Cuckold Skrevet 11. mai 2023 #261 Skrevet 11. mai 2023 (endret) 24 minutter siden, AnonymBruker said: Vet om mange hyggelige og oppegående menn i forhold også jeg, så synes det er en merkelig påstand at massevis av bra menn sliter med å finne seg partner. Anonymkode: 39a97...1e9 Det er da ingen logisk motsetning her? Hvis jeg sier det er en god del relativt oppegående folk som har dårlig råd, ville du da sagt at dette er en merkelig påstand all den tid du kjenner en god del oppegående folk med god råd? Så lenge det er omtrent like mange heterofile menn som kvinner i et samfunn og en del av kvinnene er så kresne at de heller går gjennom sine beste år som single enn å åpne opp for å date menn de så langt ikke har gitt en sjans, vil en god del menn slite med å finne en partner - selv om det er mange menn som finner en partner. Endret 11. mai 2023 av Cuckold 1
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2023 #262 Skrevet 11. mai 2023 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Det har du generelt helt rett i. Men når den andre tråden ble opprettet nesten ordrett etter denne som handler om eldre kvinners krav, bare med utsagn om krav om " unge lekre kvinner", det forstår vel alle hva handler om. Det handler om forsøk på å nedlate eldre kvinner med krav. Ikke at jeg bryr meg om det, men nevner det siden disse trådene nå sammenlignes. Menn må utover det selvfølgelig ha sine personlige krav akkurat som kvinner. Ingenting nedlatende ved det. Igjen, nå er det disse to trådene som ble brukt som eksempel mot hverandre. Anonymkode: 39a97...1e9 Nei, det er du som tolker det slik, ingen har prøvd å "nedlate eldre kvinner med krav". Det var for å se forskjellen i hvordan det blir mottatt her når en mann har krav og preferanser, i forhold til hvordan det blir mottatt når kvinner har krav og preferanser. At du tolker det som et angrep på eldre damer er jo trist, men det var absolutt ikke hensikten. Hypotesen var at det ville utvikle seg akkurat slik det gjorde, der mannen utsettes for all slags sjikane, personangrep og latterliggjøring, mens kvinnen ville bli møtt med støtte og "stå på krava, aldri inngå kompromisser" fra flertallet. Grunnen til at de var formulert ganske likt var ikke for å være nedlatende mot deg, men for å kunne sammenligne svarene. Resultatet var dessverre ikke overraskende Anonymkode: 0ade2...80f
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2023 #263 Skrevet 11. mai 2023 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Ikke minst en med ordentlig reisning.. Anonymkode: 0bfbd...1dd Menn på 40 får fint "ordentlig reisning", men om du stadig opplever noe annet kan det være noe med deg? Det er jo slik at det kommer automatisk av opphisselse, gjerne en sexy kvinne. Ville du shamet (eldre) kvinner som sliter med tørrhet? Det er et mye mer utbredt problem. Anonymkode: 0ade2...80f 1
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2023 #264 Skrevet 11. mai 2023 23 minutter siden, Cuckold said: Så lenge det er omtrent like mange heterofile menn som kvinner i et samfunn og en del av kvinnene er så kresne at de heller går gjennom sine beste år som single enn å åpne opp for å date menn de så langt ikke har gitt en sjans, vil en god del menn slite med å finne en partner - selv om det er mange menn som finner en partner. Det er da ikke disse kvinnenes problem at en del menn ikke finner partner. Og det finnes vel frivillig single menn også. Anonymkode: 911b8...eb7 3
AnonymBruker 42 Skrevet 11. mai 2023 #265 Skrevet 11. mai 2023 (endret) AnonymBruker skrev (På 9.5.2023 den 19.42): Har lest flere ganger her inne om noen som påstår dette. Men hvorfor i alle dager skal man det? Konteksten er jo viktig da, TS... Om du sitter på "snippen å gret" fordi du er singel - så er det jo naturlig noen oppfordrer til å fire litt på kravene, og kanskje gi folk som ikke er "drømme-mannen/dama" på papiret en sjanse også... Ifølge deg selv - så har du "alt du trenger", og dermed gjelder ikke utsagnet deg, åpenbart... Endret 11. mai 2023 av AnonymBruker 42 1
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2023 #266 Skrevet 11. mai 2023 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Nei, det er du som tolker det slik, ingen har prøvd å "nedlate eldre kvinner med krav". Det var for å se forskjellen i hvordan det blir mottatt her når en mann har krav og preferanser, i forhold til hvordan det blir mottatt når kvinner har krav og preferanser. At du tolker det som et angrep på eldre damer er jo trist, men det var absolutt ikke hensikten. Hypotesen var at det ville utvikle seg akkurat slik det gjorde, der mannen utsettes for all slags sjikane, personangrep og latterliggjøring, mens kvinnen ville bli møtt med støtte og "stå på krava, aldri inngå kompromisser" fra flertallet. Grunnen til at de var formulert ganske likt var ikke for å være nedlatende mot deg, men for å kunne sammenligne svarene. Resultatet var dessverre ikke overraskende Anonymkode: 0ade2...80f Men det blir et litt feil grunnlag å sammenligne svar på. Selvfølgelig er ikke resultatet overraskende når du bruker nedsettende bemerkninger om damer du ikke ønsker noe med. Slitne alenemødre, osv. Alenemødre er også en gruppe som stadig blir hakket ned på av menn på dette forumet, og det virker som flere av dere bruker hver eneste mulighet til å hoppe inn. Anonymkode: 39a97...1e9 1
Cuckold Skrevet 11. mai 2023 #267 Skrevet 11. mai 2023 (endret) 57 minutter siden, AnonymBruker said: Det er da ikke disse kvinnenes problem at en del menn ikke finner partner. Og det finnes vel frivillig single menn også. Anonymkode: 911b8...eb7 Det er ingen som har plikt til å bli sammen med noen, men det må likevel være lov å ta en debatt om hvorvidt vår kultur i litt for stor grad oppfordrer kvinner til urealistisk kresenhet. Noen kvinner trives åpenbart godt som single, men jeg vet da om nok av kvinner som har gått gjennom sine beste år i en evig jakt på Mr.Right, kvinner som stadig dater nye kjekke menn, og som år etter år forbanner menn og jamrer seg over at «menn bare er ute etter én ting.» Disse kvinnene er ikke så veldig lykkelige som single. Men det faller dem ikke inn at det kan finnes både oppegående og hyggelige menn i gruppen de aldri ofrer et blikk - fordi det alltid er mulig å få en ny date med en enda kjekkere mann. Endret 11. mai 2023 av Cuckold 3
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2023 #268 Skrevet 11. mai 2023 AnonymBruker 42 skrev (4 minutter siden): Konteksten er jo viktig da, TS... Om du sitter på "snippen å gret" fordi du er singel - så er det jo naturlig noen oppfordrer til å fire litt på kravene, og kanskje gi folk som ikke er "drømme-mannen/dama" på papiret en sjanse også... Ifølge deg selv - så har du "alt du trenger", og dermed gjelder ikke utsagnet deg, åpenbart... Det blir uansett feil, synes jeg da. Er folk så redde for å være single? Å fire på kravene bare for og ikke være singel, hva slags utgangspunkt er det? Jeg blir i hvertfall kjæreste med en mann fordi akkurat han føles helt spesiell for meg. Anonymkode: 39a97...1e9 2
Isambard Skrevet 11. mai 2023 #269 Skrevet 11. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hadde jeg blitt singel nå ( er 53) så ville jeg aldri noen sinne vurdert ny mann. Jeg har fått barna jeg vil ha og barnebarn . De er min «lidenskap» og store interesse! Har også masse venninner og god jobb. Må si til kvinner som søker en mann - tenk deg om!! Nyt å være singel og fri! Nyt å ikke måtte rydde opp etter andre etc.. Anonymkode: f27f2...c74 Men du velger altså å bli hos mannen din, og din største lidenskap er barn og barnebarn. Dere er veldig glad i å snakke om hvor lite dere trenger menn, men det er nok mest prat. 1 2
Andro Skrevet 11. mai 2023 #270 Skrevet 11. mai 2023 Cuckold skrev (51 minutter siden): det er massevis av hyggelige oppegående menn som sliter med å finne seg en partner. Det at du opplever dem som hyggelige og oppegående sier deg ingenting om hvordan de opptrer overfor kvinner. Ingen har urealistisk kresenhet. De har rett og slett bare selvråderett, og har råd til å være selektive.
Isambard Skrevet 11. mai 2023 #271 Skrevet 11. mai 2023 Andro skrev (Akkurat nå): Det at du opplever dem som hyggelige og oppegående sier deg ingenting om hvordan de opptrer overfor kvinner. Ingen har urealistisk kresenhet. De har rett og slett bare selvråderett, og har råd til å være selektive. "Ingen"?? Kjenner du alle? 3
Flintis Skrevet 11. mai 2023 #272 Skrevet 11. mai 2023 Rosakatt skrev (4 timer siden): Hadde slått opp om jeg innså at dette var grunnen til at han var med meg 😅 Så dine positive egenskaper inkludert sex er ingen grunn til å være med deg? Hva er grunnen da?
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2023 #273 Skrevet 11. mai 2023 Man trenger ikke å senke noen krav, for det er marked av jevnaldrende og smarte menn der. Kvinner bør aldri gå opp i alder, det bare taper de på. Hvis man viser at uintelligent eller gammel mann er helt uaktuelt, da slipper man dem. Må bare aldri fire på krava, og aldri, aldri slippe en sju år eldre kar over dørterskelen. Det finnes masse gode jevngamle/litt yngre menn der. Anonymkode: 996e2...978 1
Andro Skrevet 11. mai 2023 #274 Skrevet 11. mai 2023 Isambard skrev (Akkurat nå): "Ingen"?? Kjenner du alle? Ingen. De definerer selv hvordan de lever livet og hva som skal til for å eventuelt leve med dem. Det er helt realistisk å sette alle vilkår helt selv, og det er ikke noen som har noen rett til å sette spørsmålstegn ved det.
AnonymBruker 42 Skrevet 11. mai 2023 #275 Skrevet 11. mai 2023 (endret) AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Det blir uansett feil, synes jeg da. Er folk så redde for å være single? Å fire på kravene bare for og ikke være singel, hva slags utgangspunkt er det? Jeg blir i hvertfall kjæreste med en mann fordi akkurat han føles helt spesiell for meg. Anonymkode: 39a97...1e9 Hva blir feil? Noen er redd for å være single, og andre ikke... Noen burde fire og andre burde heise på kravene... Finnes ikke noe fasit. Og igjen - så er omstendighetene/konteksten relevant... Når noen sier "senk kravene" - så er det oftest fordi man stresser, syter og klager over det å være singel, og ikke fordi man har det fint og flott , og kan tenke seg den tilværelsen resten av livet om "den rette" ikke skulle dukke opp ... Endret 11. mai 2023 av AnonymBruker 42 1 1
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2023 #276 Skrevet 11. mai 2023 Andro skrev (Akkurat nå): Det at du opplever dem som hyggelige og oppegående sier deg ingenting om hvordan de opptrer overfor kvinner. Ingen har urealistisk kresenhet. De har rett og slett bare selvråderett, og har råd til å være selektive. Ja, så klart kvinner har råd til å være selektive. Kvinner mangler ikke beilere for dating og forhold, det er menn nok å velge mellom. Det er menn som er ufrivillig single, ikke kvinner. Anonymkode: f7bc3...d46
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2023 #277 Skrevet 11. mai 2023 Det som er tydelig her er jo at eldre kvinner ikke er interessert i menn. Og det gir jo mening, de er ikke seksuelle eller romantiske vesener lenger. De har ingen interesse av sex eller kjærester, de har ikke slike hormoner lenger Anonymkode: a9370...65e 1
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2023 #278 Skrevet 11. mai 2023 AnonymBruker 42 skrev (1 minutt siden): Hva blir feil? Noen er redd for å være single, og andre ikke... Noen burde fire og andre burde heise på kravene... Finnes ikke noe fasit. Og igjen - så er omstendighetene/konteksten relevant... Når noen sier "senk kravene" - så er det oftest fordi man stresser, syter og klager over det å være singel, og ikke fordi man har det fint og flott , og kan tenke seg den tilværelsen resten av livet om "den rette" ikke skulle dukker opp ... Er man redd for å være singel, så er det et problem. Det er dessverre sånn folk ender opp i dårlige forhold. Jobb med å ha det bra alene, først da kan du få et ordentlig bra forhold. Hørte et fint utsagn en gang: "Akkurat som du ikke skal gå på butikken når du er sulten, skal du heller ikke velge partner fordi du ikke vil være alene. Du blir mindre kritisk og ender fort opp med noe du ikke trenger". Anonymkode: 39a97...1e9 1
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2023 #279 Skrevet 11. mai 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Det som er tydelig her er jo at eldre kvinner ikke er interessert i menn. Og det gir jo mening, de er ikke seksuelle eller romantiske vesener lenger. De har ingen interesse av sex eller kjærester, de har ikke slike hormoner lenger Anonymkode: a9370...65e Der har du misforstått. Anonymkode: 39a97...1e9 3
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2023 #280 Skrevet 11. mai 2023 6 minutter siden, AnonymBruker said: Der har du misforstått. Anonymkode: 39a97...1e9 Det er ikke til å misforstå, det er jo nesten ingen eldre damer som er interessert i menn. Bare les gjennom kommentarene. Og det er jo greit 😊 Anonymkode: a9370...65e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå