Gå til innhold

Det er ingen tvil om at penger drar damer


Majer

Anbefalte innlegg

Majer skrev (54 minutter siden):

Altså jeg er 100% enig, men la oss si at to menn ønsker å dra damer i påska. Den ene har råd til å dra til Hemsedal mens han andre må jobbe på det lokale sykehjemmet. Da vil han med penger møte langt flere potensielle matcher.

Vedkommende vil møte folk på afterski og kvinner som er på Tinder vil heller møte noen i umiddelbar nærhet enn noen som er langt unna

Hvorfor det? Han som jobber på det lokale sykehjemmet kan jo bruke pausene sine til å lande haugvis av hookups til han er ferdig på vakt?  

Dette handler ikke om penger eller å være der det er mye damer, det handler om å vite hvordan du skal komme i kontakt med damer og få det du er ute etter av dem. 

Anonymkode: 74f03...b3e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

KallePils skrev (11 timer siden):

Penger drar horer.

Problemet med det du drar frem er heller dette:

norse-missionary-1960.jpg

Jeg mener… fy faen så flaut! 😂

Vi er blitt et land der utenlandske sjøfolk advares mot kvinnene og kjønnssykdommene deres av en norsk sexolog:

https://www.nettavisen.no/kjendis/5000-amerikanske-soldater-pa-byen-tore-spar-sjekkekaos/s/5-95-1114884

Jesus Christ… 😂😂😂

Det var sex kaos i byen jeg er fra når soldater kom hit å.

Men hadde en gjeng med utenlandske kvinner kommet,det samme kaoset har utspillt seg hos menn. Eller skjer det kanskje allerede? *Kremt* Ukraina? Politiet måtte stå vakt for å beskytte kvinnene, det var også flaut.

Er det snakk om at fine og nye folk kommer, da blir det nysgjerrighet og dem som ønsker nærhet.

Anonymkode: 948ef...139

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Majer skrev (På 24.5.2023 den 11.26):

Bare se i Oslo de neste dagene. Det kommer til å komme en haug av amerikanere som følge av at krigsskipet legger til kai. Siden det legger til i Oslo er det folk som har råd til å bo i Oslo som kommer til å møte på dem. Det øker sannsynligheten for tilfeldig sex for single i Oslo, men ikke for single utenfor Oslo. For å bo i Oslo trenger man penger så dermed er det økt sannsynlighet for sex om man har penger. 

Du later til å tenke og resonnere på en annen måte enn andre mennesker jeg møter.

1. Jeg tenker i tilfellet du skisserer at unge Amerikanske marine-folk med lav lønn møter unge studiner med moderat studielån som bor på hybel.

2. Forøvrig er jeg enig i dine senere poster om at rikdom skaper muligheter. Også muligheter for å møte damer.

3. Hva gjelder overskriften din så er jeg til en viss grad enig i at kvinner tiltrekkes av penger. Ikke alle, og bare penger er ikke nok. Men for en gitt fyr så er det betraktelig enklere å finne gunst hos damer hvis han har millionlønn og eier egen bolig, enn hvis han har minstelønn eller er trygdet. Jeg bebreider ikke kvinner for å prioritere slik, noe mer enn jeg bebreider meg selv for å tiltrekkes av vakre, ungdommelige kvinner.

Anonymkode: b04ed...f11

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Majer skrev (3 timer siden):

Altså jeg er 100% enig, men la oss si at to menn ønsker å dra damer i påska. Den ene har råd til å dra til Hemsedal mens han andre må jobbe på det lokale sykehjemmet. Da vil han med penger møte langt flere potensielle matcher.

Vedkommende vil møte folk på afterski og kvinner som er på Tinder vil heller møte noen i umiddelbar nærhet enn noen som er langt unna

Jeg Skjønner poenget ditt, men du burde ha valgt et annet eksempel.

Har du som mann noen gang jobbet på sykehjem eller andre større helse- og omsorgsinstitusjoner?

Er det en periode i livet jeg virkelig ikke manglet oppmerksomhet fra jenter, så var det de årene jeg jobbet slike steder.

Man praktisk talt svømmer i damer. Som en av få menn der, så er muligheten til å møte noen der langt større en om man er en av saueflokken på Hemsedal eller Trysil.

Anonymkode: 9483a...8f0

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, Majer said:

Du misforstår. La oss heller si dere er 30 år, begge kommer fra hver deres bygd på ulike kanter og begge vil flytte til Oslo. Gjør dere det så møtes dere og blir sammen. Med din lønn har du råd til å flytte til Oslo, men det har ikke han. Resultatet blir da at han må bli igjen i bygda hvor det er flere menn enn kvinner

Det handler altså ikke om at kvinner går etter lommeboka. Det er ikke det jeg mener

I langt flere tilfeller vil det vel være mannen som har råd til å flytte, og ikke kvinnen. 

Anonymkode: be933...a63

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Majer skrev (På 24.5.2023 den 11.26):

Bare se i Oslo de neste dagene. Det kommer til å komme en haug av amerikanere som følge av at krigsskipet legger til kai. Siden det legger til i Oslo er det folk som har råd til å bo i Oslo som kommer til å møte på dem. Det øker sannsynligheten for tilfeldig sex for single i Oslo, men ikke for single utenfor Oslo. For å bo i Oslo trenger man penger så dermed er det økt sannsynlighet for sex om man har penger. 

For det er ikke mulig å reise inn til Oslo...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Maleficenta skrev (1 minutt siden):

For det er ikke mulig å reise inn til Oslo...

Å bare hele tankegangen. Som at det å ikke ligge med disse mennene er katastrofalt. Å hva om mennene ikke egentlig vil ligge? Å som om sex er hele livet? Ser det er en gammel tråd, men er dette et viktig tema? 

Anonymkode: 948ef...139

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Å bare hele tankegangen. Som at det å ikke ligge med disse mennene er katastrofalt. Å hva om mennene ikke egentlig vil ligge? Å som om sex er hele livet? Ser det er en gammel tråd, men er dette et viktig tema? 

Anonymkode: 948ef...139

Merkelig tema iallefall

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Jeg Skjønner poenget ditt, men du burde ha valgt et annet eksempel.

Har du som mann noen gang jobbet på sykehjem eller andre større helse- og omsorgsinstitusjoner?

Er det en periode i livet jeg virkelig ikke manglet oppmerksomhet fra jenter, så var det de årene jeg jobbet slike steder.

Man praktisk talt svømmer i damer. Som en av få menn der, så er muligheten til å møte noen der langt større en om man er en av saueflokken på Hemsedal eller Trysil.

Anonymkode: 9483a...8f0

Du har et poeng. Spørs vel om man jobber på sykehjem på et stort sted eller indre et eller annet

Maleficenta skrev (22 minutter siden):

For det er ikke mulig å reise inn til Oslo...

Det er mulig å reise inn til Oslo, men det skal legges inn ganske mye innsats for å få like mange muligheter som en som bor der. Da kan man ikke jobbe fulltid ved siden av for å si det sånn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Du later til å tenke og resonnere på en annen måte enn andre mennesker jeg møter.

1. Jeg tenker i tilfellet du skisserer at unge Amerikanske marine-folk med lav lønn møter unge studiner med moderat studielån som bor på hybel.

2. Forøvrig er jeg enig i dine senere poster om at rikdom skaper muligheter. Også muligheter for å møte damer.

3. Hva gjelder overskriften din så er jeg til en viss grad enig i at kvinner tiltrekkes av penger. Ikke alle, og bare penger er ikke nok. Men for en gitt fyr så er det betraktelig enklere å finne gunst hos damer hvis han har millionlønn og eier egen bolig, enn hvis han har minstelønn eller er trygdet. Jeg bebreider ikke kvinner for å prioritere slik, noe mer enn jeg bebreider meg selv for å tiltrekkes av vakre, ungdommelige kvinner.

Anonymkode: b04ed...f11

Det er nettopp punkt 2 som er viktig her. Det later til at en del ikke har forstått det. Jeg kunne nok ordlagt meg annerledes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Majer skrev (1 minutt siden):

Det er nettopp punkt 2 som er viktig her. Det later til at en del ikke har forstått det. Jeg kunne nok ordlagt meg annerledes

Forslag:

»Rikdom betyr noe

I Norge i dag så er det slik at velstående foreldre kan gi barna sine flere muligheter. Disse barna kan få bedre utdanning, tilgang til et kontaktnett og innsikt som gjør at de selv kan få suksess i karriere, økonomisk og sosialt. Vi kan se med selvsyn at slik suksess også gjenspeiles i attraksjon hos det annet kjønn, spesielt for menn.

Således vil jeg gjerne starte en diskusjon om sosialdemokratisk omfordeling og sosial mobilitet som et tiltak som gjør det lettere for menn å finne en kvinne»

Anonymkode: b04ed...f11

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

 

Således vil jeg gjerne starte en diskusjon om sosialdemokratisk omfordeling og sosial mobilitet som et tiltak som gjør det lettere for menn å finne en kvinne»

Anonymkode: b04ed...f11

Han er ikke ute etter å finne seg en kvinne. Han vil ligge. Fordi han tror at hvis han ikke får ligge, så har han ingen verdi som mann. 

Anonymkode: 74f03...b3e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...