Gå til innhold

Det er ingen tvil om at penger drar damer


Majer

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Svært mange av de ca 4500 gastene om bord har fått tillatelse til landgang. 

Det vil bli svært mange amerikanske soldater fra både «US navy» og «marine core» i bybildet.

Anonymkode: 9483a...8f0

Dem har allerede ankret opp ute i oslofjorden. Dem sa på NRK at de får gå i land som sivil. Da blir det ikke like interessant.. 

Anonymkode: f44b5...96e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Men om du ønsker deg en singel dame som holder til i Oslo, så må du nødvendigvis dra til Oslo selv... 
Jeg som bor i Oslo-området ønsker date menn som bor i Oslo-området. Ikke fordi det betyr de har penger, men fordi de bor i samme område for meg. Jeg ønsker ikke date en fra Bodø eller Halden når jeg bor i Oslo... 
Og nei, man må ikke ha mye penger for å dra på byen i Oslo. 

Anonymkode: 341c6...f76

Bare for kuriositeten, hva koster det for en mann kontra en kvinne å dra på byen i oslo?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Det var det beste jeg kom på, ja. Er godt fornøyd med den kommentaren.

Om norske kvinner er så lette på tråden som dere hevder er det jammen rart at det er så mye syting på KG og andre steder fra menn som ikke blir «valgt».

Anonymkode: daf31...ae7

Nå betyr vel strengt tatt ikke "lett på tråden" at man går til sengs med hva som helst.

Og det er da sagtens nok av menn her til lands som det ikke er rart om kvinner ikke vil ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du marinesoldatene er rike? Eller mener du at damene på skipet skal ut og sjekke rike nordmenn?

du skriver som om du har røyka sokker så vanskelig å forstå hvor du vil med tråden. 

Anonymkode: 4445c...eca

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Majer skrev (48 minutter siden):

Jeg har ikke noen problemer med det og sjekker ikke opp fulle damer på byen uansett. Jeg mener bare at det er galt å si at penger ikke drar damer. Det er selvfølgelig ikke sånn at damene liker deg bedre fordi du har penger, men det øker sannsynligheten for å møte dem. Det er så mange myter der ute som lever i beste velgående!

Det kan man vel si om nordmenn generelt 🤔 det er lettere å treffe folk dersom en har penger, fordi alt koster og dårlig økonomi begrenser hva en blir delaktig på. Som kvinne er min preferanse ang økonomien til en mann at han er selvforsørgende. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvem er de rike som «drar damer» her? Amerikanske marinegaster?

Anonymkode: 075d4...74b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en helt idiotisk stor mengde menn nede ved kaia for å se det skipet. Det må handle om at menn er golddiggere det da? 

Og hvis du tror at folk sjekker hverandre i en sånn setting så må du virkelig dra hodet ut av rumpa di og begynne å orientere deg litt om hvordan den virkelige verden er og ikke er 😂 

Anonymkode: 0c78e...1da

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flintis skrev (35 minutter siden):

Bare for kuriositeten, hva koster det for en mann kontra en kvinne å dra på byen i oslo?

Det er så vidt jeg vet ikke lov å selge øl til ulike priser basert på kjønn, så prisen bør være eksakt lik, så lenge man kjøper det samme... :vetikke: 
Jeg bruker rundt 500 kr pluss transport. 

Anonymkode: 341c6...f76

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Penger drar damer, det er en kjent sak.

Anonymkode: 05bcd...9c4

Møtte nylig en med mye penger som snakket om alt han skulle kjøpe til meg og hva slags livsstil han kunne gi meg. Jeg fikk en dårlig følelse og kom meg vekk. Å møte en kjekk og sjarmerende amerikaner i helgen derimot sier jeg ikke nei til, om han så skulle ha lite penger 😊 K33

Anonymkode: c84e9...628

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Btw hvor lenge blir disse amerikanerne værende?

Anonymkode: c84e9...628

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Marine Corps. Og det blir nok endel amerikanere som får prøvekjøre norsk fitte de neste dagene.

Det er jo som kjent noe av det eneste som er billig her til lands.

Anonymkode: 05bcd...9c4

Dette er jo et standard svar for folk som sjeldent eller aldri får seg noe. 
Å si at damer er billig er jo direkte feil... 

Når jeg var singel og folk i kompisgjengen var singel, så dro vi ofte på byen utelukkende for å få oss noe. 
Da må vi vel understreke at vi gutta også er billig da. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ClausSaus skrev (1 time siden):

Dette var det beste du kom på? 😂

Men du vet vel hva slags rykte norske kvinner har der ute? Drita fulle og løse på tråden?

Hvorfor dikter du opp ting? Jeg har bodd 8 år i Amerika og skandinaviske kvinner har rykte på seg å være de vakreste i verden, isblonde skjønnheter og tøffe vikingkvinner, kremen av kremen. 

Virker som du er skikkelig bitter for at andre får sjansen og ikke du, men ærlig talt er det ikke rart med de holdningene du har. 

Anonymkode: 0c78e...1da

  • Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Goodtimes skrev (5 minutter siden):

Dette er jo et standard svar for folk som sjeldent eller aldri får seg noe. 
Å si at damer er billig er jo direkte feil... 

Når jeg var singel og folk i kompisgjengen var singel, så dro vi ofte på byen utelukkende for å få oss noe. 
Da må vi vel understreke at vi gutta også er billig da. 

Dro på byen for å få deg noe, er godt kjent med adferden til menn som ikke får seg noe sier, og synes ikke norske damer er billige?

Høres ikke ut til at disse byturene dine gikk helt etter planen?

Anonymkode: 05bcd...9c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bestiller flybillett og øver på mine amerikanske milfe-sjekkereplikker

Hotell trengs ikke, får vel bli med på lugaren vel 

😃

Anonymkode: 80f02...7dd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er så vidt jeg vet ikke lov å selge øl til ulike priser basert på kjønn, så prisen bør være eksakt lik, så lenge man kjøper det samme... :vetikke: 
Jeg bruker rundt 500 kr pluss transport. 

Anonymkode: 341c6...f76

Jeg tenkte kanskje endel kvinner blir spandert på og en del menn spanderer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Eksen min, som dessverre også er far til barnet mitt, han har massevis av penger. Han er til og med på topplisten i kommunen på skattelistene. Det hjelper dog ikke han, ikke hans egen datter ønsker kontakt.

Han er kanskje unntaket som bekrefter regelen? 🤔

Anonymkode: 817f8...1fb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ikke sant. Alltid billig, likevel ikke tilgjengelig for deg. Må være bittert.

Anonymkode: daf31...ae7

😂🤣Nettopp

Anonymkode: b36ab...803

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flintis skrev (24 minutter siden):

Jeg tenkte kanskje endel kvinner blir spandert på og en del menn spanderer.

Det der er vel svært relativt, og et personlig valg hver må ta. Ikke alle kvinner vil bli spandert på, ikke alle menn spanderer, og det finnes også kvinner som spanderer på menn. Noen "slenger" penger rundt seg og er "storkar/storkvinne", men jeg antar egentlig at de fleste har et nøkternt budsjett en kveld på byen. Betaler for seg, og kanskje venner, men at det ofte går på rundgang, at man tar en runde hver og ingen egentlig går i minus på det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvorfor dikter du opp ting? Jeg har bodd 8 år i Amerika og skandinaviske kvinner har rykte på seg å være de vakreste i verden, isblonde skjønnheter og tøffe vikingkvinner, kremen av kremen. 

Virker som du er skikkelig bitter for at andre får sjansen og ikke du, men ærlig talt er det ikke rart med de holdningene du har. 

Anonymkode: 0c78e...1da

Jeg har også bodd i USA… og nei, amerikanske menn er ikke voldsomt tiltrukket av "tøffe vikingkvinner". Dette er bare en forskrudd feminist-fantasi.

Men skandinaviske kvinner anses som vakre, det er helt riktig.

De anses også som tunge på flaska og lette på tråden.

Hvilket selvsagt gjør dem "populære"… 😏

Og du… jeg er immun mot ynkelige forsøk på ukvalifiserte personangrep fra anonyme tullinger på KG. Bare til informasjon.

Endret av ClausSaus
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...