Missbumblebee Skrevet 23. januar 2006 Forfatter #101 Del Skrevet 23. januar 2006 Har ikke hørt om den jeg heller så må få høre hvis den er bra! Er så glad i film jeg..! Skulle ryddet her også...Men når rotet ikke har forsvunnet av seg selv til nå så trives det vel her,og da skal jeg ikke ødelegge gleden med en gang Hunder er sååå kos!!! Fikk meg en dose fra hunden til mam og pap igår! Skjønne lille vennen min! Hvis det går an å være forelsket i en hund så er jeg det Hun har bare så nydelige tillitsfulle øyne som bare en hund kan ha! *sukk hvor jeg ønsker meg en hund selv..* See ya! ← Hunder er kjempekos ja! Godt du har en voff å kose med innimellom da hvertfall! (Og du... Det går nok heeelt fint å være forelsket i en hund ja! Jeg har aldri vært så forelsket som jeg var i min første hest jeg... Ikke si det til min kjære bare! ) Ble ikke så mye rydding på meg som jeg hadde tenkt, men det blir vel kanskje litt mer i dag.. Vi får se! Kjedelig å kjøre ut i snøen, MissBumbleBee! Høres ut som en veldig slitsom fredag! Håper denne uka blir bedre! ← Snø er teit når den gjør livet surt ja, var rimelig utslitt etter at jeg endelig kom meg hjem! Svinser innom for å ønske deg ei herlig og fruktbar uke!! ← Tusen takk, jeg tror jeg får EL i løpet av uka (håper hvertfall intenst på det!!), så da blir det nok litt i løpet av uka! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 23. januar 2006 Forfatter #102 Del Skrevet 23. januar 2006 I dag har jeg ridd tur i skogen sammen med ei venninne som er gravid. Hun har akkurat begynt å få litt mage, og den var sååå fin! Jeg vil også ha!!!! Fortalte at vi har begynt å prøve, og det syns hun var kjempegøy. Vi skal prøve å få ridd tur en gang i uka fremover til hun ikke orker/klarer mer. Greit med snille hester ja! Så at det var en diskusjon ang grviditet og ridning på gravid-forumet. Har ikke egentlig tatt stilling til om jeg skal fortsette eller ikke om jeg blir gravid, men om jeg fortsetter, så kommer jeg hvertfall helt sikkert til å roe ned "villbass" tendenesene mine betraktelig. Min kjære kom hjem i går kveld og det var kjempekoselig å se han igjen. Litt godt å være litt alene, og veeeeldig godt at han kom tilbake så fort! Etterpå skal jeg lage vegetar-lasagne og det er lenge siden sist... MMMMMM! Gleder meg allerede jeg. Nei, nå skal jeg ta meg en dagbokrunde her. Tuddelu! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 23. januar 2006 #103 Del Skrevet 23. januar 2006 Så bra at flere har sånne sære forelskelser!! Så jeg masse for EL!!!!!!!! Og øsler babystøv som fulle sjømenn her!!! Men du,hva har du i vegetarlasagne istedenfor kjøttdeig? Ny matrett-Skytte er på pletten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 23. januar 2006 Forfatter #104 Del Skrevet 23. januar 2006 Setter veldig pris på alt babystøvet ditt Skytte! Bare å komme innom med det så ofte du vil altså!! Jeg spiser ikke kjøtt da, så jeg lager min egenproduserte veggislasagne med massssse grønnsaker og noen ganger med "vegetar-kjøttdeig". Har servert den til mange kjøttetere og de fleste syns den er kjempegod. Bruker 1 løk, 2-3 gulerøtter, en liten boks med mais og/eller babymais, en dæsj med frosne erter, og ellers det jeg har av grønnsaker som passer (brokkoli passer ikke har jeg erfart, antar at blomkål heller ikke er det beste). Bruker som regel en boks med "ferdigsaus" til pasta og evt litt ekstra med tomater. Lag på lag som vanlig lasagne og hvit saus med ost på toppen. NAM! Min kjære sa i dag da jeg hadde prøvd med litt taco-krydder at det var den beste lasagnen han noen sinne hadde smakt (og han er innbitt kjøtteter altså!) Når jeg har i veggiskjøttdeg blir det vel omtrent som en vanlig lasagne vil jeg tro, bare at det nok er mer grønnsaker enn det som er vanlig... (Men altså, jeg husker ikke hvordan kjøtt smaker lengre, og hvertfall ikke hvordan en "vanlig" lasagne er..) Nå ble det mye mat her ja!!! Hehe. Vi har vært en tur inn til byen og sett etter en jakke som min kjære ønsket seg, men de var typisk nok utsolgt da. Skal se i en annen butikk imorgen for da skal jeg til nabobyen og til legen min. Skal få han til å få tatt noen blodprøver og så vil jeg høre litt hva jeg skal gjøre hvis jeg blir gravid. (Har et par sykdommer som muligens kan slå ut litt da, og det er greit å være forberedt på det værste, sånn i tilfelle.) Må skrive huskeliste til imorgen tror jeg, ellers så glemmer jeg nok endel... Noen som snakket om teflonhjerne?? Skulle egentlig ha vært hos homeopaten min i dag, men hun hadde fått noe som kom i veien og ringte og utsatte til onsdag istede. Ellers så har det vel ikke skjedd så mye i dag... Tror jeg skal prøve å lure min kjære i seng litt tidlig i dag ja... Er jo lov til å håpe at EL kommer snart! I går matte jeg ta to EL tester, for på den ene kom det ingen kontrollstrek.. Blir litt dyrt i lengden med de testene, men er jeg testoman, så er jeg testoman! Tror jeg skal få tak i en basaltermometer og begynne å tempe neste poeriode hvis det ikke skjer noe før det. Om noen uker skal jeg på tur til trysil, bo på en stor flott hytte med badstu og masse koselige folk. Det bli knallgøy tror jeg! Og så er det rett etter IKM, så hvis jeg har en okei syklus nå, så kan jeg feste litt hvis jeg ikke er så heldig å få en spire i magen denne mnd da... Da må jeg nok heller late som tror jeg, ellers får de nok mistanke... Tror ikke jeg skal stå på ski, men jeg skal nok prøve å få aket litt ja!! Det er gøy det! Storebror var i korketrekkeren og akte i går, og det hørtes bare så sinnsykt moro ut! Kanskje jeg skal lure med meg min kjære en dag denne uka? *HMMM* Ingen dum idè! Tror til og med at jeg har en kjelke hjemme hos mamma et sted! Det skal jeg prøve å skjekke ut imorgen ja! Har ikke hørt noe fra de stedene jeg har søkt jobb ennå, vet ikke hvor lang tid sånt pleier å ta jeg? Regner ikke med at jeg har fått noen av dem egentlig, så jeg kikker videre og noe dukker vel opp snart! Ikke så lett å stille først når man har så mange hull i CVn som jeg har. Kjærsten og jeg har snakket litt om hvordan vi skal gjøre det i huset hans før vi skal begynne med visninger og slikt. Vi må flytte noen av mine møbler til han, bl.a en seng. Det er jo etter hva vi har skjønt lurt å fremstille alle soverommene som nettopp det, med seng og alt lissom. Og så får rotet hans flytte hit så lenge.. Hehe, det kommer ikke til å se ut her med det første!! Blir veldig spennende å se hvor mye han får for huset, det er jo mye som er gjort der de siste årene, så noe verdistingnig bør det være! Lov til å håpe at man kan tjene noen kr, selv om vi i såfall tar det som en god bonus! Nei, nå er det på tide med ny dagbokrunde! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellrypa Skrevet 23. januar 2006 #105 Del Skrevet 23. januar 2006 Oiii, lang melding! Så koselig! Tror nok det er lurt å utstyre rom som soverom, ja, og er helt sikker på at det er lurt å flytte ut mest mulig rot og få det til å se luftig og ryddig ut. Litt av et prosjekt det der, gleder meg ikke til det blir vår tur! Nå fikk jeg også lyst på lasagne! Det har jeg ikke spist på kjempelenge! Kanskje til helga? Da får vi besøk også, så det kunne jo blitt koselig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 24. januar 2006 Forfatter #106 Del Skrevet 24. januar 2006 Ja ny dag igjen da. Jeg har vært hos legen på morgenkvisten i dag, og det var veldig okei. Fikk tatt en masse prøver, og i tillegg fikk jeg svar på en masse ting jeg lurte på, så det var bra. Legen min er så utrolig trivelig, gruer meg til han blir så gammel at han går av med pensjon... Jeg har vært mye bedre det siste året enn jeg har vært på leeeenge, og så sier han til meg "det er veldig lurt å være forelsket!" Hehe, det er nok sant det ja!! Fikk sjekket blodprosenten min og den lå på 98%!!!!!!!!!!!!!!! (JIPPI! har slitt med veldig lav blodprosent tidligere.) Og så sjekket de blodsukkeret mitt, og langtidsblodsukker, og det var veldig bra begge deler. Så nå blir det spennende å vente på de andre resultatene! Og så skal jeg ta meg en tur ca en uke etter EL for å sjekke at jeg faktisk har hatt det. Vanligvis sjekkes det dag 22, men siden jeg sist hadde positiv ELtest dag 21, så fant vi ut at vi gjør det sånn at jeg kommer ca en uke etter at jeg tror jeg har hatt EL. Jeg spurte litt om hva jeg gjør dersom jeg blir dårligere hvis jeg blir gravid, og da sa han at da fikk vi tilkalle litt eksperthjelp, men at det går nok bra. Blir jeg dårlig kan jeg visst få "planlegge" fødselen litt, antar han mener keisersnitt, men det vil jeg jo helst slippe da. Får håpe at jeg både blir gravid snart og holder meg frisk tror jeg! Tuslet en liten tur i byen og dro innom LIDL for å se om det var noe fristende der, og kom hjem med masse frukt, i dag blir det fruktsalat ja!! Og så fikk jeg telefon ang lånet jeg har søkt og JEG HAR FÅTT DET!!!!!! (må refinansiere huslånet jeg har nå, og har hatt litt kluss med det, så jeg ble veeeeeeldig gla da damen ringte meg!!) I det hele tatt, dagen i dag har begynt veldig bra! I`ll be back!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 24. januar 2006 #107 Del Skrevet 24. januar 2006 Hoho!! Så bra med sånne gode dager!!! Her går klokka omrt tre ganger fortere enn i andre hus tror jeg så jeg har fortsatt ikke fått gjort annet enn å vært på kg.... Meeen skal snart slepe meg ut herfra! Måtte bare innom og titte på siste nytt! Kos deg videre idag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellrypa Skrevet 24. januar 2006 #108 Del Skrevet 24. januar 2006 Så bra med alt som ordner seg! Lån og legebesøk og fruktsalat, og alt det før lunch! Håper resten av dagen fortsatte i samme leia! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 25. januar 2006 Forfatter #109 Del Skrevet 25. januar 2006 I dag skinner sola så det nesten er vondt å se... Men gjett om humøret mitt hadde godt av det! Jeg elsker sol!! I dag skal jeg til homeopaten/akupunktøren/fotsoneterapauten (langt å få med seg alt gitt... Kanskje jeg skal finne på et annet "navn" til henne?). Må huske å skrive "liste" så jeg får med meg alle forandringene som skjedde etter sist jeg var der. Syns det er så spennende det der, har jo reagert veldig positivt på naturmedisin tidligere, så jeg håper at jeg gjør det nå også! Ellers fikk jeg nettopp melding fra min kjære, han var til MR for noen uker siden og da han ringte legen i dag for å få resultatet, fikk han beskjed om at det var kommet en hel avhandling, så legen måtte få tid til å lese ordentlig igjennom den før han fikk svar. Det er kjempespennende, for min kjære har slitt med problemer med armene/skuldre/nakken, og de har ikke funnet ut noe tidligere tross flere undersøkelser. Det er lissom så greit hvis man kan finne ut hva det er så han kan ta forhåndsregler ut i fra det. Negativ ELtest i dag også... JEG VIL HA EL!!!! Kommer vel ikke før til helgen den da, hvis den dukker opp. Men vi øver jo litt likevel da... Lastet ned to nye episoder av frustrerte fruer i går, så den ene i går kveld, og så tenkte jeg at jeg skulle se den andre nå. Etter det blir det dagbokrunde ja!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 25. januar 2006 #110 Del Skrevet 25. januar 2006 Lykke til hos terapeuten!!! Og ha en fin dag! Sol er jo bare såå deilig da!! Er fint her også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 25. januar 2006 Forfatter #111 Del Skrevet 25. januar 2006 Frustrerte fruer er bare best!!!! Nå har jeg sett til og med episode 12 i sesong 2... Jeg er HEKTA! Men, nå er det ikke flere episoder å få tak i på en stund, så da får jeg leve med abstinensene så lenge... Får vel kanskje gå å vaske badet... Ja, det skal jeg gjøre nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 25. januar 2006 #112 Del Skrevet 25. januar 2006 Hvordan gikk det hos naturmedisineren? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 25. januar 2006 #113 Del Skrevet 25. januar 2006 Jeg ser faktisk ikke på Frustrerte Fruer jeg... Ikke egentlig noen grunn - har bare ikke blitt til at jeg har begynt å se det! Men eg bør visst....? Ønsker deg en fortreffelig kveld... jeg sitter med et halvt øye på Idol! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 25. januar 2006 #114 Del Skrevet 25. januar 2006 Natti!! Må få høre om terapeuten imorgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellrypa Skrevet 25. januar 2006 #115 Del Skrevet 25. januar 2006 Håper terapaut-besøket gikk bra, og at du fikk med deg alt du skulle på lista di! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 26. januar 2006 Forfatter #116 Del Skrevet 26. januar 2006 Å, så koselig med masse besøk!! Cr@sh: Du MÅ se frustrerte fruer ja, det er kjempegøy! Sett i gang og last ned!! Det gikk bra hos terapeuten, hun er sååååå koselig, og så viser det seg at hun har skrevet hovedoppgave om ufrivillig barnløshet! Så nå er jeg i full gang med behandling, skal tilbake allerede på mandag for å kick-starte kroppen litt. Jeg fikk låne hovedoppgaven hennes, og nileste den i går kveld, kjempespennede. Hun ble kjempegla da jeg sa at vi holder på å prøve å bli gravide, Hun har en sønn på 7 mnd som hun viste meg bilde av, og han var bare så søt!!! Ikke nok med det, men så viser det seg at hun kjenner ei jeg kjenner fra gammelt av. Hehe, verden er så liten altså! Blir spennede å se om jeg får EL snart, skal jo få sjekket det med blodprøve og greier denne syklusen! *Tvi,tvi!* Fikk nettopp vite at turen jeg skal på trysil begynner på torsdag og ikke fredag som jeg trodde... Så nå må jeg sette igang å finne noen som kan passe eller hvertfall lufte lillekrapyl (Les:lillevoff) litt før min kjære kommer hjem fra jobben... Hun må være i bur når det ikke er noen hjemme, for hun raserer litt vel mye om hun er løs, og det er alt for lenge å være alene i et bur fra klokka 0730-1630.... Æsj at det ikke kan begynne en dag senere da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 26. januar 2006 Forfatter #117 Del Skrevet 26. januar 2006 *JIPPI* Positiv EL test i dag jo!!!!! I kveld skal jeg forføre til den stoooore gullmedalje!! Her skal det hanky-panky til ja!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 26. januar 2006 #118 Del Skrevet 26. januar 2006 Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 26. januar 2006 #119 Del Skrevet 26. januar 2006 WEEEEEEEEEEE!!!!! Så bra med positiv ELtest!!! Nå er det bare å roll over Og så herlig med hun terapeuten da! Supert altså! Er så glad for at det finnes slike folk jeg! Sånne behagelige vesner man kunne snakket med i evigheter pga de har så mye intr å snakke om! Ha en alldeles fortreffelig og produktiv dag!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 26. januar 2006 Forfatter #120 Del Skrevet 26. januar 2006 Ja, hun terapeuten min er bare så utrolig hyggelig. Skravla går i ett sett når jeg er der. Min kjære ligger på sofaen og slapper av, sliten etter jobben i dag, så jeg får nok vente litt før jeg setter i gang med forførerevnene mine... Nå skal jeg på dagbok-runde, og så får jeg snike meg inn på stua og se hvordan det ligger an der.. Hihi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå