Gå til innhold

Hvorfor slipper du ikke forbi bilen som tar deg igjen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Om du kjører under eller i fartsgrensen? Gir det deg en berusende følelse eller noe?

Anonymkode: 94aa6...2f6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Slipper forbi meg alt og alle jeg, orker ikke biler bak meg om jeg ikke må . Og jeg har det aldri travelt i trafikken. 

Anonymkode: f8936...3ae

  • Liker 9
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du gir deg ikke 😅

Alt ok med blodtrykket? 

Anonymkode: 62165...c40

  • Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke mitt problem at de har dårlig tid, jeg ligger som regel 10-15 over grensa og gidder ikke stoppe for at andre skal kjøre forbi 😅 ligger du derimot i ræva mi etter å ha tatt meg igjen legger jeg med godt under. 

Anonymkode: f85c2...538

  • Liker 16
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjører jeg under fartsgrensen slipper jeg forbi , ligger jeg i eller rett over er det ditt problem å vente på en egnet strekning du kan risikere bot på😊

  • Liker 22
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Hvorfor skal jeg slippe forbi andre hvis jeg ligger i fartsgrensen? Hvis de bak meg har behov for å kjøre over, så får de finne en løsning på det selv.

Anonymkode: 3db71...db4

Fordi de tar deg igjen, og holder da naturlig nok en høyere hastighet enn hva du gjør frem til de tar deg igjen.

Hvorfor skal du IKKE slippe dem forbi?

Anonymkode: 94aa6...2f6

  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Duff skrev (24 minutter siden):

Jeg holder fartsgrensen og de må du bare tåle.

Er det noen som har nektet deg å holde fartsgrensen da?

Anonymkode: 94aa6...2f6

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

pautina skrev (24 minutter siden):

Kjører jeg under fartsgrensen slipper jeg forbi , ligger jeg i eller rett over er det ditt problem å vente på en egnet strekning du kan risikere bot på😊

Så det er bare for å være hestkuk?

Anonymkode: 94aa6...2f6

  • Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Slipper forbi meg alt og alle jeg, orker ikke biler bak meg om jeg ikke må . Og jeg har det aldri travelt i trafikken. 

Anonymkode: f8936...3ae

Det er bra. 

Anonymkode: 94aa6...2f6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Du gir deg ikke 😅

Alt ok med blodtrykket? 

Anonymkode: 62165...c40

Nei.

Anonymkode: 94aa6...2f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjører ikke under fartsgrensa, men jeg slipper likevel forbi biler som tar meg igjen og tydelig har lyst til å holde høyere fart. Ikke mitt problem at de bryter fartsgrensa. Jeg har imidlertid kost meg litt de to ganger jeg like etterpå så at de var tatt i kontroll, mens jeg gikk fint forbi, siden råkjørere fortjener slikt. 

  • Liker 10
  • Hjerte 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Fordi de tar deg igjen, og holder da naturlig nok en høyere hastighet enn hva du gjør frem til de tar deg igjen.

Hvorfor skal du IKKE slippe dem forbi?

Anonymkode: 94aa6...2f6

Jeg regner med at folk som tar igjen andre biler klarer å vente til rett strekning før de kjører forbi. Eventuelt så får de selv kjøre av veien om de er så hissige. Trafikkfarlige idioter har ingenting på veien å gjøre.
Jeg selv har kjørt forbi når sikten er klar fremover, og jeg ligger et stykke bak hvis det ikke er det. 

  • Liker 9
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg slipper forbi om jeg tenker jeg kjører saktere enn det man kan om man er for eks kjent på smale veier. Slipper ikke forbi om jeg snart skal svinge av veien og/ eller kjører i fartsgrensen. Gidder ikke stanse for alle biler som evt skullet ta meg igjen, da hadde jeg ikke komt meg frem

Om du tror det betyr at jeg føler meg beruset eller noe, så kan du alltids det

Anonymkode: e9e04...c84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peanut skrev (Akkurat nå):

Jeg regner med at folk som tar igjen andre biler klarer å vente til rett strekning før de kjører forbi. Eventuelt så får de selv kjøre av veien om de er så hissige. Trafikkfarlige idioter har ingenting på veien å gjøre.
Jeg selv har kjørt forbi når sikten er klar fremover, og jeg ligger et stykke bak hvis det ikke er det. 

Men hvorfor skal man av prinsipp ikke hjelpe dem der det faktisk er forhold til det, ved litt samhandling?

Anonymkode: 94aa6...2f6

  • Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg slipper forbi om jeg tenker jeg kjører saktere enn det man kan om man er for eks kjent på smale veier. Slipper ikke forbi om jeg snart skal svinge av veien og/ eller kjører i fartsgrensen. Gidder ikke stanse for alle biler som evt skullet ta meg igjen, da hadde jeg ikke komt meg frem

Om du tror det betyr at jeg føler meg beruset eller noe, så kan du alltids det

Anonymkode: e9e04...c84

Man trenger ikke stanse for å slippe noen forbi, det holder å redusere farten litt samtidig som man holder siden sin når det kommer en strekning uten motgående trafikk.

Anonymkode: 94aa6...2f6

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Men hvorfor skal man av prinsipp ikke hjelpe dem der det faktisk er forhold til det, ved litt samhandling?

Anonymkode: 94aa6...2f6

Hva trenger de hjelp til- å bryte fartsgrensen? 

  • Liker 12
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du kjører så mye fortere enn bilen foran deg at må forbi så kan du lett legge deg over i motsatt kjørefelt og kjøre forbi.

Anonymkode: 18aeb...d30

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...