......... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...