Gå til innhold

Eponas drøm om å bli mamma...


Gjest Epona

Anbefalte innlegg

Heisann supergirlsgjengen! :vinke:

Da var ny dagbok åpnet! :danse:

Kom hjem seint igår kveld, har vært bortreist i uken som gikk. Det var kjempekjekt å være hjemme i hjembyen, godt å treffe familie og venner. Det er så mange jeg har savnet og det var så gøy se dem igjen! Det er sjelden jeg og sambo er fra hverandre, men det gjorde litt godt det også, å savne litt. :hjerte: Og det var fantastisk deilig å komme hjem igjen! :hjerte: Lille Filleby er liksom blitt hjemme det nå, for det er her vi bor, sambo og jeg. :)

Og nå er det EL-tid, sånn ca.. Har ikke brukt tester, har bare sett i kalenderen og telt dager i forhold til hvordan syklusene mine var før. Håper bare ikke vi var for seint ute.. Jaja, må ikke ha for høye forhåpninger uansett...

Brr, fryser litt, er kaldt på rommet her. Får sette igang og gjøre noe i heimen.

God mandag til dere som måtte stikke innom!

Endret av Epona
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tenkte jeg skulle titte innom A-L bare for å se om du kankje hadde laget deg en ny dagbok, og det hadde du :hoppe:

Ha en fin dag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen :klem:

Innom med en diger klem i den nye dagboka di! Jammen bra du hadde startet opp denne. Ellers hadde vi jo savnet deg noe forferdelig vet du.

Håper det går fint med deg og at dette året virkelig blir ditt år vennen min!

Stor klem fra Charmina :klem:

Endret av Charmina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Epona, gratulerer med ny dagbok! Skal bli koselig aa foelge med deg paa veien til aa bli mamma!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Velkommen tilbake! Godt å se deg....

Satser på at 2006 er året med stor Å for dere. Krysser alt jeg har :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stor :klem: til dere alle sammen, Pi@, Charmina, Popelka, Peony, Cr@sh, Meta og Tass! :klem:

Jeg klarte selvfølgelig ikke holde meg unna, dagbok må man ha! :Nikke: Det er i dagbøkene det skjer ;) Blir like forvirret som dere av å se meg selv, men blir vel vant til det til slutt! ;)

I dag har jeg sovet lenge, det var utrolig deilig. Veldig lenge siden sist faktisk! Har litt å gjøre i dag, blant annet noe som innbefatter en ny bil :Hehe: Måtte bare innom og titte her, for å se om noen hadde vært innom dagboken. Og det hadde det, så nå ble jeg glad! :) Kommer sterkere tilbake!

Stor klem! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem1: Gratulerer med ny dagbok!!!!

Håper å få treffe deg i løpet av februar!!

Deilig å være litt borte og kjenne at man savner, god følelse det så lenge det er for korte perioder :Nikke: Krysser for at dere ikke var for sent ute :tommelsmil:

Glad i deg vennen :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulselinemor

Gratulerer med ny dagbok.

Beklager at jeg ikke har vært innom tidligere.

Jeg har dessverre litt dårlig tid nå, måtte bare innom å si HEI :klem: . Jeg tenker på deg.

Stikker innom igjen når eksamen er ferdig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for besøk, Bizzy, Xavia, Jolie, Trulselinemor og Pi@! :klem:

Jeg må si jeg er veldig spent denne gangen... :sjenert: Er på dag 14 i dag, og det har skjedd allverdens stikninger og svake, svake murringer i livmoren i går og i dag.. Har som sagt ikke brukt tester, så jeg vet ikke når EL er, men det er/har vært i dag pluss minus et par dager.. Hvis EL er f.eks i dag så er det i hvertfall soldater på plass i forkant.. :sjenert:

Jeg er mer spent enn jeg liker, og prøver bevisst å forberede meg på å få mensen om et par uker. Men jeg lengter så forferdelig, og har så utrolig høye forhåpninger nå som sambo bruker Pergo og alt.. Og siden jeg ble gravid tross alle odds for noen mnd siden.. Og jeg tror vi har timet bra denne gangen tross alt.. Men jeg prøver å være nøktern så ikke skuffelsen blir for stor..

Gjorde et underlig kjøp i dag. Var på HM for å finne gave til datteren til noen gode venner av oss, og fant en fin bukse og en fin genser. Prøvde å gå forbi babyklærene uten å se, men klarte ikke la være.. Det gikk for så videt helt greit det, jeg så bare på bamser og sånn dill. Og fant en gjeng med stripete tøybamser som hang etetr det ene øret. Falt pladask, så en sånn måtte jeg bare kjøpe.. Til meg selv egentlig, men tenkte samtidig at denne skal vi få bruk for en dag. Det er jo en babybamse.. Men så elsker jeg jo bamser generelt da.. :rodme: Så nå sitter han på en stol på soverommet for hell og lykke, hihi! ;)

Tenker fortsatt mye på spiren som jeg mistet. Jeg har det stort sett veldig bra, men når jeg kommer på det som har skjedd åpnes alle luker. Det gjør så forbaskade vondt.. :tristbla: Men samtidig så bare vet jeg at en dag, en dag er det vår tur på ordentlig! Og jeg gleder meg sånn til den dagen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: Jeg også bare VET at den dagen kommer da du holder et lite mirakel i armene :Nikke: Gleder meg veldig til det skjer og håper vi snart kan følge deg gjennom en flott og problemfri graviditet !!!!!

Glad i deg vennen!!!!!

:klem1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tror det er mange her som har godfølelsen for dere i 2006, og legen har jo sagt at du er ultrafruktbar... og med mannen på pergo skal vi vel ikke se bort i fra at ting kan skje ganske fort? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...