Skrållan Skrevet 20. november 2006 #1801 Del Skrevet 20. november 2006 Tenker på dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 23. november 2006 #1802 Del Skrevet 23. november 2006 Hvordan går det med dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marthepia Skrevet 23. november 2006 #1803 Del Skrevet 23. november 2006 Stakkar tuppa som har vondt i magen sin. Sier nå stakkar dere også jeg da.. Blir vel ikke så mye fred å få? Håper det går bedre med henne Hvordan går det ellers? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 24. november 2006 #1804 Del Skrevet 24. november 2006 Uff, så ufattelig trist med niesen din Var selv i en spedbarnsbegravelse til et vennepar for noen år siden, og det er den værste begravelsen jeg noen gang har vært i. Alt er bare så meningsløst. Godt at dere har lilletulla å trøste dere med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 25. november 2006 #1805 Del Skrevet 25. november 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 26. november 2006 Forfatter #1806 Del Skrevet 26. november 2006 Hei alle sammen, bare innom for å si ifra at vi lever, og har det forholdsvis greit. Lillesnuppa virker litt bedre etter at vi var hos naturterapauten, og det er deilig! Ellers blir det fryktelig lite tid til å sitte på nettet om dagen, for hun nekter å sove noe annet sted enn oppå meg (sukk, det er jo koselig, men fryktelig upraktisk!) Hun ligger på armen min nå, og jeg må si at jeg ikke akkurat er vant med å skrive med bare en arm... Derfor orker jeg ikke å skrive så mye nå, men jeg håper jeg får tatt det igjen snart. Imorgen skal jeg og lillesnuppa besøke broren min og kona og nevøen min. Har ikke sett dem etter begravelsen til lille niesen min, så det skal bli godt å se dem nå. Helgen har gått fort, helt uten at vi egentlig har fått gjort stort. I natt var jeg mye våken med tulla, hun var bare ikke i humør til å sove før langt utpå morgenen. Sambo har flyttet inn til oss igjen da, det er koselig. Han savnet oss så om natta at han heller vil holdes litt våken. Nei nå er det ei lita ei som trenger litt pupp tror jeg. til alle som er innom her, håper jeg får til å ta en runde og se hvordan det står til med dere alle snart!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 26. november 2006 #1807 Del Skrevet 26. november 2006 Hyggelig å høre at dere koser dere, og at ting er bedre med lille tulla. Ikke stress med dagbøkene våre, de er her når du får bedre tid senere også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 26. november 2006 #1808 Del Skrevet 26. november 2006 Så godt å høre at det går bedre med Lillesnuppa! Skjønner veldig godt at det er andre ting enn KG som blir prioritert om dagen, og som SSH sier,- ikke stress med bøkene vår, de er her seinere! Koselig at sambo har flytta inn igjen! Skjønner godt at han savna jentene sine, jeg Håper det etter forholdene går bra med bror, svigerinne og nevø! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellrypa Skrevet 28. november 2006 #1809 Del Skrevet 28. november 2006 Så bra at den lille magen har det bedre! Tenker det gjør godt for dere alle, ja! Du må ikke styre med å være her inne, klart vi skjønner at det er andre ting som skjer i livet ditt om dagen! Det skulle bare mangle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 28. november 2006 #1810 Del Skrevet 28. november 2006 (endret) En stor til deg... Håper du får 'årnings' på mage/livmor... Jeg tror det er viktig å ta sånt på alvor - for det er ikke uvanlig at det kan sitte igjen noen rester der inne som kan skape uro (i følge min gyn. - var på 6 ukerskontroll her om dagen, og hun sjekket livmoren min med UL fordi jeg hadde hatt så lang renselse...) Tenker på deg! Edit: måtte fixe en smilie Endret 28. november 2006 av Cr@sh Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 30. november 2006 #1811 Del Skrevet 30. november 2006 Holdt paa aa oenske deg god helg, for jeg har skikkelig fredagsfoelelse i dag av en eller annen grunn! Ikke ha daarlig samvittighet for dagbokbesok, mye viktigere at du faar tid til datteren din og deg selv naa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 30. november 2006 #1812 Del Skrevet 30. november 2006 :kys_2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellrypa Skrevet 1. desember 2006 #1813 Del Skrevet 1. desember 2006 God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 1. desember 2006 #1814 Del Skrevet 1. desember 2006 Innom og sprer noen !!!!!!! i min full fart runde for å ønske alle mine venner ei god helg og ei herlig adventstid!! Så bra at mannen har flytta inn på soverommet igjen,er nok det beste til tross for litt nattevåk!Er bare sånn det er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 1. desember 2006 #1815 Del Skrevet 1. desember 2006 God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 5. desember 2006 #1816 Del Skrevet 5. desember 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 5. desember 2006 #1817 Del Skrevet 5. desember 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 5. desember 2006 #1818 Del Skrevet 5. desember 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 7. desember 2006 Forfatter #1819 Del Skrevet 7. desember 2006 Bare innom en tur for å si at jeg lever.. Det er myyye som skjer om dagen, og tulla nekter å sove noe annet sted enn oppå meg, ergo blir det veldig lite tid til å gjøre noe annet enn å være mamma.. Skulle ikke snakket så høyt om at kolikken bedret seg, for det er fremdeles mye skrik og vondt for liten, men hun har begynt med behandling hos kiropraktor, og det virker som det hjelper litt i det minste.. Hun er litt mere våken uten å skrike, har tid til å smile og være fornøyd en stund også, og det er godt for en sliten mamma. Sambo er ikke store avlastningen, for han takler ikke når hun skriker så ille, så jeg har henne selv ca 23 timer i døgnet.. Blir sliten av det altså, skulle gjerne hatt litt mere avlastning, håper det bedrer seg litt når hun ikke lengre gråter så mye. Ellers har jeg hatt endel vondt i magen de siste ukene, ringte først barselpoliklinikken, men fikk beskjed om å se det an, og så snakket jeg med jordmor som også sa at jeg skulle se det an. Vel, så her en dag (Obs! Ekle detaljer)kjente jeg at det var noe stort på vei ut der nede. Var selvsagt i en butikk da det skjedde, så jeg gikk og knep beina sammen til jeg fant et toalett.. Og ut kom en klump på størrelse med en forvokst ping-pongball... Blodig og slimete og skikkelig ekkel var den.. Ringte fastlegen min og fikk komme inn til dem på sjekk. Han undersøkte meg og konstaterte at det fremdeles var noe igjen i livmoren, og at det er den jeg har vondt i. Heldigvis er det ingen tegn til betennelse, men han ringte og konfererte med sykehuset, og de ville at jeg skulle ta 6 ukers kontrollen hos dem, så får de sjekket med UL hvordan det ser ut der inne. I går var datoen som min lille niese egentlig skulle komme til verden ved keisersnitt, og det var en spesiell dag for hele familien. Nå skulle hun jo egentlig ha vært her hos oss.. Hun kommer alltid til bli savnet, det er helt feil at hun ikke er her lengre. Ammetåka har lagt seg over meg, jeg vet at det var masse annet jeg skulle skrevet, men nå er jeg helt tom.. Får prøve å ta det en annen dag. til alle som er innom her selv om jeg er så dårlig på å skrive om dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 7. desember 2006 #1820 Del Skrevet 7. desember 2006 Så koseleg å høyra frå deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå