Gå til innhold

Det er ingen tvil om at penger drar damer


Majer

Anbefalte innlegg

2 hours ago, Majer said:

Jeg tror det fremdeles er flere som misforstår her. Det jeg mener med at penger drar damer er at en med mye penger har større sjanse for å være steder med mange single damer. Det kan sammenlignes med at mannlige bønder drar få damer siden det er et overskudd av mannfolk som blir igjen i bygdene og at det finnes få mennesker der generelt.

En aksjemegler som bor sentralt i Oslo vil kanskje komme i prat med en eller flere nye single damer hver uke mens en bonde i Isfjorden ikke vil møte nye single damer der oftere enn en gang i måneden. 

Og poenget er?

Anonymkode: c41de...9b5

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 10 måneder senere...

Fortsetter under...

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (På 25.5.2023 den 1.27):

Og poenget er?

Anonymkode: c41de...9b5

At penger drar damer. Ta DiCaprio som eksempel. Han har sannsynligvis hatt mulighet til å ligge med mange ganger så mange damer som Ronny i Finmark. DiCaprio hadde aldri blitt kjent om ikke foreldrene hans hadde hatt nok penger til at han vokste opp i Los Angeles. Han prøvespilte rundt 100 ganger før han fikk sin første rolle. Hadde han vokst opp hos fattige foreldre i Alaska så hadde han ikke hatt muligheten til å prøvespille

Endret av Majer
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Majer skrev (8 minutter siden):

At penger drar damer. Ta DiCaprio som eksempel. Han har sannsynligvis hatt mulighet til å ligge med mange ganger så mange damer som Ronny i Finmark. DiCaprio hadde aldri blitt kjent om ikke foreldrene hans hadde hatt nok penger til at han vokste opp i Los Angeles. Han prøvespilte rundt 100 ganger før han fikk sin første rolle. Hadde han vokst opp hos fattige foreldre i Alaska så hadde han ikke hatt muligheten til å prøvespille

DiCaprio var en veldig pen ung mann. Han er skuespiller. Det er ikke bare penger, det er fenomenet rundt han, vi mennesker assosierer han med. 

Om det syke scenarioet at han hadde vært interisert I meg hadde skjedd nå, har jeg ikke vært interisert. Det har uansett aldri skjedd, men så du vet at damer trenger ikke å søke av alle med penger eller status eller et fint utsendet. Det er ikke så lett. 

Anonymkode: 948ef...139

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud. Javel. Penger drar damer. Fornøyd nå? Skal du sitte på gutterommet ditt og fylle hjernen din med alle "dataene" dine, statistikker og kvasikunnskap som "forklarer" hvorfor du ikke får dame? Er det det som er greia di?  Kanskje skru av datamaskinen og begynne å omgås normale folk på ekte i stedet for  hjernevaske deg selv med all bullshitten du finner på nettet. Du er sikkert en ålreit fyr hvis du begynner med det. 

Anonymkode: 7579e...56e

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt riktig. Penger drar damer. Det er fordi kvinner primært søker trygghet, og penger er en form for trygghet.

Anonymkode: 84d32...ac6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Penger drar horer.

Problemet med det du drar frem er heller dette:

norse-missionary-1960.jpg

Jeg mener… fy faen så flaut! 😂

Vi er blitt et land der utenlandske sjøfolk advares mot kvinnene og kjønnssykdommene deres av en norsk sexolog:

https://www.nettavisen.no/kjendis/5000-amerikanske-soldater-pa-byen-tore-spar-sjekkekaos/s/5-95-1114884

Sitat

– Hvis du er amerikaner og vil passe på litt, bør du ha med deg en kondom eller to, sier hun.

Jesus Christ… 😂😂😂

Endret av KallePils
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Herregud. Javel. Penger drar damer. Fornøyd nå? Skal du sitte på gutterommet ditt og fylle hjernen din med alle "dataene" dine, statistikker og kvasikunnskap som "forklarer" hvorfor du ikke får dame? Er det det som er greia di?  Kanskje skru av datamaskinen og begynne å omgås normale folk på ekte i stedet for  hjernevaske deg selv med all bullshitten du finner på nettet. Du er sikkert en ålreit fyr hvis du begynner med det. 

Anonymkode: 7579e...56e

Jeg har kjæreste😉 Poenget var bare å illustrere at det faktisk stemmer 

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

DiCaprio var en veldig pen ung mann. Han er skuespiller. Det er ikke bare penger, det er fenomenet rundt han, vi mennesker assosierer han med. 

Om det syke scenarioet at han hadde vært interisert I meg hadde skjedd nå, har jeg ikke vært interisert. Det har uansett aldri skjedd, men så du vet at damer trenger ikke å søke av alle med penger eller status eller et fint utsendet. Det er ikke så lett. 

Anonymkode: 948ef...139

Jeg mener ikke at han ikke har kvaliteter som har hjulpet han, men hadde han vokst opp i Alaska hadde han ikke blitt skuespiller. Det var foreldrene hans som dro han med på det. Jeg mener naturligvis ikke at det holder å ha penger for å få det til, men fraværet av penger hadde ikke muliggjort det

Mange misforstår utsagnet penger drar damer og tror det kun handler om at kvinner flokker etter menn fordi mennene kan kjøpe ting til dem, men sannheten er heller at tilgangen på penger åpner flere muligheter som øker sannsynligheten for å bli eksponert for flest mulig damer, og komme seg i en posisjon preget av beundring. Det er eks ikke tilfeldig at så mange kjente skuespillere er fra vestkanten

For å ta et enda mer banalt eksempel så hadde ikke Petter Northug blitt en skiløper om foreldrene hans var fra Afghanistan, han vokste opp kun med mor eller på sørvestlandet 

Endret av Majer
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Majer skrev (På 24.5.2023 den 11.35):

Jeg har ikke noen problemer med det og sjekker ikke opp fulle damer på byen uansett. Jeg mener bare at det er galt å si at penger ikke drar damer. Det er selvfølgelig ikke sånn at damene liker deg bedre fordi du har penger, men det øker sannsynligheten for å møte dem. Det er så mange myter der ute som lever i beste velgående!

Jeg ble stormende forelska i en vaktmester som jeg nå er gift med. Jeg tjener mer enn han noe jeg driter en lang mars i. Jeg leita etter den store kjærligheten, ikke penger da jeg ble sammen med mannen min. 

Her generaliserer du veldig!!

Det blir som å si at alle menn dreper konene sine kun fordi det har preget nyhetsbildet i det siste. Er det fair syns du?

Anonymkode: 01449...497

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker ikke båter, og ikke store skip, og ikke havn. Jeg avskyr havn.  Jeg hater folkemengder som kommer fra store skip.

Anonymkode: e817f...38f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg liker ikke båter, og ikke store skip, og ikke havn. Jeg avskyr havn.  Jeg hater folkemengder som kommer fra store skip.

Anonymkode: e817f...38f

Det ble rød neglelakk i dag 💅💅💅

Anonymkode: 034e4...9da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke enig, jeg har millionlønn, villa, hytter, hus utenlands,  premium biler. Men sliter med å dra damer, men så er jeg under 180cm da, blir stadig avvist av damer pga høyden.

Anonymkode: 427a4...fbb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Ikke enig, jeg har millionlønn, villa, hytter, hus utenlands,  premium biler. Men sliter med å dra damer, men så er jeg under 180cm da, blir stadig avvist av damer pga høyden.

Anonymkode: 427a4...fbb

Ja, tror nok det er høyden som gjør det.

Anonymkode: e817f...38f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Ikke enig, jeg har millionlønn, villa, hytter, hus utenlands,  premium biler. Men sliter med å dra damer, men så er jeg under 180cm da, blir stadig avvist av damer pga høyden.

Anonymkode: 427a4...fbb

Det sier ganske mye om deg om du er så rik og likevel ikke får napp😶

Anonymkode: a7745...11a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Jeg ble stormende forelska i en vaktmester som jeg nå er gift med. Jeg tjener mer enn han noe jeg driter en lang mars i. Jeg leita etter den store kjærligheten, ikke penger da jeg ble sammen med mannen min. 

Her generaliserer du veldig!!

Det blir som å si at alle menn dreper konene sine kun fordi det har preget nyhetsbildet i det siste. Er det fair syns du?

Anonymkode: 01449...497

Du misforstår. La oss heller si dere er 30 år, begge kommer fra hver deres bygd på ulike kanter og begge vil flytte til Oslo. Gjør dere det så møtes dere og blir sammen. Med din lønn har du råd til å flytte til Oslo, men det har ikke han. Resultatet blir da at han må bli igjen i bygda hvor det er flere menn enn kvinner

Det handler altså ikke om at kvinner går etter lommeboka. Det er ikke det jeg mener

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en helt alminnelig arbeiderklasse jobb. Pga min fars status har jeg fått lån i banken til hus,og har dermed dette. (Priviligert i forhold til mange,vil noen gjerne si) Jeg har dog aldri hatt noe i nærheten av det man kan kalle "Fuck you penger" eller sånne "Aker brygge kvelder" som jeg ser menn bruke 100 000,200 000,300 000 på en kveld. Ikke - i nærheten!

Likevell med mine "beskjedne midler" (Lever veldig godt slik jeg ser det - KG ser det nok ikke sån) Så har jeg alltid hatt kjæreste,eller selskap av kvinner. Jeg er klar over at penger er et middel veldig mange menn benytter seg av for å få kvinner. Sier bare at det er bare ikke fasiten. Man kan være en HELT normal inntektstjener. Faktisk under gjennomsnittet,og dra damer,og at damer faktisk ser en verdi ved å dele sin tid med meg. TRO DET ELLER EI!

Verden er ofte ikke så svart og hvit,selv om enkelte ser verden slik.

Endret av Fant80
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

KallePils skrev (10 timer siden):

Penger drar horer.

Problemet med det du drar frem er heller dette:

norse-missionary-1960.jpg

Jeg mener… fy faen så flaut! 😂

Vi er blitt et land der utenlandske sjøfolk advares mot kvinnene og kjønnssykdommene deres av en norsk sexolog:

https://www.nettavisen.no/kjendis/5000-amerikanske-soldater-pa-byen-tore-spar-sjekkekaos/s/5-95-1114884

Jesus Christ… 😂😂😂

Ja... en artikkel om at Tore på sporet spår sjekkekaos? Er det det vi går etter nå? 😅

Anonymkode: 3a9e9...8e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Skrevet (endret)
Fant80 skrev (27 minutter siden):

Jeg har en helt alminnelig arbeiderklasse jobb. Pga min fars status har jeg fått lån i banken til hus,og har dermed dette. (Priviligert i forhold til mange,vil noen gjerne si) Jeg har dog aldri hatt noe i nærheten av det man kan kalle "Fuck you penger" eller sånne "Aker brygge kvelder" som jeg ser menn bruke 100 000,200 000,300 000 på en kveld. Ikke - i nærheten!

Likevell med mine "beskjedne midler" (Lever veldig godt slik jeg ser det - KG ser det nok ikke sån) Så har jeg alltid hatt kjæreste,eller selskap av kvinner. Jeg er klar over at penger er et middel veldig mange menn benytter seg av for å få kvinner. Sier bare at det er bare ikke fasiten. Man kan være en HELT normal inntektstjener. Faktisk under gjennomsnittet,og dra damer,og at damer faktisk ser en verdi ved å dele sin tid med meg. TRO DET ELLER EI!

Verden er ofte ikke så svart og hvit,selv om enkelte ser verden slik.

Altså jeg er 100% enig, men la oss si at to menn ønsker å dra damer i påska. Den ene har råd til å dra til Hemsedal mens han andre må jobbe på det lokale sykehjemmet. Da vil han med penger møte langt flere potensielle matcher.

Vedkommende vil møte folk på afterski og kvinner som er på Tinder vil heller møte noen i umiddelbar nærhet enn noen som er langt unna

Endret av Majer
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eeeegentlig så er det altså «å være på amerikansk båt drar damer». Ble da ikke noe mer på rike Ola Nordmann den tiden amerikanerne var her 🤣

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Majer skrev (På 24.5.2023 den 11.35):

Jeg har ikke noen problemer med det og sjekker ikke opp fulle damer på byen uansett. Jeg mener bare at det er galt å si at penger ikke drar damer. Det er selvfølgelig ikke sånn at damene liker deg bedre fordi du har penger, men det øker sannsynligheten for å møte dem. Det er så mange myter der ute som lever i beste velgående!

Og du tror det er penger damene som hooker opp med disse er ute etter..... 😂😂😂

Anonymkode: 74f03...b3e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:duskedame:

hi:duskedame:

🤣

Anonymkode: 0862c...8ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...