Gå til innhold

Det er ingen tvil om at penger drar damer


Majer

Anbefalte innlegg

ClausSaus skrev (3 minutter siden):

Jeg har også bodd i USA… og nei, amerikanske menn er ikke voldsomt tiltrukket av "tøffe vikingkvinner". Dette er bare en forskrudd feminist-fantasi.

Men skandinaviske kvinner anses som vakre, det er helt riktig.

De anses også som tunge på flaska og lette på tråden.

Hvilket selvsagt gjør dem "populære"… 😏

Og du… jeg er immun mot ynkelige forsøk på ukvalifiserte personangrep fra anonyme tullinger på KG. Bare til informasjon.

Det er du ikke, (c)Laus

Anonymkode: e635e...adc

  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vil minne om at dette krigsskipet ikke er en turistattraksjon, og de som jobber der er ikke glade gutter og jenter på tur.

De er på jobb, de er ofte ensomme fordi de er svært lange perioder borte fra sin familie og andre kjære. Mange av dem kan ha opplevd traumer i tjeneste, noe som kan gjøre noen svært sårbare, andre farlige...

 

Min kjære amerikanske lillebror var en av dem, høy flott, enormt livsglad, omtenksom, respekt for andre, intelligent. Han var på et av disse skipene, fikk store traumer i tjeneste. Og når han var ute av tjenesten ble det null oppfølging, for da var han "ute". Det skrives mye om hvor godt de sikrer sine egne og følger dem opp i ettertid, men det gjelder ikke nødvendigvis i praksis.

Min lillebror gikk inn i den stygge statistikken over amerikanske soldater som tar sitt eget liv etter tjeneste for sitt land pga. for lite eller ingen oppfølging i ettertid.

Husk det når dere går ut for å feie over amerikanske kvinnelige eller mannlige ansatte på dette krigsskipet. Dette er ikke bare "gøy", "en fjær i hatten". Det er alvor. Det er menneskers liv.

Prat med dem, få dem til å føle seg inkludert og sett, lær dem noe om Norge og Oslo og nordmenn. Ikke se på dem som lette ligg!

Anonymkode: 1180d...4f2

  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Majer skrev (5 timer siden):

Bare se i Oslo de neste dagene. Det kommer til å komme en haug av amerikanere som følge av at krigsskipet legger til kai. Siden det legger til i Oslo er det folk som har råd til å bo i Oslo som kommer til å møte på dem. Det øker sannsynligheten for tilfeldig sex for single i Oslo, men ikke for single utenfor Oslo. For å bo i Oslo trenger man penger så dermed er det økt sannsynlighet for sex om man har penger. 

Har du sett i krystallkula siden du har fasit allerede? For noe møl. 
Og hva har dette med penger å gjøre?

Anonymkode: b36ab...803

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flintis skrev (2 timer siden):

Jeg tenkte kanskje endel kvinner blir spandert på og en del menn spanderer.

Jammen om en mann velger å betale for andre, så må han gjøre det da. Jeg kan også velge betale for andre. Jeg kan velge kjøpe en grisedyr whiskey. Jeg velger kjøpe meg øl.

Og jeg takker som oftes nei når menn vil spandere på meg.

Anonymkode: 341c6...f76

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må dere kvinnehatende menn på kvinneguiden bestemme dere: norske kvinner er lett på tråden og billige, men samtidig er de enormt kravstore, tester menn og krever at menn skal yte mens de selv ikke gjør noe. Sex får mannen for sjelden også.

 

Anonymkode: 8b357...b2b

  • Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Har du sett i krystallkula siden du har fasit allerede? For noe møl. 
Og hva har dette med penger å gjøre?

Anonymkode: b36ab...803

Mener du at folk som ikke bor i Oslo har like stor sannsynlighet til å oppnå sex med amerikanerne som folk som oppholder seg der? Penger påvirker hvor man bor. Jeg sier ikke det her for å være bitter, men for å beskrive fakta. 

Jo større populasjonen er i et område jo større er sjansen for samleie. Det ser vi og blant andre dyrearter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Nå må dere kvinnehatende menn på kvinneguiden bestemme dere: norske kvinner er lett på tråden og billige, men samtidig er de enormt kravstore, tester menn og krever at menn skal yte mens de selv ikke gjør noe. Sex får mannen for sjelden også.

 

Anonymkode: 8b357...b2b

Jeg hater ikke kvinner. Jeg misliker de aller fleste, men et flertall av de jeg ikke misliker er kvinner. Sånn sett er jeg vel enda mer en mannehater. 

Endret av Majer
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så menn går etter rike kvinner som har råd til å bo i Oslo? Overskriften ble bare litt feil. 

Anonymkode: be933...a63

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ville jeg leid en uniform og gått rundt og snakket amerikansk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flintis skrev (4 timer siden):

Jeg tenkte kanskje endel kvinner blir spandert på og en del menn spanderer.

Er det plikt for en mann å spandere alkohol på en kvinne? Ingen fri vilje involvert?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var next level Incel. 😅

Leser du ikke nyheter? Han ene amerikaneren som ble intervjuet skulle til Snø i Viken kommune, så det er ikke bare folk fra Oslo som får gleden av disse heite lekkerbisknene.

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiren skrev (1 time siden):

Er det plikt for en mann å spandere alkohol på en kvinne? Ingen fri vilje involvert?

Neida, men noen gjør det og da får de kanskje prate mer med damene som i sin tur sparer litt på drikken. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flintis skrev (4 minutter siden):

Neida, men noen gjør det og da får de kanskje prate mer med damene som i sin tur sparer litt på drikken. 

 

En mann kan vel fint prate med en dame uten å spandere drikken. Da får han jo også avklart om hun bare er høflig fordi han spanderte eller om hun genuint er interessert. Skal alt kalkuleres i kroner og øre, burde vel både tidsbruken hennes på å gjøre seg klar til å gå ut, sminken og klærne tas med? Det var gjerne grunnen til at mannen gikk bort til henne i utgangspunktet? Siden hun var så fresh og fin? Og hvor mye koster en drink egentlig? 

Personlig lar jeg aldri en mann spandere drink på meg. Fordi min erfaring fra en del menn tidligere er at jeg da "skylder de noe". Side de var så rause som spanderte hele 120 kr på meg.

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spiren skrev (1 time siden):

En mann kan vel fint prate med en dame uten å spandere drikken. Da får han jo også avklart om hun bare er høflig fordi han spanderte eller om hun genuint er interessert. Skal alt kalkuleres i kroner og øre, burde vel både tidsbruken hennes på å gjøre seg klar til å gå ut, sminken og klærne tas med? Det var gjerne grunnen til at mannen gikk bort til henne i utgangspunktet? Siden hun var så fresh og fin? Og hvor mye koster en drink egentlig? 

Personlig lar jeg aldri en mann spandere drink på meg. Fordi min erfaring fra en del menn tidligere er at jeg da "skylder de noe". Side de var så rause som spanderte hele 120 kr på meg.

Er enig i det du skriver bortsett fra at mannen også bør ha litt ok klær da.

Det spørs selvfølgelig hva som blir sagt hvordan det går uavhengig av drikken.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker begrepet "kompensasjonsfaktor" med tanke på dette fenomenet. 

Og penger, særlig mye penger, er en solid kompensasjonsfaktor som gjør at middels attraktive menn drar en del damer, og gjerne damer som han ellers aldri ville ha hatt sjanse på ved normal økonomi. Merk: ikke alle damer, men en del damer. 

Er du "eksotisk" i tillegg, som i tilfellet i HI med soldat fra USA, så har du en kompensasjonsfaktor til, selv om denne er litt mindre verdt. 

Dette er vel et fenomèn som går på tvers av kjønnene. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Majer skrev (10 timer siden):

Jeg har ikke noen problemer med det og sjekker ikke opp fulle damer på byen uansett. Jeg mener bare at det er galt å si at penger ikke drar damer. Det er selvfølgelig ikke sånn at damene liker deg bedre fordi du har penger, men det øker sannsynligheten for å møte dem. Det er så mange myter der ute som lever i beste velgående!

De er en spesialstyrke. Det er ikke pengene som drar damene….

Anonymkode: 9215b...d4e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg tror det fremdeles er flere som misforstår her. Det jeg mener med at penger drar damer er at en med mye penger har større sjanse for å være steder med mange single damer. Det kan sammenlignes med at mannlige bønder drar få damer siden det er et overskudd av mannfolk som blir igjen i bygdene og at det finnes få mennesker der generelt.

En aksjemegler som bor sentralt i Oslo vil kanskje komme i prat med en eller flere nye single damer hver uke mens en bonde i Isfjorden ikke vil møte nye single damer der oftere enn en gang i måneden. 

Endret av Majer
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Majer skrev (18 minutter siden):

Jeg tror det fremdeles er flere som misforstår her. Det jeg mener med at penger drar damer er at en med mye penger har større sjanse for å være steder med mange single damer. Det kan sammenlignes med at mannlige bønder drar få damer siden det er et overskudd av mannfolk som blir igjen i bygdene og at det finnes få mennesker der generelt.

En aksjemegler som bor sentralt i Oslo vil kanskje komme i prat med en eller flere nye single damer hver uke mens en bonde i Isfjorden ikke vil møte nye single damer der oftere enn en gang i måneden. 

Vurdert å dra til Ukraina og vifte med disse pengene dine?

https://www.thesun.co.uk/news/18638671/ukraine-refugee-left-partner-love/

Anonymkode: 12680...62f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Majer skrev (13 timer siden):

Bare se i Oslo de neste dagene. Det kommer til å komme en haug av amerikanere som følge av at krigsskipet legger til kai. Siden det legger til i Oslo er det folk som har råd til å bo i Oslo som kommer til å møte på dem. Det øker sannsynligheten for tilfeldig sex for single i Oslo, men ikke for single utenfor Oslo. For å bo i Oslo trenger man penger så dermed er det økt sannsynlighet for sex om man har penger. 

Hæ? Her er det en logisk brist. Det du sier her er at penger drar menn. 

Anonymkode: 833c0...e81

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flintis skrev (12 timer siden):

Bare for kuriositeten, hva koster det for en mann kontra en kvinne å dra på byen i oslo?

Nøyaktig like mye..... 😂 

Hvis dama ikke er av typen som forventer at menn spanderer alt på dama....

Påstander om at penger drar damer..... Tja...sikkert, men ikke de damene man vil ha. 

De damene man vil ha bryr seg nada om pengene, hyggelig at man bytter på rundene, eller man betaler sitt eget.....thats it.... 

De man drar med penger, er de som kun vil ha lommeboka og bryr seg lite om hvem mannen er....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...