Skytte Skrevet 31. januar 2006 #141 Del Skrevet 31. januar 2006 Så bra med babysnø!!!! Legger igjen litt babyregn jeg da!! :::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::: Håper det hjelper!!! Jeg vil også ha bursdag...............Er bare 11 mndr igjen.............. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 31. januar 2006 Forfatter #142 Del Skrevet 31. januar 2006 (endret) Så bra med babysnø!!!! Legger igjen litt babyregn jeg da!! :::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::: Håper det hjelper!!! Jeg vil også ha bursdag...............Er bare 11 mndr igjen.............. ← Haha, regne og snø er vel og bra, bare ikke utenfor vinduet mitt, for jeg vil ha sola her leeeeeenge! Ellers er det 11 mndr igjen til min bursdag også, så vi kan jo lage en bursdags-nedteller-klubb? Selv om jeg strengt tatt har feiret 24 årsdagen min for tredje gang alt og godt kan fortsette med det noen år til..... Ellers er humøret mitt omtrent sånn nå: For jeg har nemli fått svar på den ene blodprøven jeg tok da jeg var hos legen sist uke... Og ALT var helt normalt!!! Til og med hormonene!!!!!!! JUBELJIPPI!!! Nå gjenstår det bare å sjekke om jeg faktisk har EL...... *tvi-tvi* Endret 31. januar 2006 av Missbumblebee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 31. januar 2006 #143 Del Skrevet 31. januar 2006 SÅ BRA Dette var gode nyheter!!! Nå får vi bare satse på at EL funker og kommer når den skal!! Bursdagsnedtellerklubb hørtes bra ut!! Ble 25 ifjor og tenkte liksom å stoppe der jeg............! Kunne gjerne hatt bursdag to ganger i året,men jeg har ikke behøvd å bli gamlere for hver gang!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 31. januar 2006 Forfatter #144 Del Skrevet 31. januar 2006 Da blir det bursdagsnedtellerklubb på oss... Vet ikke helt hvordan vi skal få organisert det... Må nok tenke litt på det visst! Er sååå spent på hvordan det gikk på UL for Cr@sh i dag, så jeg blir her til hun har fått fortalt ALT... Får vel se litt i andre dagbøker så lenge tror jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 31. januar 2006 Forfatter #145 Del Skrevet 31. januar 2006 Var nettopp innom Skytte sin dagbok, og hun har drømt så mye rart som hun fortalte om, og da kom jeg på at jeg hadde en fæl drøm i natt... Drømte at jeg var på kirkegården der pappa er gravlagt, og like ved lå ei jente jeg kjente fra gammelt av nylig begravet. Søsteren hennes kom bort og begynte å gråte og sa "hvorfor, hvorfor, HVORFOR" høyere og høyere. Jeg gikk bort for å trøste, og da klikka hun helt og skjelte meg ut fordi jeg blandet meg i sorgen hennes... Helt utrolig sprøtt. Viskulle gifte oss den dagen, men alt ble ødelagt pga at jeg blandet meg inn i sorgen hennes, og det endte med at jeg skjelte ut en dame i bryllupet fordi hun var mere pyntet enn meg.. Og det var ikke så rart, for kjolen jeg hadde på i drømmen var slitt, skitten og så ordentlig lurvete ut.. Sprø drøm altså, og så var den så fryktelig levende og med steder som faktisk finnes, og folk som også finnes.. Heldigvis sjelden at jeg drømmer sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 31. januar 2006 #146 Del Skrevet 31. januar 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 31. januar 2006 Forfatter #147 Del Skrevet 31. januar 2006 Jada, nok en gang innom.. Snakker vi avhengig her? Neeeeeeeeeeida, det har jeg ikke sett! Min kjære sitter og ser på CSI, og jeg må ærlig innrømme at jeg er litt lei av CSI... Det blir litt for mange ganger pr uke, og han bare MÅ se de alllllllle sammen. Godt jeg har nettet og KG og ty til! Imorgen har jeg ingen planer tror jeg... Dukker vel opp noe å gjøre vil jeg tro. Pleier som regel det. Kanskje jeg skal ta en tur til til byen og se etter gave til min deilige kjæreste...? Vi får se, men uansett, så dukker jeg nok opp her før den tid! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 1. februar 2006 #148 Del Skrevet 1. februar 2006 Saa flott at blodproeven var bra! Saanne nyheter er alltid bra! Skjoenner du er i godt humoer! :grine2: Du faar kose deg i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 1. februar 2006 #149 Del Skrevet 1. februar 2006 Heia! Ikke noe hyggelig drøm nei...Jeg prøver bare å glemme de fæle drømmene men har også en som er helt fastbrent i hodet...Men det blir nå sånn noen ganger! Heldigvis er det mest positive ting i drømmene!! Håper du nyter dagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 1. februar 2006 Forfatter #150 Del Skrevet 1. februar 2006 ÅÅÅÅ!, nå hadde jeg nettopp skrevet DET lange innlegget, og så blir det bare borte... *Stønn* Vel, jeg orker ikke skrive alt på nytt nå, får prøve å se hva jeg får til etterpå. Nå skal jeg på dagbokrunde, og ferdig med det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 1. februar 2006 #151 Del Skrevet 1. februar 2006 Hei vennen! Så flott at blodprøvene var bra! Sånne nyheter liker vi! Jeg vil også være med i bursdagsnedtellingsklubb... 11 mnd til min bursdag også.... Stoooor til deg... og et lite Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 2. februar 2006 Forfatter #152 Del Skrevet 2. februar 2006 Ja, ny dag igjen da. Skal forsøke å huske alt det jeg skrev i går som bare ble borte... Altså i går: Jeg var i stallen en tur og koste masse med hestene tok endel bilder, og de fleste ble veldig bra ser det ut som. Brukte min kjæres kamera, og han har overføringsledningen hjemme, så jeg får ikke sett ordentlig på dem ennå. Minste hesten blir så stor og fin, hun er bare så fantastisk vakker der hun hopper og spretter og leker. Blir gøy å følge henne videre altså! Hun begynner å se mer ut som en voksen hest nå, selv om det er en stund igjen. På vei hjem dro jeg innom kirkegården. Det var masse snø overalt, og tror ikke det har vært noen på den delen av kirkegården på evigheter, for jeg så ingen fotspor noe sted. Måtte grave frem steinen til pappa, men jeg fikk den da frem i sola til slutt. Veldig rart å være der, ble sittende lenge og bare tenke. Litt godt og litt vondt. Det er så merkelig å se at steinen hans blir mer og mer slitt for hvert år som går, for han blir ikke noe mindre levende for meg. Rart. Jeg ba han hvertfall om å plukke ut en liten sjel og sende den til meg, så han kan bli bestefar igjen. På kvelden i går var jeg på et styremøte, først møte og så middag etterpå. SINNSYKT god mat!!! Men desverre er det en av de andre i styret der som satt omtrent oppå meg hele tiden, og det mennesket har jeg litt poblemer med desverre. H*n snakker bare om ting som jeg enegntlig overhodet ikke har noe med, og ikke vil vite, eller h*n leger frem utrolig dårlige og ofte lite troverdige historier (et eks fra i går: Noen h*n kjente hadde kjøpt seg hvalp. De tok med valpen til veterinæren fordi det vokste noe under magen på den, og da veterinæren sa at det var helt normalt fordi det var en hannhund, ble de så flaue...) Vel, som om ikke det var slitsomt i går, så er både jeg og h*n satt i samme gruppe, så vi må samarbeide en del, og sannsynligvis også gå på kurs sammen. Jeg kommer til å klikke.... Og jeg kan jo ikke være frekk heller, for vedkommende er godt voksen og jeg tror h*n har ekstremt dårlig selvtillit i tillegg til fryktelig dårlige sosiale antenner... *sukk* En av de andre der begynte å fortelle meg hvordan jeg skal oppdra hundene mine, og det er ikke egentlig sånt jeg liker, hvertfall ikke når jeg ikke har bedt om det. Han har ingen erfaring med den typen hunder jeg har, så jeg blir litt irritert på han ja! Men, middagen var bare helt herlig! Fikk hummer til forrett (NAM! Jeg ante ikke egentlig at det var så godt jeg!) og urtebakt ørret med masse deilige grønnsaker til. Til dessert fikk jeg sitron og lime terte med krem og kirsebærkompott. Jeg er mett ennå jeg. Det er utrolig mye sykebiler ute i dag, tredje som kjører forbi nå! Syns det er litt ekkelt jeg... Og så blir jeg veldig nysgjerrig! Vel, i dag skal jeg besøke ei venninne H og det gleder jeg meg til, har ikke sett henne siden før jul nå, og det er ALT for lenge. Hun er så trivelig og vi har alltid mer enn nok å prate om. Snakket en stundt på telefonen i går, og hun sa "bare si ifra når du trenger mammaklær, for jeg har masse du kan låne!!" Hun er så søt, vil så gjerne at jeg skal få en liten en, som hun kan låne litt. De har en herlig gutt på snart tre år, men han er litt for krevende til at hun er klar for flere ennå, og så er hun endel år eldre enn meg, så det er mulig at det blir med det. Gleder meg til å se henne igjen. Nå skal jeg ta meg en dagbok runde, og så skal jeg se etter på aetat.no om det er noen nye jobber der som kan være intressante. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 2. februar 2006 #153 Del Skrevet 2. februar 2006 Lykke til på aetat etter jobber! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 2. februar 2006 Forfatter #154 Del Skrevet 2. februar 2006 Dårlig utvalg på aetat i dag gitt, får nok følge med imorgen og se igjen da. Men jeg har hvertfall hatt en kjempefin handletur med venninne H, og så møtte jeg naboen til mamma som er litt eldre enn meg. Hun hadde fått stor fin gravid mage siden sist jeg så henne. De har verdens skjønneste lille jente fra før av, og nå blir det en til. Koselig! Venninne H er helt i hundre over at vi er blitt prøvere, og har mer eller mindre bestemt at det må bli gutt når jeg blir gravid, for da kan jeg arve og låne masse klær og ustryr fra henne. Hun sa til og med at jeg kunne få dypvogna hennes, og det er litt spesielt, for den har tilhørt ei veldig god venninne (som desverre ikke lever lengre) av oss begge. Ble helt rørt jeg, venninne H er så søt. Jeg fant selvfølgelig ikkenoe jeg ville ha, men H kjøpe en hel masse klær på salg. Like greit å ikke vrenge kontoen helt syns jeg.. Nå er min kjære på vei hjem fra jobb, og han skal dra innom butikken på vei hjem. Jeg har fyrt i ovnen, for det er kaldt i dag. Snart skal vi lage middag og kose oss sammen. Stikker nok innom senere i dag også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 2. februar 2006 #155 Del Skrevet 2. februar 2006 Og nå kom det tårer her........... Ble så grepet av besøket på graven til faren din og at du vil han skal plukke ut en liten sjel til deg Må være noe av det fineste jeg noen gang har lest........ Og den vogna som du skulle få av venninnen din.... Ble så mye fint og trist på en gang! Og lykke til på aetat ja! Kos deg med mannen ikveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 2. februar 2006 Forfatter #156 Del Skrevet 2. februar 2006 Og nå kom det tårer her........... Ble så grepet av besøket på graven til faren din og at du vil han skal plukke ut en liten sjel til deg Må være noe av det fineste jeg noen gang har lest........ Og den vogna som du skulle få av venninnen din.... Ble så mye fint og trist på en gang! Og lykke til på aetat ja! Kos deg med mannen ikveld! ← Så søt du er!!!!! Jeg må bare sladre litt jeg... Min kjære kom hjem fra butikken, og gjett hva han hadde kjøpt til meg!!! Jo et nr av bladet "Gravid"!!!! Han er bare fullstendig herlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 2. februar 2006 #157 Del Skrevet 2. februar 2006 Åh.... så hærlig mann du har! Han gleder seg tydeligvis til dere blir flere! Og det er jeg sikker på at dere blir snart! (((((((((((((((((((((((((((baby))))))))))))))))))))))))) (((((((((((((((((((((((((((baby))))))))))))))))))))))))) (((((((((((((((((((((((((((baby))))))))))))))))))))))))) Var nydelig å lese det du skrev over med besøket ved faren din sin grav... Sikkert både rart, vondt og godt på en gang.... :kyss: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 3. februar 2006 Forfatter #158 Del Skrevet 3. februar 2006 Ny dag. I dag skal jeg til legen og ta blodprøvene som sjekker om jeg har EL. *dam-tata-dam* Blir spennende det! Håper jeg får resultatet fort som fy, for ellers kommer jeg til å gå litt av hektene tror jeg! Ellers så har jeg ikke akkurat sovet godt i natt, for han sengenaboen min klarer ikke å ligge stille, og i dag måtte han vekke meg for å si at han ikke har fått sove ordentlig... Som om jeg kan gjøre noe med det! *Sukk* Så da ble det tidlig opp på meg i dag da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 3. februar 2006 #159 Del Skrevet 3. februar 2006 God ettermiddag! Nå nærmer det seg vel helg for deg også? Håper den blir deilig avslappende og god! Noe spesielt på tapen, kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 3. februar 2006 Forfatter #160 Del Skrevet 3. februar 2006 "Når en kake-baker baker osv..." Jeg skal bake mer enn jeg har gjort på lange tider.. Ostekake, chocolate chip cookies og sjokoladekake. Minst! Vi skal hjem til min kjære i helgen, for han har bursdag til uka, og den skal feires på søndag sammen med familien hans. På selve dagen skal vi til Oslo og feire sammen med broren min (de har bursdag samme dag!!). Vel jeg har vært hos legen, og koselige damen der sa at jeg nok måtte vente en ukes tid før jeg fikk svar på blodprøven. *Sukk* Jeg trenger en stor porsjon med tålmodighet jeg... Leeeeenge å vente en hel uke... Og kanskje må jeg vente til etter helgen også, hvis det tar mer enn 7 dager... Dessuten er jeg borte neste helg, for da skal jeg til Trysil og kose meg. Vel, stakk innom ei venninne T på veien hjem fra legen. Hun er egentlig veldig hyggelig, men hun og jeg har totalt forskjellig syn på en del ting, så jeg kjenner at jeg fort blir litt provosert av å snakke med henne. Hvertfall når hun er i "det" humøret. Jeg håper egentlig at min kjære drar hjem i dag, for jeg kunne godt tenke meg å ha noen timer for meg selv i kveld. Blir litt rart når han selger huset og han plutselig skal være her hele tiden. Jeg er jo så vant til at det bare er meg og hundene, så det kan bli litt mye innimellom. Særlig når han er sliten og litt gretten, for det er jo bare meg det går ut over. Litt slitsomt å gå fra å være "eneboer" til samboer ja! Hvertfall for en eremitt som meg. Jeg antar at det blir litt lettere når han blir kjent med flere andre rundt her, så han ikke bare har meg å snakke med hele tiden. Han trenger noen mannfolk å snakke med tror jeg, hehe. Vel, mamma skal passe lillevoff i helgen, og så skal storevoff være med på tur. Lillevoff blir så utrolig gira og innpåsliten når det kommer og går mange folk, så da er det best å ikke ha henne med når det skal være "åpent hus" med bursdagsfeiring hele søndagen. Brr!! Det er kaldt her nå altså, og jeg orker ikke sette igang med å fyre opp nå, så da får jeg bare fryse litt. Blir vel varmt nok når jeg setter igang med å lage kaker tror jeg. Nei, en kjapp dagbokrunde, og så er det kaker på full guff her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå