Gå til innhold

Det er ingen tvil om at penger drar damer


Majer

Anbefalte innlegg

Bare se i Oslo de neste dagene. Det kommer til å komme en haug av amerikanere som følge av at krigsskipet legger til kai. Siden det legger til i Oslo er det folk som har råd til å bo i Oslo som kommer til å møte på dem. Det øker sannsynligheten for tilfeldig sex for single i Oslo, men ikke for single utenfor Oslo. For å bo i Oslo trenger man penger så dermed er det økt sannsynlighet for sex om man har penger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du har nok helt rett i at penger drar damer. Men det du vil ha fram er at damer med penger får mer sex siden de har penger. Det er ikke det samme.

Anonymkode: 8b357...b2b

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Majer skrev (1 minutt siden):

Bare se i Oslo de neste dagene. Det kommer til å komme en haug av amerikanere som følge av at krigsskipet legger til kai. Siden det legger til i Oslo er det folk som har råd til å bo i Oslo som kommer til å møte på dem. Det øker sannsynligheten for tilfeldig sex for single i Oslo, men ikke for single utenfor Oslo. For å bo i Oslo trenger man penger så dermed er det økt sannsynlighet for sex om man har penger. 

Jeg sliter litt med å se problemet her 😅. Ønsker du deg en rik amerikaner? Sex i Oslo? Sex med en innbygger som er glad i penger i Oslo? Uansett kan vel dette løses med et hotellopphold i Oslo (de kommende dagene) dersom dette er viktig nok for deg. Og det er billigere enn å bo der fast 😉

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg! Bor i Oslo og satser på å hooke opp med en kjekk american soldier hver kveld! 

Anonymkode: daf31...ae7

  • Liker 6
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er poenget med innlegget ditt? At det er lettere å møte andre mennesker der det faktisk er mennesker? 😂 No shit Sherlock!

Anonymkode: e2ddc...946

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spiren skrev (1 minutt siden):

Jeg sliter litt med å se problemet her 😅. Ønsker du deg en rik amerikaner? Sex i Oslo? Sex med en innbygger som er glad i penger i Oslo? Uansett kan vel dette løses med et hotellopphold i Oslo (de kommende dagene) dersom dette er viktig nok for deg. Og det er billigere enn å bo der fast 😉

Jeg har ikke noen problemer med det og sjekker ikke opp fulle damer på byen uansett. Jeg mener bare at det er galt å si at penger ikke drar damer. Det er selvfølgelig ikke sånn at damene liker deg bedre fordi du har penger, men det øker sannsynligheten for å møte dem. Det er så mange myter der ute som lever i beste velgående!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Majer skrev (9 minutter siden):

Bare se i Oslo de neste dagene. Det kommer til å komme en haug av amerikanere som følge av at krigsskipet legger til kai. Siden det legger til i Oslo er det folk som har råd til å bo i Oslo som kommer til å møte på dem. Det øker sannsynligheten for tilfeldig sex for single i Oslo, men ikke for single utenfor Oslo. For å bo i Oslo trenger man penger så dermed er det økt sannsynlighet for sex om man har penger. 

Penger drar damer, det er en kjent sak.

Anonymkode: 05bcd...9c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du virkelig dette er realiteten for de fleste? 

Min oppfatning av damer er at de driter i om du har mye eller lite, så lenge du er oppegående og tar vare på deg selv. 
Å ha en jobb er jo heller ikke feil - Det vitner om ansvar! 

Dama mi visste ikke at jeg er god for veldig mye penger når vi begynte å date og penger har heller aldri vært et tema under dating etc. 

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skipet skal ikke legge til kai. Det kommer til å ankre opp.

Ikke sikkert de som jobber der får forlate skipet en gang.

Men at det kommer til å komme mange skuelystne er garantert. 

Anonymkode: f44b5...96e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Skipet skal ikke legge til kai. Det kommer til å ankre opp.

Ikke sikkert de som jobber der får forlate skipet en gang.

Men at det kommer til å komme mange skuelystne er garantert. 

Anonymkode: f44b5...96e

Svært mange av de ca 4500 gastene om bord har fått tillatelse til landgang. 

Det vil bli svært mange amerikanske soldater fra både «US navy» og «marine core» i bybildet.

Anonymkode: 9483a...8f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Svært mange av de ca 4500 gastene om bord har fått tillatelse til landgang. 

Det vil bli svært mange amerikanske soldater fra både «US navy» og «marine core» i bybildet.

Anonymkode: 9483a...8f0

Marine Corps. Og det blir nok endel amerikanere som får prøvekjøre norsk fitte de neste dagene.

Det er jo som kjent noe av det eneste som er billig her til lands.

Anonymkode: 05bcd...9c4

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Marine Corps. Og det blir nok endel amerikanere som får prøvekjøre norsk fitte de neste dagene.

Det er jo som kjent noe av det eneste som er billig her til lands.

Anonymkode: 05bcd...9c4

Ikke sant. Alltid billig, likevel ikke tilgjengelig for deg. Må være bittert.

Anonymkode: daf31...ae7

  • Liker 11
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Med din logikk, så drar penger like mye menn som kvinner - hvorfor fokuserer du på kvinnene?

Anonymkode: 93989...483

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Ikke sant. Alltid billig, likevel ikke tilgjengelig for deg. Må være bittert.

Anonymkode: daf31...ae7

Dette var det beste du kom på? 😂

Men du vet vel hva slags rykte norske kvinner har der ute? Drita fulle og løse på tråden?

Endret av ClausSaus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Majer skrev (22 minutter siden):

Jeg har ikke noen problemer med det og sjekker ikke opp fulle damer på byen uansett. Jeg mener bare at det er galt å si at penger ikke drar damer. Det er selvfølgelig ikke sånn at damene liker deg bedre fordi du har penger, men det øker sannsynligheten for å møte dem. Det er så mange myter der ute som lever i beste velgående!

Selvfølgelig drar penger en del damer. Skal du være sammen med og etablere deg med en del damer? Nei, problem løst. Vet du hva som drar menn? Å pynte seg og opptre feminint på byen. Det drar en del menn. Generelt. Totalt uinteressant for øvrig, med mindre man er oppnerksomhetssyk og krever oppmerksomhet fra alle av det motsatte kjønn, som som er en karakterbrist.

Anonymkode: e635e...adc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

ClausSaus skrev (2 minutter siden):

Dette var det beste du kom på? 😂

Men du vet vel hva slags rykte norske kvinner har der ute? Drita fulle og løse på tråden?

Full og kåt, min normaltilstand. Leva lyfe, Claus! 

Anonymkode: e635e...adc

  • Liker 1
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men om du ønsker deg en singel dame som holder til i Oslo, så må du nødvendigvis dra til Oslo selv... 
Jeg som bor i Oslo-området ønsker date menn som bor i Oslo-området. Ikke fordi det betyr de har penger, men fordi de bor i samme område for meg. Jeg ønsker ikke date en fra Bodø eller Halden når jeg bor i Oslo... 
Og nei, man må ikke ha mye penger for å dra på byen i Oslo. 

Anonymkode: 341c6...f76

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å følge argumentet ditt -
 

Det er damer som bor i Oslo som kommer til å hooke opp med disse gutta, for å bo i Oslo må de ha mye penger --
 

Tror du rike damer er hypp på en blakk soldat.....? 🤣🤣🤣

Anonymkode: 887a7...2a9

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ClausSaus skrev (6 minutter siden):

Dette var det beste du kom på? 😂

Men du vet vel hva slags rykte norske kvinner har der ute? Drita fulle og løse på tråden?

Det var det beste jeg kom på, ja. Er godt fornøyd med den kommentaren.

Om norske kvinner er så lette på tråden som dere hevder er det jammen rart at det er så mye syting på KG og andre steder fra menn som ikke blir «valgt».

Anonymkode: daf31...ae7

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...