Gå til innhold

Hvorfor slipper du ikke forbi bilen som tar deg igjen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Av å lese denne tråden skjønner jeg hvorfor det blir mye ulykker. Hvis noen er bak deg, legg deg for faen til siden og slepp dem fram - at du irriterer folk med å ligge i forbikjøringsfeltet å soser er trafikkfarlig. 
 

At folk eller jeg bryter loven med å kjøre litt over fartsgrensa er ikke noens business, men å ligge i venstrefila for å irritere folk er faenmeg enda verre😅

Anonymkode: 835e4...c65

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 17.4.2023 den 19.54):

Dersom man hindrer trafikk, uten at noe tilsier at det er nødvendig, er det per definisjon unødvendig. 

Anonymkode: 94aa6...2f6

Helt riktig. Og om man ligger i venstrefila og provoserer med vilje skaper man farlige situasjoner. Ja, jeg kan la være å bli irritert, eller så kan folk la være å provosere med vilje og sleppe folk som vil ligge litt over FREM!

Anonymkode: 835e4...c65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Av å lese denne tråden skjønner jeg hvorfor det blir mye ulykker. Hvis noen er bak deg, legg deg for faen til siden og slepp dem fram - at du irriterer folk med å ligge i forbikjøringsfeltet å soser er trafikkfarlig. 
 

At folk eller jeg bryter loven med å kjøre litt over fartsgrensa er ikke noens business, men å ligge i venstrefila for å irritere folk er faenmeg enda verre😅

Anonymkode: 835e4...c65

Ligge bak egoister i venstre fila med Asker-passatene sine (alt av tesla) i 90 i 110 sona er det som irriterer meg mest. Gjelder forøvrig alle som ligger der å truger fortapt i sin egen lille verden. Da blir det tuting på høyt nivå etter en stund. "Du kan legge deg ut og kjøre forbi" presterte noen jeg konfronterte med det på en bensinstasjon. Det er IKKE LOV med forbikjøringer i høyre kjøre felt. Ba han om å levere førerkortet sitt så snart som mulig. Han ble drit sur å reiv i veien med teslaen sin så det skreik i dekka. Wow!🤦‍♂️ Det får man til med en nissan micra med 44hk også.

Etter noen mil så nådde jeg igjen samme typa i venstre fil! Jeg mener... Er det virkelig mulig!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Av å lese denne tråden skjønner jeg hvorfor det blir mye ulykker. Hvis noen er bak deg, legg deg for faen til siden og slepp dem fram - at du irriterer folk med å ligge i forbikjøringsfeltet å soser er trafikkfarlig. 
 

At folk eller jeg bryter loven med å kjøre litt over fartsgrensa er ikke noens business, men å ligge i venstrefila for å irritere folk er faenmeg enda verre😅

Anonymkode: 835e4...c65

Innlegg som dette gjør at jeg skjønner hvorfor det blir så mye ulykker. Egoistiske idioter som gladelig risikerer andres liv fordi "det er deres business". Du kan ikke legge skylden på den som følger loven. Med samme logikk, så burde voldtektsmenn få lavere straff fordi det ble "fremprovosert" av at offeret var for fin å se på. 

Anonymkode: 8442e...9eb

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Innlegg som dette gjør at jeg skjønner hvorfor det blir så mye ulykker. Egoistiske idioter som gladelig risikerer andres liv fordi "det er deres business". Du kan ikke legge skylden på den som følger loven. Med samme logikk, så burde voldtektsmenn få lavere straff fordi det ble "fremprovosert" av at offeret var for fin å se på. 

Anonymkode: 8442e...9eb

Du følger ikke loven når du ligger i venstre fil på camping tur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Warrior

Kjører i fartsgrensen, ikke under. Skjer det blir litt over for det er fort gjort, men prøver å unngå det fordi jeg vil ikke ha bot. Har fått noen bøter men nå er jeg over 30 år og skjønner godt det ikke er tøft å kjøre for fort i det hele tatt og få bot. 
Jeg slipper ikke forbi for at folk bak meg som har så lyst å kjøre langt over grensa skal slippe å kjøre for fort og få bot. Så jeg gjør de en tjeneste. Nå når det er så dyrt å få bot også. Unødvendig penger bare for å tøffe seg. 
Vil de kjøre forbi meg der det er god sikt så vær så god, men jeg stopper ikke eller bremser ned for å slippe forbi. Fartsgrenser er der for en grunn. Så er det opp til folk selv om de vil ut med unødvendig mye penger for å tøffe seg, så lenge de ikke setter andres liv i fare. Veiene skal være trygg for alle. Nå er det heldigvis mye kontroller også :) 

De som kjører under fartsgrensa derimot, de bør slippe forbi.

Endret av Warrior
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Til dere her som svarer at dere ikke slipper frem, hvorfor ligger dere i venstrefila og lusekjører? Det er en forbikjøringsfil

Anonymkode: 9744a...a3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 20.4.2023 den 0.27):

Til dere her som svarer at dere ikke slipper frem, hvorfor ligger dere i venstrefila og lusekjører? Det er en forbikjøringsfil

Anonymkode: 9744a...a3c

Gjør ikke det. Aldri. Jeg forholder meg nemlig til loven, og bruker forbikjøringsfeltet kun til forbikjøring.

Mine svar i tråden gjelder på vei uten flere filer.

Anonymkode: 17279...eeb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, AnonymBruker said:

Gjør ikke det. Aldri. Jeg forholder meg nemlig til loven, og bruker forbikjøringsfeltet kun til forbikjøring.

Mine svar i tråden gjelder på vei uten flere filer.

Anonymkode: 17279...eeb

Da har jeg misforstått hele tråden her,. beklager dette

Anonymkode: 9744a...a3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...