Gå til innhold

Missbumblebee's Bumblebaby

Missbumblebee

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hehe, bare hei ivei du Skytte, det er bare hyggelig det vettu! ;)

Ingen action ennå, min kjære er sliiiten i dag, så jeg får se hva jeg får lurt han til etter CSI ja...

Har ikke skjedd mye siden ista, prøvde meg på en tur med bikkjene på jordet ista, men det var rimelig dødfødt, snøen rakk meg til knærne, og siden det er antydning til skare på toppen gav jeg ganske fort opp, orker ikke hunder med såre poter nå...

Imorgen skal jeg prøve å ri tur igjen, er meldt fint vær, så det hadde vært deilig. Godt med litt frisk luft! Legen spurte faktisk om jeg red fremdeles da jeg var der på tirsdag, og han sa også det at jeg bare kunne fortsette å ri hvis jeg blir gravid, så sant det ikke gjør vondt eller jeg har blødninger. Hadde ikke engang tenkt til å nevne det for han jeg, han sa det helt uoppfordret. Vi får se når den tid kommer. Kan jo hende jeg blir lettere hysterisk for alt jeg vet! :ler:

Nei, nå skal jeg besøke noen dagbøker til her før jeg drar gubben med til sengs...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda sterkere positiv ELtest i dag!

Ble litt letta, for i går skjedde det ingenting. Min kjære var i dårlig humør og først etter at lyset var slukket ville han snakke om det. Mannfolk er så rare altså. Det er ingenting jeg kan gjøre fra eller til, helt utenforstående ting som plager han, men snakke om det med lyset på det gikk visst ikke. Håper han har en bedre dag i dag...

Ellers er det kaldt ute i dag... BRR! Skal prøve å få ridd meg en tur i løpet av dagen.

Har litt vondt i hodet i dag også, håper det går over snart. Er så kjedelig å våkne med hodepine...

Nå skal jeg saumfare aetat.no og se om jeg finner noe intressant der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, titter innom for å si god helg!! Jeg er ikke så mye på KG for tiden, men det blir spennende neste gang jeg titter innom om dere har hatt klaff denne pp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så koselig at du stakk innom en liten tur Cymbidium!

I går ble det endelig litt action på gang her :ler:

I dag viste ELtesten kun en svak strek, så jeg *håper* det virkelig er EL på gang... Skal jo ta blodprøve om en uke for å sjekke, det blir spennende. Vet ikke hvor lang tid det tar å analysere den prøven jeg.. Håper ikke det tar alt for lang tid!

I dag skal jeg lage deilig frokost til oss, og så skal jeg foreslå for min kjære at vi tar en tur ut. Sola skinner til den store gullmedalje, og jeg tror både de tobente og de firbente her i huset har veldig godt av å komme seg ut litt i dag. Kanskje ta med kakao på thermos og bake boller?? Det hadde vært diggers!! Tror jeg skal snike meg opp og høre med Mr. fantastisk om han kunne tenke seg det.

Dukker nok opp her igjen i løpet av helgen ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!!

Får håpe det ble klaff av dette nå da!!

Og boller og kakao.........Så det og nå klarer jeg bare tenke på det.....Vil ha nå!!!!!

Kos dere masse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoeres ut som du har en koselig helg!

Blodproevene mine tar ca. en uke paa aa faa svaret paa, bare saann apropos...

Ha en fin uke, vennen!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helgen har vært kjempekoselig! Vi har spist boller med krem, kakao og lagd hjemmelaget pizza. Masse kos! håper på klaff i forhold til EL, men er ikke superoptimist, ble ikke :humpe: mer enn en gang etter positiv test, min kjære var helt utslitt etter uka desverre.

Men går det så går det, og uansett får jeg jo snart vite om jeg har EL eller ikke, og bare det er kjempespennende!

Skal legge meg snart, så jeg får skrive litt mer imorgen tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, så spennende tider.... Håper det har klaffet med :humpe: og EL! :hoppe: Blir spennende med den testen... tar vel ikke så laang tid å få svar på den?

:klem: fra meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en koselig helg!!

Å pizza...mmmm....

Nå krysser vi alt for at det ble klaff!! Er jo ikke mye som skal til,er bare å få det til å smelte sammen liksom...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, så spennende tider.... Håper det har klaffet med :humpe: og EL! :hoppe: Blir spennende med den testen... tar vel ikke så laang tid å få svar på den?

:klem: fra meg.

Jeg håper ikke det tar alt for lang tid nei, en uke er mer enn nok syns jeg.. (får høre når jeg er innom legekontoret). Jeg innehar ikke verdens mest tolmodige sjel for å si det sånn..

For en koselig helg!!

Å pizza...mmmm....

Nå krysser vi alt for at det ble klaff!! Er jo ikke mye som skal til,er bare å få det til å smelte sammen liksom...!

Ja, kryss i vei! Jeg VIL HA KLAFF!!!! Og det er helt lov for alle med med spirer i magen å spre litt ekstra om seg med babystøv inne på disse sidene altså!!

I dag har jeg vært å kjøpt en bursdagsgave til min kjære. Han har helt dilla på kamo-klær, og jeg fant en kjempefin hettegenser/jakkesak med kamomønster som jeg vet han kommer til å like, så da måtte jeg bare, selv om jeg strengt tatt burde vente et par dager til, så jeg har litt mer penger. Men jeg kunne ikke risikere at det ble utsolgt, for han er ekstremt vanskelig å finne på gaver til, han sier at han ikke ønsker seg noen ting, men sannheten er at alt han ønsker seg er alt for dyrt... (et eks. nye 17" sommerfelger og dekk). Menmen, finner nok på noe mer også tror jeg, han blir tross alt 30! Kom med originale forslag hvis dere har noen jenter!

Vel nå venter jeg på at han skal komme hjem fra jobben, vet ikke helt om det skjer noe i løpet av kvelden, men taim vill chåv! Kommer sikkert innom her en tur eller to i løpet av kvelden hvertfall..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

(((((((((((((((((((((baby))))))))))))))))))))))))

:hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ny dag med masse SOOOOOOL ute!! Da blir jeg bare så gla!!

Tusen takk for babystøv Cr@sh og Skytte!

Nå er det lenge siden jeg har tatt en ordentlig dagbokrunde, så det skal jeg gjøre nå, og så får jeg heller skrive litt mer i min egen litt senere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hellu vennen!

Så deilig med sooool! :hoppe: Den har faktisk tittet fram her i dag også... det er nesten litt påskevær....

Ser du er på dagbokrunde... men jeg må jo innom å hilse på.... og legge igjen ennå mer babystøv....

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

* * * * * * * * * * * * * * * * * * *

* * * * * * * * * * * * * * * * * *

* * * * * * * * * * * * * * * * *

* * * * * * * * * * * * * * * *

Vet ikke helt om det ligner på støv, men... :ler2: Mer babysnø.... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Cr@sh! Snø eller støv... Det er vel det samme, bare det gjør jobben sin! Jeg vil bli baby-smittet!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg nettopp prøvd å ringe storesøsteren min, for hun har bursdag i dag, men ikkeno svar å få på den kanten nei... Jeg får vel prøve igjen i kveldinga ellernoe, da bør hun være hjemme med ungeflokken sin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...